Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Hei nyt minäkin nään Lumeen testissä viivan! Vahvistumisia!

Elisenda, niistä epämuodostuneista ei kai niin välitetä, jos saadaan muuten normaali tulos :) Hienoa että simpat kunnossa!

Frozen, on kyllä jännä sitte toi ovishomma. Saitko nyt samanvahvuisen viivan kuin silloin kun tuli se spontaani ovis ja tikutit sitä? Mun ymmärtääkseni myös yksityinen terveydenhuolto on siirtynyt käyttämään Kantaa, toki se voi vaihdella että kuinka nopeesti ne siihen siirtyy. Ja tosi viiveellä tulee ne tekstit sinne Kantaan yksityiseltä.

mievaan onnea kihlauksesta! :happy: onkohan se nyt puoli vuotta vai vuoden voimassa se esteettömyystodistus, kyllä siinä ajassa jo häät järjestää :wink

Siis täytyy sanoa että mulla kävi mielessä kyllä se kiinnittyminen. Toisaalta se lasku on aika pieni, enkä haluais toivoa liikaa ja sitten pettyä entistä pahemmin :sad001 Inhottavaa, kun mulla luteaalivaiheessa on aina noita pistelyitä ja jomotuksia, niin ei niistäkään voi ennustaa mitään. Tänäänkin pyöräillessä tuntui koko matkan inhottava jomotus toisella puolen alavatsaa :shifty: Laitan vielä tähän tuon tämänhetkisen chartin, jos joku osaa siitä jotain sanoa :grin
 

Liitteet

No luulen että hormoni on lasku suunnassa ja kemiallinen koska tämän aamun viiva ehkä jopa piirun haaleampi kuin toissapäiväinen.
 
Eihän sun sitten kannata vielä heittää hanskoja tiskiin :) Testaat vaikka silloin maanantaina seuraavan kerran, kun hcg tuplaantuu parin päivän aikana niin pystyisit silloin vertaamaan paremmin viivoja? Minä oon yrittänyt olla testaamatta ennen kuin menkat myöhässä, juuri noiden kemiallisten ja varhaisten keskenmenojen vuoksi. Jotenkin tuntuu että sitä tekis vaan itselleen pahemman olon, jos näkiskin eka jotain ja sitte kuitenki vuoto alkais.. :sad001
 
Toi testi on vielä super herkkä 6.5miu. Joka tapauksessa aion soittaa lapsettomuus lääkärille maanantaina koska jos tää jää kemialliseksi on jo toinen 3 kuukauden sisään joten onko jotain ongelmaa sit kiinnittymisessä ? No sen näkee sitten maanantaina.
 
Joskushan noi tosi herkät testit osottautuu käytännössä paljon epäherkemmiksi kuin "tavalliset"! :confused: Toivottavasti asiat selviää!
 
Mievaan, onko teillä ollut puhetta siitä, monta Letro-kiertoa kokeillaan? Oispa tää kolmas nyt viimeinen, ettei enempää tarttiskaan eikä muita jatkoja miettiä! :)

Elisenda, normaalirajoissa tosiaan simppatulos sitten, ja juuri siitä syystä kai sitä muotohommaa ei tutkita (kuten joku muukin täällä kirjoitti). :) Mutta muistanko oikein, että sun miehellä on diabetes ja sen takia tehdään/tehtiin jotain DNA-analyysia tms.? Anteeksi jos oon ihan hakoteillä, en muista kaikkea, mitä oon mistäkin lukenut. :D

Villisilmä, se mun spontaani o+ oli sillon tosi selkeä; testiviiva oli tosi paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Siksi(kin) nyt epäilyttää. Myös kaikki limat sekä repäisykivut puuttuu. No käyn progekokeessa ens pe, niin siitä selviää... Mun täytyy ehkä vielä kysyä tuolta klinikalta, miten ne tiedot ei siirry kantaan! Viiveestäkään tuskin on enää kyse, koska eka käynti oli helmikuussa eikä siitä ole mitään mainintaa... Ja jep, toiveita ei hirveästi haluaisi pitää yllä, kun tähän asti aina on kuitenkin joutunut pettymään. Tsemppiä piinailuun. ♡

