Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Ilpuri, niinpä, painoasia on ikuisuusjuttu ja tuntuu kyllä niin väärältä, että jotkut onnistuu ensiyrittämällä, vaikka BMI olis 40!! Mulla on yksi kaveri, jonka BMI on varmasti yli 35, mutta molemmat raskaudet ovat alkaneet heti, kun hän halusi. Sitten kun itse on saanu BMI:n tippumaan 30:sta 27:een (joo, tiedän, vielä olis matkaa) eikä silti auta suuntaan tai toiseen, niin kyllähän tässä usko alkaa mennä. Sullakin ollu pitkä ja kivinen taival ja hirmusesti oot saanu painoakin pois, että niin toivois, että se palkitaan pian!! ♡

Bambi, toivottavasti punktio meni hyvin ja onneksi toiselta puolelta kuitenkin on tullut noin hyvin rakkuloita. :) Paljon tsemppiä sinne! ♡

Alina, voi harmi että ootte joutunu kokemaan noin monta menetystä. :( Ja hitsi, että noin kauan joutuu odottamaan tutkimuksia. Tsemppiä!! ♡

Elisenda, joo on ihme, ettei tietoja tule omakantaan! Luulis, että samalla ne sinne menis kun lääkäri ne kuitenkin näpyttelee. Mä oon laittanu kaikkiin mahdollisiin kohtiin rastit, että mun tietoja saa nähdä kaikki hoitavat tahot, mutta kuulemma yksityisen lapsettomuusklinikan tietoja ei oo mahdollista saada omakantaan, mikä on musta tosi harmi. Joo mun mies ehdotti kanssa, että mentäis toiselle yksityisklinikalle, täytyy nyt vielä miettiä... Voi kunpa sulle ei nyt mitään aukkaria seuraavassa kierrossa tarttis tehdä vaan siellä ois kyytiläinen matkassa!! :)

ON: Klinikan "omalääkäri" soitti ja hänellä oli ihan eri mielipide kuin saman klinikan kollegallaan eilen!! Tilanne siis oli tiistaina se, että vasemmalla oli 15 mm rakkula, joka eilen oli pitkulainen ja mitoiltaan 11 x 15 x 18. (Lapsettomuuslääkäri ihmetteli eilisen gynen tapaa laittaa kolme lukemaa.) Oikealla puolestaan tiistaina oli 13 mm rakkula, joka eilen oli 15 × 17, mutta eilen sekä gyne, jolla kävin, että klinikan toinen lapsettomuuslääkäri olivat sitä mieltä, että sen olisi pitänyt kasvaa kahdessa päivässä enemmän ja siksi mua kiellettiin pistämästä Ovitrelle. Omalääkärini ihmetteli tätä ja käski olemaan yhdynnässä sekä pistämään Ovitrelle! Hän sanoi, että ymmärtää, että on varmaan aika sekavat fiilikset (ai onko?!), mutta nyt on tehty työtä käskettyä (miehellä onneks sattu olee vapaa-/etäpäivä tänään ja minä siis saikulla). Ennen pistämistä tein o-testin, joka oli taas niin nega kuin olla ja voi, eli luulis kyllä LH:n olleen edes vähän koholla, jos siellä jotain olisi oikeasti kypsynyt... Olin niin ihmeissäni, etten muistanut edes kysyä julkiselle jonoon pääsyä! Sanoin, että haluaisin kyllä seuraavaksi siirtyä pistoksiin. Se hyvä puoli tässä Ovitrellen pistossa on, että ainakin viimeksi menkat alkoi n. 2 vko sen jälkeen, vaikkei mitään munasolua ollutkaan progetestituloksen (4) perusteella irronnut, että ehkä mä pääsen uuteen kiertoon jo 2 viikon kuluttua eikä tää kierto venyis ihan hirveesti. :)
 
Frozen, onpas ollut sekavaa kun toinen sanonu toista ja toinen toista :eek: toivotaan että ovitrelle nyt tehoo, ja että se munasolu sieltä irtoilee! Ja mikä parasta, toivotaan että hedelmöittyy jne ;)

