Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Eltsi, on varmasti huikea tunne kun pitkän yrityksen jälkeen saa ne tuplaviivat testiin! :happy: Mä oon niin onnellinen sun puolesta!

LaraS, näköjään se sitten on joku luonnon laki että ensikäynnille mennään räkä valuen :hilarious::hilarious: toivottavasti sulla menis flunssa pian ohi! Tää on kyl tosi voimia vievää kun jatkuu ja jatkuu! Oliko teillä tällä viikolla?

Villisilmä, harmi että aikaa ei vieläkään ole tullut :sad001 näyttää joillain paikkakunnilla kestävän ja kestävän, ja sit toisissa paikoissa sujuu tosi nopeasti ajan saanti yms! Toivotaan että tärppi kävis, niin ei tarvis enää odotella aikoja yms :happy:

Frozen, hyvä että selvisit Hesassa ajelusta :) höh, kumma ettei suostunut progetestiin, eikai se siltä lääkäriltä olis pois ollut vaikka olsi laittanut lähetteen :wtf: mut hyvät follit ainakin, toivottavasti tämä lääkäri olis ollut pätevämpi, ja erottanut jos olis ollut kysta!

Kissankulta, oo mikä folli!! Tää pitkä yritysaika tuo kyllä kaikenlaisia mutkia parisuhteeseen :sad001 tsemppiä, ja hyvä että tallettelut kuitenkin onnistui!

Lume, harmi ettei vieläkään selvää viivaa tullut :sad001:sad001 kumpa se vielä tulis päivän parin päästä!!

Deb, tsemppiä vaikeisiin hetkiin :Heartred niitä väkisinkin mahtuu päiviin, kun yritystä on teilläkin jo niin pitkästi :sad001 toivottavasti pääsisit pian lääkärille tarkistuttaan tilanteen.

Herukka, olipa tosi ikävä hoitaja kun tuolleen naurahti :confused: tsemppiä odotteluun, toivottavasti aika menee nopsaan ja pääsette pian asioissa eteenpäin!

Triana, voi olispa siellä tarttumassa kyytiläinen matkaan :happy: hyvä että on töitä, niin saat muuta ajateltavaa, vapaapäivillä nää piinapäivät on melko tuskaisia :grin toivottavasti saatte riidan sovittua.

ON: Sain eilen soitettua sen simppojen vientiajan, onneksi onnistui että vien huomenna klo 8 simpat naikkarille! Mua vaan kauhistuttaa se Helsingissä ajaminen, ja vielä ruuhka-aikaan :eek::eek::eek: julkisilla en kerkee mitenkään tunnissa viemään, joten pakko lähtee autolla seikkaileen :bored: jospa se menis hyvin!
Mulla on onneks tää ja ens viikko tosi kiireiset, niin en ehdi paljoo oireita kuulostelemaan (siis keksimään):grin:grin oon kyl nähnyt taas niin villejä unia, että huhhuh :hilarious: viime yönä olin raskaana, mutta odotin koiranpentuja (potkivat samallailla kun pennut emän masussa), ja mietin että missähän välissä ne koiran alkiot on mulle siirretty, kun en muistanut sellasesta mitään :grin aattelin vaan että ompa hyvä että ihmiset voi synnyttää koiranpentuja, kun se on helpompaa ihmiselle kun koiralle :hilarious::hilarious::hilarious:

Elisenda kp 18/n.27 dpo n.4

Elisenda ompa sulla hurjia unia :P

Triana Mun silmään näkyy kans tosi selvä haamu. Ja on kyllä tosi pyllystä jos toi testi oikeasti antaa tommosia viivanpaikkoja / valeviivoja joten toivon tosiaan että matkassa olis joku. Mutta todella turhauttavaa kun ei vaan tule kunnollista ja selvästi havaittavaa viivaa :( !
 
Frozen, mä arvasin, et ultraa jo suunnittelet!! Nyt nautit keväästä, luotat lääkäreihin ja koitat olla stressaamatta!! Mä kiellän sua varaamasta ultra-aikaa xD

Koitin tänään soittaa naikkarille, muttei ne oo vieläkään soittanut takaisin!! Naikkari haluaa tsekata, et alkio on kiinnittynyt oikeaan paikkaan jne. Siksi kaikille hoidoissa oleville ne tekee alkuraskauden ultran :)

Aamulla heräsin miehen kanssa yhtäaikaa tekemään digiä, kun hän toivoi sen tekemistä yhdessä. Vaikka viivat on ollut haaleita, niin kyllä siihen pamahti se toivottu teksti:
401e1633cd867b25e607a1cccb4220e4
 
Voi jee Eltsi! Onnea vielä kerran:). Se on kyllä kiva kun naikkarille pääsee varhaisultraan. Oliko sullakin combona gonal-Ovitrelle-lugesteron?