Lume, kunpa siellä nyt kuitenkin ois tapahtunu jotain ja se ei vain näy kunnolla, kun menkatkaan ei vielä ole myöhässä. Tekisin varmasti samoin, että testaisin maanantaina seuraavaks (toki huomennakin jos tuntuu itsestä OK:lta) ja sitten soitto lääkärille. Tsemppiä. ♡
 
Kiitos frozen ja villisilmä <3 ja anteeksi kun olen vaan omanapaillut mut ollu kyl aika stressaava tilanne. Ainakin tietysti positiivista on se että munasolu hedelmöittyy. En testaa enää ainakaan ennen maanantaita. Ja tosiaan yritän vaatia sen verikokeen aamulla. Tietysti sillä varalla että jos vuoto ei alakaan. Tänään ollu selkä polttoja vähän enemmän. Tietysti on se mahdollisuus et hormoni nousee vaan hitaasti. Kirkasta vv;tä tulee aika paljon housuihin, koko ajan pöksyt märkänä.
 
Villisilmä, jaa en tiennytkään ettei sit kaikkea tutkita jos muuten on ok! Aina kun lukee noita tuloksia, niin monilla lukee se mistä on montakin epämuodostunut. Se on kyllä piinaavaa, kun ei voi aikaisilla dpo:illa mitenkään tietää, onko tärpännyt vai ei :nailbiting: täytyy vaan odotella :rolleyes: mullakin jotain jomotusta on tänään tuntunut, mutta tuntuu aina näillä dpo:illa joka kierrossa, niin eipä siitä voi mitään sanoa.

Frozen, ihan oikein muistit, tää simppapurkki minkä torstaina kiikutin polille, oli se josta tutkitaan/tutkittiin DNA-fragmentaatio, eli se alkaako siittiöiden dna pilkkoutua (liian aikaisin tai jotain). Noi simppatulokset mitkä laitoin tänne, on ne edelliskertaiset, jotka siis mies purkitti polilla n. kuukausi sitten. En tiedä tutkiiko ne tästä uudemmasta näytteestä nyt muutako sen DNA:n vaiko koko homman.

Lume, mä niin kovasti toivon ja pidän peukkuja, että viiva alkais vahvistua :Heartred

ON: Nyt mieskin kävi verikokeissaan, ei muuta kun odottelemaan sitten joko tätiä tai plussaa :)
 
Elisenda on tämänkin päivän pysyny vielä kivut pois :) Yleensä näihin aikoihin on alkanu semmoset kivut mitkä tuntuu jo sen verran että joskus pitää yöksi Panadolia ottaa. Nyt tuntuu (muka) jotenki eriltä kaikki :grin

Tissit on nyt juuriki semmoset mitä Alina sano, ihan Madonna olo xD Tuntuu että ei kai ne ennen oo ihan tämmöset ollu. Tai voihan nää erilaiset oireet johtua kai Pregnylistäki :eek: Kovasti koitan itelleni järkeistää, että tuskin on ekalla hoidolla tärpänny (vaikka kaikki meniki putkeen), mutta kun sitä toivoo niiiiin paljon!
 
Elisenda maanantaina saadaan tietää montako hedelmöittyi. Jännittää ihan kauheesti:nailbiting: kovasti jo mietin sitä PASia et se tulis ehkä kesäkuulle mut en haluis nyt liikaa vielä ajatella kun en tiedä onko niitä alkioitakaan.. jos uuteen ivf:aan joudutaan suoraan, se saa mennä sitten syksylle.