Hattivatti, tervetuloa mukaan! Ootpas joutunu kokemaan kovia, toivottavasti pian plussaat ja se alkio tarrais kovasti kiinni :)

Bambi, paljon paljon tsemppiä punktioon!! <3

Alina, mä luin toisesta ketjusta sun kohtalon, ja oon tosi pahoillani <3 hyvä että pääsette nyt kuitenkin tutkimuksiin, että mistä johtuu! Seuraava vaavi pysyy sit mukana syliin asti <3

Elisenda, kumma että joutuu monen mutkan kautta saamaan tulokset omaan tietoonsa. Luulis että on itsestään selvää että asiakkaat haluaa kuulla ja nähdä mustaa valkoisella että mikä on ton ja ton testin tulos :D itse haluan aina lukee kaikki potilaskertomuksia myöten. Johtuu toki varmaan omalla kohdalla siitä, että yläasteella oli joskus kuraattori kirjottanu asiasta mistä en halunnu kirjoitettavan, ja amiksessa ollessa terkan luettua se tuli muutama hienoinen väärinkäsitys...

Tosta painohommasta, aika sinänsä käsittämätöntä, että hoitoja varten pitää olla alle 35. Toki lihavuuden ymmärrän, mutta entä jos se paino on lihasta? Tietenkään naisen on vaikee olla terve ja samalla niin lihaksikas että bmi olis 35 :shy: Ite oon miettiny tota paljonkin, varmaan nuoruuden ajan anoreksian ja nykyisen jonkunasteisen määrittelemättömän syömishäiriön takia päähän on iskostunut ajatus että olen läski. Helpotti hieman tietää toi raja, kun mulla on bmi siinä 26 hujakoilla.. Tarkotus saada se siihen 23-25 välille, mutta ilmeisesti paino ei ainakaan oo se mikä mulla vaikuttaa lapsettomuuteen.

Sit vielä omaanapaa: Tosiaan tein tossa päätöksen, että nyt en muutamaan päivään testaa, enkä ajattele koko asiaa että oonko raskaana vai en. Muutaman päivän päästä katon sit mitä näyttää, jos haamuilee vielä niin sit soitan lääkäriin, jos negaa niin.. sit täytyy vissiin soittaa lääkäriin kans, ja jos taas plussaa selkeesti niin sithän se on soitto neuvolaan :) ja varhaisultraan, koska olis menossa jo vk 4+6 nyt kuukautisten mukaan...
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Toivottavasti te kaikki saatte myös sen plussan :happy: itellä se panikointi ja pelko alkaa siitä plussasta.. viimeinen kkm todettiin vasta rv 12, kesken oli menny jo rv 6. Eikä tietenkään kaikki tullut lääkkeillä pois vaan jouduin kaavintaan. Nyt menossa kp 19/26-28, kohta siis voi alkaa jännittelemään :nailbiting:
 
Hei vaan kaikki pitkästä aikaa!

Viimeset menkat vetin niin pahasti maton alta, että oli pakko pitää vähän taukoa näistä asioista.

Ikävä huomata, ettei täällä ole monikaan päässyt plussanneiden puolelle..

Me mentiin miehen kanssa kihloihin vappuna ja se on kyllä nostanut huimasti mielialaa. Äitienpäivänä pitäisi menkkojen alkaa.. Saa nähdä muistetaanko tää päivä aina sinä päivänä kun musta ei vielä tullutkaan äitiä vai uskaltaisiko jo toivoa kolmannesta letrozol kierrosta plussaa? Mie oon ottanut vähän painoa takasin päin, en oo vaa'alle edes uskaltanut mennä.. Nyt kun sais itteään niskasta kiinni ja kesällä rupeis kunnolla pudottamaan..
 
