Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Mulla se gyne tiistaina, perustarkastus toiveissa ja papa pitää ottaa ihan rutiinisti. Lisäksi toivon myös sitä lähetettä kunnalliselle puolelle, mutta katsotaan. Oulussakin niitä jonoja siellä on. Mietin just noita clomeja ja niitä toisia et kuinka helposti niitä esim tuolta yksityiseltä saa ja miten niiden kanssa toimitaan? Käydään seurannoissa sit säännöllisesti jos semmoiset määrätään ja aloitetaan? Mä oon niin niin kujalla näistä jutuista, vaikka kuin yrittää hakea tietoa ja sisäistää sitä, niin tuntuu et ne ei vaan jäsenny mun päässä.

Nyt kp 8 menossa, tylsääkin tylsempi vaihe siis.
 
Cecilja: Et arvaa millanen huuhaa -olo mulla oli myös kolme viikkoa sitten. Olen saanut täältä ihan älyttömästi neuvoa ja apua kaikkiin asioihin mitä edessä on.

Itse oisin saanut clomit käyttöön, jos oisin mennyt yksityiselle lääkärille heti, mutta ajattelin, että pakko kai se on tutkia mistä mun ongelmat johtuu. Mulla niukka vuoto ja limakalvo ollut (1,5v sitten) 2,3mm eli super ohut. Voisin tiedustella määräisivätkö he letzoroneja mielummin.

Onko sulla voimakkaita ovulaatio tuntemuksia ovulaation aikaan?

ON: Torstaina lapsettomuuslääkärille :smiley-chores007
 
Herukka: Välillä on, välillä ei. Tai siis epäilen etten edes ovuloi joka kierrossa, ainakaan en oo tikuilla saanu joka kuu ovista kiinni. Ja vaikka saisinkin niin esim. limat on välillä ihan onnettomat ym.
 
Cecilja: Mulla ihan sama juttu. Pelkään myös, että vaikka tikkuun tulee viivat niin, etten siltikään ovuloi.. huoh!!!
 
Ilpuri voi kurjuus, että taas tuli pettymys :sorry: teille soisi jo se ihanuuden, niin pitkä on jo tuo taival :oops: paljon voimia ja palaile sitten, kun siltä tuntuu :Heartpink

Pahoittelut myös Villisilmä tädin tulosta :sorry:
 
18492784_734731120043146_92808398_n.jpg

Olen shokissa. Olin ihan 100% varma, että menkat alkavat tänään. Tein aamulla vähän oman mielenrauhan takia testin, jossa oli haalea viiva. Pakko oli tehdä vielä digitesti ja siihen pamahti tämä :wav

Viides hoitokierto, (kolmas letrozolilla), josta toivottavasti vauva meille tärppää :love7:love7
 
Ilpuri, voi ei. ♡ Kuten Larakin sanoi, teillä on todellakin niin pitkä yritys takana, että kyllä nyt pitäisi olla jo teidän vuoro..! Paljon tsemppiä sinne! ♡

LaraS, hyvä, että oikea suunta siinä thyroxinissa! Ja joo, ikävää, että noin huima painonpudotus vaan sekoitti menkkoja entisestään. :(

Villisilmä, pahoittelut tädistä. ♡

Cecilja, jotkut gynet ilmeisesti määrää ovulaatiota boostaavia lääkkeitä suht helpostikin, osa taas haluaa, että miehen simpat on todettu normaaleiksi, ennen kuin määrää, mikä on toki parempi, ettei vain syö tollasia lääkkeitä turhaan. Ja joo, tuntuu todella raskaalta tää äitienpäivä. :(

Mievaan, upeaa, paljon onnea! ♡♡ Onko ollu jotain raskausoireita?
 
Cecilja: KIITOS <3

Frozen: Väsyttänyt pari päivää, masu ollut löysällä, lemppari vanukas maistui hirveälle, masussa nippailua ja etova olo ollut :love017
 
Mievaan, hyvää äitienpäivää!! Ei varmaan voi kuvitella parempaa äitienpäivää, onnea tosi paljon ja tarrasukkia mukaan! :Heartred

Ilpuri, voi ei :( tsemppiä ja haleja sinne <3

Cecilja, toivotaan, että asiat selkenee ja saatte hoitoja aloteltua :)

ON: Täällä tuntu eilen vielä lopullinen vihlasu/pieni polttelu sen jälkeen vasemmassa muniksessa, jonka jälkeen tiesin että vasta sillon tapahtu ovis oikeesti, kun se polttelu kesti muutaman minuutin :) Ja tallettelut osunu nyt niin nappiin! (Dpo -5,) Dpo-2 ja Dpo0, ollaan oma osuutemme tehty, toivottavasti luonto tekisi nyt omansa :p Nyt on hitusen toivoo luomuplussaan, koska ovuloin vasemmalta sillonkin kun viimeksi raskauduin, ja tää on eka kerta sen jälkeen kun ovuloin vasemmalta!

Liikaa en toivo kuitenkaan, ihan vähäsen vaan :) Kunnon oviskivut ja runsaat ovislimat taitaa olla hyvä merkki ainakin hedelmällisyydestä, ellen kauheen väärässä oo?
 
Kiitos paljon kaikille <3 Mie taidan siirtyä nyt noihin onnistuneiden ketjuihin. Palaan tänne ilmottelemaan varhaisultran jälkeen missä mennään. Toivotaan, että kaikki on hyvin ja meille nyytti saapuu tammikuussa <3

PLUSSATUULIA kaikille :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Nyt pientä palelua, mikä kertoo että ovis meni jo. Kai se oli lopulta sit tänään, kun tikkuunki tuli vielä vahva plussa.

Joo, kiva että ovis tapahtuu, mutta onko kellään teistä tällasta samanlaista, että oviksen aikaan/jälkeen tulee järkyttävä päänsärky? Eikä viitti aspiriiniakaan ottaa (ainoo mikä tuntuu tehoovan) ettei sekota just ovisaikaan hormonitoimintaa ja verenkiertoo. Mitä te teette ovispäänsärylle jos sellasta tulee teillä?
 
Deb: Mulla oli tuossa myös muutama päivä pientä vihlontaa päässä ekaa kertaa. Mulla selkä niin kipeä, että kai nuo selkälääkkeet lievittivät sen himpsutin pääsärynkin :)
 
Herukka, mullakin kyllä selkä aivan jumissa, pitäis ottaa lihasrelaksanttiakin, toivottavasti siitä ei oo haittaa
 
Takaisin
Top