Trianalla lupaavan kuuloista siellä, sormet ja varpaat pystyssä että olis tärpännyt! Kyllähän hoitokierto nostaa niitä mahiksia:)

Frozen meillä näkyy omakannassa käyntitekstit mutta ei labrat ja ollaan yksityisellä. Mä luulin että kaikki suomen lääkäripuljut olis siinä jo mukana mut ehkä fertinova ei oo? Olikse terveystalon klinikka vai minkä? Ny tikut kaappiin ja piinailemaan, koska meinasit testata?

Mievaan onnittelut kihlauksesta:Heartred

Ilmoittelen huomenna miten kävi alkioiden kanssa kun saan soiton. Oon saikulla vielä kaks päivää vaikka musta tuntuu että pärjäisin töihinkin. Mies ei annna mennä kun lääkäri on suositellut saikkua:grin
 
Elisenda, meillä simppatestistä on yli vuosi. Jännä kuitenkin, et jos siinä ajassa ois muuttunut käytäntö. Muistaakseni se oli ihan siellä lääkärin kirjoittamana.. varmaan puoli vuotta sitten katsoin niin en tarkkaan muista.
 
Bambi nostaahan se toki, varsinki jos mulla onki ollu koko ajan follien kypsymisessä ongelmaa, niin en tiedä kuinka monta ovista on 1,5v aikana ollu vai onko ollu yhtään :eek: Täältä nyt kaikki tsempit sinne että saisitte alkioita pakkaseen! :Heartred

Muoks. Piti vielä kirjottaa, että näin unta, et oli keskiviikkoaamu ja ihan innoissaan alan tekee testiä niin täti kaahaa ryminällä paikalle ihan puskista, ilman kipuja tai mitään. Että joo, vissiin vähä pyörii mielessä ja alitajunnassa ja joka paikassa :nailbiting:

Ja varsinki vasen tissi on nyt ihan älyttömän kipee, just se tissi missä oli se outo nännikipu!
 
Muokattu viimeksi:
Elisenda, hyvä tietysti, että tollanenkin juttu tutkitaan! Mikä dpo sulla onkaan nyt menossa? :)

Bambi, minäkin olisin luullut , että kaikki lääkäripuljut on mukana tossa! Fertinova on tosiaan Terveystalo-konsernia, ja Terveystaloissa käynnit näkyy kyllä kannassa, mutta ei Fertinova-käynnit, mikä on omituista. Teidän huomisia kuulumisia odotellessa, voi oispa saatu kunnon yksilö tai useampikin pakkaseen ja pas ois edessä sitten kesäkuussa! :) Onko niin, että punktion jälkeen määrätään aina saikkua? Oot varmaan kertonu aiemminkin, mutta ootko kertonu työnantajalle näistä hoidoista? En tiedä yhtään, milloin testaan, en jaksa oikein uskoa ovista tapahtuneen... Pitäisi olla positiivisempi, mutta kun tokalla Clomi-kierrolla kävi ihan sama juttu, että kaksi rakkulaa oli ja pistin Ovitrellen, mutta ei silti munasolua irronnut. Kaikkien ovisoireiden puutos myös epäilyttää.

Triana, komppaan Bambia että hoitokierros nostaa huimasti mahdollisuuksia! :) Noi sun tissioireetkin on niin lupaavia! Ei mikään ihme, että asia pyörii alitajunnassa koko ajan, niin mullakin, tulee uniin ym.

ON: Kp16, dpo1 (?). Kuten Bambille kirjoitin, pitäisi olla positiivisempi, mutta en vain jaksa uskoa ovista tapahtuneen Ovitrellesta huolimatta. Ei ole ollut minkäänlaisia limoja, haluja eikä nippailuja. Ja samanlainen tilanne oli tokassa Clomi-kierrossakin, että pari rakkulaa ultrassa näkyi, mutta munasolua ei Ovitrellesta huolimatta irronnut, koska progearvo viikon päästä oli niin huono. Kaiken lisäksi mies on nyt kuumeessa, joten tallettelut jäi pistopäivään eli dpo-1. Kävin siis torstaina eri lääkärikeskuksen gynellä, ja hänelle ei ollut mitään ongelmaa määrätä progelähetettä (toisin kuin klinikan lääkärille), joten se rauhoittaa mieltä, että menen kokeeseen perjantaina, koska se arvo kertoo sitten varmasti jotakin. :)
 