Frozen ajattelenkohan tän jutun nyt jotenkin ihan väärin, mut ei kait sulla tarviikan sitä LH-huippua tulla kun on ollut letrot kypsyttämässä ja irrotuspiikki irrottamassa. Kun normikierrossa munasolut kypsyy niin LH on vielä nega ovistestissä ja sit se hormonitason nousu joka näkyy plussana irrottaa sen munasolun. Mut sullahan se piikki irrottaa sen kyllä. mulle ei oo ivf kierroissa käynyt mielessäkään tikutella ovista kun oon vaan luottanut että kaikki se hormonimömmö jota oon vetänyt hoitaa kyllä homman:grin nyt vaan piinailemaan:smiley-bounce012

Punktio sujui hyvin, nukuin kyllä kotona kolmen tunnin päikkärit vaikka viime yönä nukuin hyvin ja jotain 10 tuntia.. tais vähän lääkkeet väsyttää! Saatiin kuusi munasolua, joka on vähän mutta huomioiden et vasen puoli ei reagoinut hoitoon niin varmaan ihan ok tulos. Maanantaina saadaan tietää montako alkiota. Viimeksi saatiin 12 solusta vain yksi alkio eli nyt pelottaa et ei saada yhtään. Lisäksi mun proge on liian korkea ja se tarkoittaa et kohdun limis on kierrossa jo ikään kuin liian pitkällä, joten tuoresiirtoa ei tehdä vaikka alkio saataisiinki vaan menee sitten suoraan pakkaseen. Vähän harmi mutta ei sitä kannattais liian kypsäänkään limikseen siirtää.. kun nyt saataisiin edes se yksi alkio:oops:
 
hattivatti_ tervetuloa! Toivon teille pikaista ja pysyvää plussaa :) Pitkä ja todella kivinen tie on teilläkin takana :sorry:

Ilpuri mukava että tulit tännekki kirjottelee! :happy:

Alina mulla oireilee muutenki rinnat ennen menkkoja, mutta tuo nännikipu oli uus juttu :grin Ja ehkä nyt ei oo niin kipeet ku yleensä. Hyvä että vihdoin pääsette tutkimuksiin, vaikkakin menee muutaman kk päähän aika. Toivottavasti kuitenkin mieltä ja oloa vähän helpottaa, kun tietää että tuutte saamaan apua :)

Elisenda ei tullu meidänkää miehen simppatulokset kantaan. Eikä vissiin inssiin annetusta näytteestäkään tai koko käynnistä olti kirjattu mitään :eek: Tai siis että ei näy hänelle itselleen ne tiedot, tokihan niillä on kai pakko jotain aina kirjata sinne. Jäi siis vaivaamaan ku en missään vaiheessa saanu tietää että montako miljoonaa simppaa meni inssissä o_O

Frozen on kyllä tosi sekavaa toimintaa siellä klinikalla!! :woot: Onneksi pääkaupunkiseudulla taitaa olla useampia yksityisiä niin voisitte harkita vaihtoa jos oikeesti tuommosta on vielä jatkossakin. Toivotaan että siellä nyt on kypsä folli, se irtoo ja parin viikon päästä ei tarvi enää päätä vaivata ton klinikan sekoiluilla :wink:Heartred

mievaan Onnea kihloista! Oliko sulla nyt seurantaultria letrojen kans? Kunpa sieltä tulis plussa, oishan se unelmiem täyttymys plussata just äitienpäivänä :)

Bambi kunpa siellä moni tai jopa kaikki hedelmöittyis! :Heartred Varmasti harmittaa ettette pääsee suoraan siirtoon, mutta parempi odottaa jos limis ei oo enää parhaimmillaan. Eli olisiko teillä sitte seuraavassa kierrossa pas?

ON: kp21/23-28, pp9, dpo8. Jotain tuntemuksia on joka puolella mahaa ollu, mutta niinhän niitä on aina :shy: Nyt illalla oli ehkä vähä erilaisempaa "tökkimistä", en silti haluu uskoa liikoja. Hoksin tänään, että hartiapistosta on ollu viimeksi kp7, ei oo koskaan ollu näin pitkää taukoa sen jälkeen ku se tuli riesaksi. Viime kierrossa alko jo kp19. Se nyt on ehkä ainut asia mikä saa miettimään että voisko nyt oikeesti plussa tulla :rolleyes:
 
Mievaan, onnittelut kihlauksesta! <3 koskas häät? ;)

Bambi, toivotaan että tulis alkioita vaikka parikin :) pidän peukkuja!

ON: himotestaaja hätähousu vauhdissa.. sinne meni vika testi, näin jo purkista että oli laimeeta ja mietin ehkä kaks sekuntia dippaanko vai en :hilarious:

IMG_20170505_193230.jpg

IMG_20170505_192615.jpg
 
Triana, toivotaan että on hyvä merkki ettei oo ollu sitä hartiapistosta!!! Mä niin pidän peukkuja sun puolesta <3
 
Voipi olla että tulen tänne kans kirjoittelemaan jos teitä ei haittaa et en välttis ehdi jokapäivä kirjoitella :rolleyes: Kun kaipa mä tänne ihan hyvin otsikon alle kuulun :grin

Keskityn kommentoimiseen myöhemmin mut nyt vain Bambille et ihanaa et punktio meni hyvin, toivottavasti siellä lähtee jakautuminen käyntiin ja saatte pian kyytiläisen :Heartpink
 
Mievaan, onnittelut kihloista ja pahoittelut menkoista! Toivotaan todella, että kolmas Letro-kierto siellä tuo toivotun tuloksen! Oliko sulla folliultra ja onko aiemmissa kierroissa varmistettu progekokeella, että ovis on todella tapahtunu?

Bambi, joo, tiedän, että ovistikuttelu on turhaa, kun pistetään irrotuspiikki, mutta halusin katsoa, onko LH yhtään nousussa luonnostaan, kun luulis sen olevan, jos siellä kypsä munasolu olisi tuloillaan. Ja kaiken lisäksi kun olen nyt tehnyt pari o-testiä irrotuspiikin jälkeen (tyhmää tämäkin, tiedän), niin nekin on selviä negoja (hieman väriä kyllä, mutta vain hieman). Hyvä, että selvisit taas punktiosta hienosti ja ei ole kyllä ihme, että väsyttää kaiken tuon jälkeen! Voi olispa siellä nyt parempi saalis kuin viime kerralla. :)

Triana, tuo hartiapistosten puuttuminen kuulostaa hyvältä!! :)

Ilpuri, ei missään nimessä tarvitse joka päivä kirjoitella, eli ei haittaa yhtään! :D

ON: Kuten Bambille jo kirjoitin, tein huvikseni o-testin Ovitrellen pistämisen jälkeen (n. 5 tunnin kuluttua). Koska se oli vielä selvä nega (väriä todella vähän), tein uuden n. 10 tuntia pistämisestä, ja se oli vielä selvempi nega kuin toi edellinen. Tää testaushan on turhaa, koska testin pitäisi olla positiivinen piikin takia, mutta kyllä mua nyt mietityttää, miksei se ole. Kaiken aineen sain pistettyä itseeni (mieskin oli vieressä katsomassa ja varmistamassa). Voihan olla, että testi näyttää huomenna positiivista, mutta mielenkiinnosta kyselen, onko teillä kellään vastaavia kokemuksia?
 
Ilpuri, tää on kivan aktiivinen ketju, tervetuloa!

Mievaan, onnittelut kihloista! Oletteko kauan ollut yhdessä? Meettekö naimisiin? Oiku mä rakastan häitä!! Onnea!!

Bambi, toivotaan et se laatuyksilö sieltä tuli! ;)

Triana, kuulostaa hyvältä! Mulla alkoi olla vatsaoireilua jostain dpo 6 eteenpäin. En oikein uskaltanut sanoa ääneen mitään, kun pelkäsin et kuvittelen kaiken.. tsemppiä!! Kohta pääset jo testaamaan!