Kyllä mä muistan kuulleeni jostain että ne kaikki siittiöt kyllä tutkitaan (paljonko mitäkin luokkaa), mutta tarkoitin sitä, että niistä lopuista ei sillai "välitetä" jos kuitenkin suht hyvin liikkuvia on tarpeeksi iso määrä. Ehkä sulle Elisenda siihen lääkärin tekstiin vai ei oltu laitettu niitä kaikkia tietoja tarkemmin, kun tulos laskettiin kuitenkin normaaliksi?
 
Frozen on varmasti vaikea uskoa, että ovista tapahtuisi, mutta onneksi pääset siihen progekokeeseen niin ei jää täysin mysteeriksi! Mä mietin sillon inssin jälkeen, pitäiskö irrotuspiikin kanssa olla täysin samat oireet ku oikeessa oviksessa? Mulla oli oikeenlaiset limat ja haluja, oviskivuista en oikeen tiedä ku alavatsa oli muutenki arka pistoksesta ja kai se ite toimenpideki vaikutti. Mutta toisaalta varmaan ihmisillä, jotka ei omaa kehoaan niin hyvin tunne eikä tarkkaile (eikä ole tarvetta niinku meillä), niin eivät edes tiedä miltä ovis tuntuu tai millon se on ollu vaikka ovat raskautuneetkin.

Tajusin just että tänään jo pp11! Eli oireet ei voi olla enää Pregnylin aiheuttamia, ne on joko sitä itseään tai pms :nailbiting: Kovasti kamppailen itteni kanssa, että testaan vasta sit keskiviikkona, mutta jos jotain ois tapahtunu niin kai se jo ylihuomenna tai jopa huomenna näkyis, vai mitä luulette :wideyed: Huomenna ois kyllä vasta dpo11, tuolleen se kuulostaa liian aikaselta sittenki :hilarious:

Terveisin Tuuliviiri kp23/23-28, pp11, dpo10
 
Triana, tota oon itekin miettiny, että kuuluuko irrotuspiikin kanssa tullakaan normaalit ovisoireet... Nippailujen puutteen vielä ymmärtäisin, koska eihän niitä tosiaan kaikki tunne. Eniten mietityttää toi limojen puute, koska liman tarkoitushan on edesauttaa siittiöiden liikkumista kohti munasolua. Mä varmaan testaisin sinuna viimeistään tiistaina, koska on noin lupaavia oireitakin. :) Jännityksellä ja innolla odotan sun kuulumisia ja pidän peukut pystyssä! ♡
 
Frozen joo saikkua tulee aina 3-5 pv, olin jo töihin sanonut että tuun varmaan ma mut en nyt sit ehlä uskalla vielä. Pomolle sanoin että ivf hoito on ihan sen takia että nopeella aikataululla tulee lisäkäyntejä ni on sit helpompi selittää.
 
Oon taas lueskellu näitä, mutta ollu vähän taustalla, ja nyt niin paljon tekstiä taas että pitää ajan kanssa keskittyä ja vastailla.

Omasta tilanteesta sen verran, että pino oireita löytyy, mutta testin viiva ei vaan vahvistu. Ei millään. Ylemmät toissapäiväsen, alempi tän päivän (molemmat päivällä tehty)

IMG_20170505_193230.jpg

IMG_20170505_192615.jpg


IMG_20170507_183433.jpg

IMG_20170507_185025.jpg


En tiedä mitä on, mutta alkaa olla vaikee uskoo kaikesta huolimatta koko raskauteen.. tai ainakaan siihen, että siellä ois kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top