Frozen, mä en ikinä testannut Ovitrellen jälkeen mitään. Sinänsä harmi, kun en ovistesteihin ikinä oo saanut mitään (paitsi viime kesänä clomikierroissa). Ois ollut mielenkiintoista. Koita tehdä r-testi? Luulis siihen ainakin piirtyvän jotain!

Elisenda, meillä oli kyl miehen simpat tullu omakantaan. Naikkarilla ollaan myös. Mut en tiedä milloin ne oli tullut, kun käytiin katsomassa niitä yli puoli vuotta näytteen antamisesta. Mies ei halunnut nähdä tuloksia kirjallisena. Hänelle riitti lääkärin sanat, et kaikki oli hyvin. Lopulta sain luvan mennä ne katsomaan itsekseni, kunhan en hänelle mitään kertonut. :D
 
Frozen ehkä se vaikutus tulee vaan hitaasti, se munasolukin irtoaa vasta 36 tunnin kohdalla ni ei ehkä heti näy testeissä. En oo kokeillu miltä näyttää testeissä tosin ja mulla irrotuspiikkinä pregnyl mutta oon pikkuannoksina pistänyt ovtrelleakin..

Tervetuloa Hattivatti ja Ilpuri. Ei haittaa vaik ei joka päivä kirjoita, mullakin menee vähän kausittain vaikka luenkin melkein joka päivä!

Ainiin ja tosta kannasta. Me ei olla katottu näkyykö miehen tiedoissa simppatulokset mutta mun käynneistä näkyy kyllä aina käyntiteksti, labravastauksia en oo saanu näkymään mut yleensä ne on kommentoitu siihen käyntitekstiin. Kun joku kirjotteli et yksityisellä ne ei sais mitään näkyviin kantaan vai oliko puhe vaan noista simppatuloksista?
 
Frozen, kuuluuko sen näkyäkkään positiivisena ovistestinä? Mietin sitä samaa mitä joku aiemminkin tossa jo mietti, että se lh:n nousuhan kuuluu ns. normaaliin ovulatoriseen kiertoon, eli jos se lh nousis --> irrottais muniksen niin silloinhan sitä erillistä irrotuspiikkiä ei tarvittais. Että onko se vähän niinku jokotai? :eek: En tiedä, kunhan arvailen :grin Mutta jos et oo lääkäriltä erikseen saanu ohjetta siihen testailuun niin ehkä sillon jättäisin sen tekemättä omaa mielenrauhaa säästäkseni :shy:

ON: Mun lämmöt menee ihan omituisesti, ihan erilailla kuin viime kierrossa. Nousu paljon lievempi kuin viime kierrossa (tällä kertaa alkukierron lämmöt korkeammat) ja nyt pari päivää tullut lievästi alaspäin vaikka tänään vasta dpo 7 :sorry:
 
Tänään tämmöinen, ylhäällä uusin eli tän aamuinen :( ei ainakaan kamalasti ole vahvistunut
ImageUploadedByVau Foorumi1494052247.975922.jpg
 
Ilpuri, riippuu varmaan just lääkäreistä ja onko muita terveydellisiä tekijöitä, että miten tarkkaan bmi:tä tuijottavat, jos se on 30 kieppeillä. Ja tervetuloa tännekin kirjottelemaan kun ehdit :happy:

Frozen, ompa hassua että on lääkäreillä yms noin eriävät mielipiteet :eek: no hyvä että sait pistää ovitrellen, jos ei ollut tarpeeksi kypsä munasolu, niin eipä ainakaan kierto veny pitkäksi, jos se ovitrelle saa menkat kuitenkin tulemaan ajallaan. Ompa hassua noiden o-testejen kanssa, kun negaa vaan tulee :confused:

Deb, joo kumma kun ei saa paperilla tuloksia mukaan, eipä se varmaan kova homma olis niitä tulostaa. Ja vielä se että lääkäri sanoo että tulee omakantaan tulokset, ja labrassa sanotaan ettei ikinä tule :sour:

mievaan, onnea kihlauksesta :happy: ja tsemppiä piinapäiviin, olis kyllä niin mahtava äitienpäivänä plussata :) ei auta kun toivoa parasta!

Bambi, milloin saatte tietää montako hedelmöittyi? Pidän peukkuja että mahdollisimman moni pääsis pakkaseen odottamaan :happy: Harmi ettei tuoresiirto ole mahdollinen! Mut eipä sitä kannata liian kypsään limikseen siirtää.

Triana, hyvä että hartiapistos on pysynyt poissa, toivottavasti ei tulekaan! :happy: onko sulla nyt muuten kipuja ollut? Vai onko sulla yleensäkkään näillä kp:illä?

Eltsi, ompa kummaa että teillä tuli omakantaan simppatulokset! Mut jos se käytäntö on tässä muuttunut välissä. Tuliko siis sinne tutkimukset kohtaan vai ihan lääkärin kirjottamana? Mä nyt katoin taas meidän molempien omakannat, niin oli kirjannut miehen käyntijakson kohdalle jotain tuloksia, ja mulle sen amh-arvon.

Villisilmä, Eikös ne lämmöt kiinnittymisen aikaan vähän putoa? :wink toivotaan että johtuis siitä! :happy:

Lume, mut ihan selvä viiva kuitenkin! :Heartred Voi kumpa alkais nyt vahvistumaan :happy:

ON: Simppatuloksia ei siis vieläkään näy omakannassa, mutta lääkäri oli kirjoittanut epikriisiin simpoista seuraavan tekstin: "Spermogrammi normaali, siittiöiden tiheys 44 milj./ml, ejakuaatin volyymi 2 ml. Eteenpäin liikkuvat 59 %"
Mutta ei epämuodoistuneista mitään, eikös sekin kuulu tohon perustutkimukseen? Ja sit noi eteenpäin liikkuvat, eikö ne voi olla myös niitä kehää kiertäviä tms, jotka liikkuu kyllä muttei oikein.. No, kai se vaan on uskottava kun lääkäri sanoi että hyvä tulos! :rolleyes:

Elisenda kp 21/n.27, dpo n. 7 (eikä muita tuntemuksia kuin rinnat arat, niinkuin yleensäkin tässä vaiheessa)
 
Eltsi, tein r-testin ja siihen onneks piirty haalea viiva, eli on se Ovitrelle vaikuttamassa siellä. :) Löysin englanninkielisiltä palstoilta monia kokemuksia siitä, ettei o-testi ole piikin jälkeen positiivinen, ja siellä suositeltiin sen estradiolin mittaamista, mistä sinäkin oot täällä kirjottanu, jotta tietää, onko rakkulassa oikeasti kypsä munasolu vai ei, koska kokokaan ei sitä takaa. Kuulemma monissa tapauksissa kyse on siitä, että folliksi luultu pallura onkin kysta, kuten itsekin oon järkeilly.

Bambi,
mulla ei siis tule omakantaan mitään noita Fertinovan käyntejä/tutkimuksia, ja siellä sanottiin, ettei se ole edes mahdollista! Aika jännä, miten tämäkin käytäntö vaihtelee näin suuresti!

Villisilmä, mulle moni lääkäri on sanonu, että irrotuspiikin jälkeen o-testi on väistämättä positiivinen eli siksi ei kannata testata. Yritän liittää kuvan äsken tekemistäni testeistä. Tosiaan eikö toi lämpöjen lasku voi olla merkki kiinnittymisestä? :)

Lume, ehkä sulla vaan HCG nousee hitaasti? Meinaatko pyytää verikoetta alkuviikosta, niin sais varman tiedon? :)

Elisenda, muistelisin, että lääkärit on aika erimielisiä siitä, mikä on epämuodostunut ja mikä ei, ja vaikuttaako se edes lopputulokseen, ja siksi sitä ei kirjata useinkaan noihin. (Korjatkaa joku jos oon väärässä.) Onko siinä tuloksessa siis ne A, B, C ja D? A = nopeasti ja suoraan liikkuvat, B = hitaat, kaartelevat ym.? Silleen ainakin meillä on. Mun miehellä A:ta ei oo ollenkaan, mutta B:tä on 68 %, ja koska A + B > 50 %, niin se luokitellaan normaaliksi.
 
Kyllä mä ajattelin maanantaina pyytää ainakin soittoajan meidän lapsettomuus lääkärille kävi miten päin vaan. Ja jos en saa verikoetta niin menen sit vaikka yksityiselle kokeeseen jos täti ei ole maanantaina tullut.
 
Liitin varmuuden vuoksi kuvan eri viestiin, etten poista mun kirjoituksia. Eli tässä mun tekemät raskaus- ja ovistestit. On se Ovitrelle siis näemmä päässy elimistöön, koska r-testissä näkyy toi haalea viiva. :) Hieman kyllä ihmetyttää, ettei viiva oo tummempi, mutta rauhoittaa mieltä, että edes tollanen haalea näkyy.

Lisäys: o-testin viivakin on tummempi kuin eilen, vaikkei toikaan nyt toki positiivinen ole. Ehkei se vaan mulla sitten tulekaan tässä tapauksessa kunnolla positiiviseksi.
 

Liitteet

  • 20170506_095633-1.jpg
    20170506_095633-1.jpg
    315.3 KB · Katsottu: 109
Muokattu viimeksi:
Vastaan kaikille tähän yhtenäisesti.

Kiitos paljon :love2 Hääpäivää ei olla vielä sovittu, mutta maistraatille lähti tutkintapyyntö esteellisyydestä eilen. Ennen vauvan tuloa olisi tarkoitus mennä naimisiin. Häät pidetään varmaan myöhemmin, kunhan saadaan rahaa vähän kerättyä. En oo koskaan ymmärtänyt pareja, jotka menee kihloihin (=lupaus avioliitosta) ilman aikomusta mennä edes naimisiin. Ollaan oltu elokuussa 2v yhdessä, mutta ollaan esim muutettu yhteen 2kk seurustelun alkamisesta.

Folliultraus oli ensimmäisessä letrozol kierrossa lapsettomuuspolin kautta ja proge testattiin silloin mun pyynnöstä. Viime kierrossa käytiin yksityisellä ultarssa KP14, jossa lääkäri sanoi ovulaation tapahtuneen jo KP12-13. Tämä kierto ollaan menty ilman ultraa ja tikuttelin vähän miten sattuu. Tein ovistestin KP14 ja unohdin sen tuloksen katsoa, mutta kun nappasin tikun irti (clearbluen digi) pärähti näyttöön naama. Samana päivänä alkoi jumalaton polte kohdussa, joten oletan silloin ovulaation olleen.

Bambi: Pidän peukkuja, että siellä kasvaa edes se yksi loistava alkio :thumright

Triana: Tulisipa sieltä nyt se kaivattu plussa :Heartred

Frozen: noi on kyllä hämäriä välillä, että toimivat testit miten sattuu ja just päinvastoin.. Olispa joku lääkäri, joka osaisi noihikin vastata, mut eipä oikein taida niihin kantaa ottaa.. Mut hienoa, että nyt näkyy r-testissä Ovitrelle!
 
Frozen, ei siellä ollut mitään muuta mainintaa simpoista, kun tuo teksti jonka edelliseen viestiin kopioin. Mutta jos tuo 59% tarkottaa A+B, niin sillonhan tuo tulos on normaalin puitteissa. Selvä viiva kuitenkin r-testissä sulla, niin kyllä se ovitrelle siellä vaikuttaa :happy: Mulla muuten näkyy omakannassa mehiläisen käynnit epikriiseineen, mutta ei mitään labroja/tutkimuksia. Mut sit taas terveyskeskuslääkärin laittamat verikoetulokset näkyy, samoten korvapoliklinikalla tehdyt tutkimukset. Kummallista.
 
Takaisin
Top