Eilisendalla mahtifolli! :)

Lumen viivalle vahvistumista, jotain minäkin nään. Ja ihan mahtava progetulos!

Frozen, onpa jännää kuinka nihkeää voi progetestin määrääminen olla. Mullakin kun ongelmaa oli nimenomaan follin irtoamisessa niin yksityisellä nimenomaan kävin progetestissä.

Tsemppiä kaikille ja mahtavaa että monet pääsee pian tutkimuksissa eteenpäin/hoitoihin
 
Elisenda hauska uni! :laughing005 Jospa siellä alitajunta jo tietää, että jotain kropassa tapahtuu :rolleyes: sullakin lisäpiinaa päiviin tuosta Helsingissä ajamisesta. Tsemppiä, varmasti sujuu hyvin!
Meillä on huomenna se ensikäynti ja oon aivan tukossa! :hungover: kuumettahan ei nosta, niin voi arvata, että kestää pitkään. Huomenna pitää taas käydä työterveyshuollossa (onneks sellainen taas on!), nyt varaan jo suoraan lääkärille ajan. On tää tosi kuluttavaa, väsyttää aivan törkeenä. Mut joo, räkä poskella vaan sinne polille :lurking: :hilarious:

Lume kyllä nyt suakin piinataan! Tulisipa pian selvät viivat! Ja pysyvät :smiley-angelic001

Eltsi ihana teksti onkin :Heartpink onnea vielä teille molemmille!
 
Deb aivan mahtavaa! Olisko se vuoto ollut kiinnittymistä - kuulemma voi mennä jopa sinne dpo10 asti kiinnittyminen. Jännää, mahtavaa :nailbiting: :happy:
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
LaraS, ehkä se oli sit juurikin sitä :) sitä tuli kuitenkin vaan sen verran, että jos mulla ei ois suht runsaat menkat, niitä ois voinu menkoiks luulla..

Mä en voi uskoo tätä todeks, itkuhan tässä tulee. 2v3kk yritettiin miehen kanssa, ja nyt näyttää pieni tarranneen kiinni! Ja vieläpä luomuna! Mä haluan että tää antaa teille muille toivoo :Heartred
 
Elisenda joo on ollu melko piinaavat vappuvapaat :grin Hyvä että saatte nyt simpat tutkittua ja hommat etenee! Toivottavasti selviät ruuhkasta :) Hah, tosi hauskoja unia sulla :hilarious:

Eltsi oi että toi digin tuloksen näkeminen on varmasti huippuhetki :love017 Joko soittelivat Naikkarilta takas? Ainiin, piti kans kysyy, että sullahan ei vissiin tullu kiinnittymisvuotoa ollenkaa vai muistanko oikeen? En jaksanu alkaa selaamaan ja lukemaan edellisiä sivuja.

Pessimismi täällä nostelee päätään. Nyt oon ihan varma, että mitään ei oo tapahtunu ja menee taas varmaan monta kuukautta ennenku päästään seuraavaan inssiin ku miehellä on tää kuukausi ainaki melko kiireistä töissä.. :sad001 Ja tulee kesäsulutki. En vaan tiiä, että jos nyt jo näin mielialat heittelee ja on vaikeeta, niin miten sitte jos ivf-hoitoihin mennään.
 
Kissankulta, muheva folli tosiaan sulla!! :) Monesko Letro-kierto tää sulla onkaan? Kyllä tää tilanne saa parisuhteen koetukselle... Tsemppiä ja toivotaan todella että teillä nyt tärppää! ♡

LaraS, inhottavan kauan olette kyllä joutuneet odottamaan tutkimuksia. :( Tule sitten heti kertomaan, miten teidän ensikäynti meni! :)

Elisenda, joo se Helsingin ruuhkassa ajaminen on ikävää. Tsemppiä sulle siihen, toivottavasti löytyy parkkipaikka hyvin! :) Ja hauska uni sulla! :D

Eltsi, ihanaa, että digiinkin tuli tuo tulos!! :) ♡ Saitko jo jonkun Naikkarilta kiinni?

Lume, jotain hailuraista kyllä näkyy! Meinaatko tehdä digiä? :)

Deb, sama kommentti sulle kuin Lumeelle. :)

Sininen kirahvi, sitä mäkin ihmettelen, että se progekokeen määrääminen oli niin hankalaa sille lääkärille, koska minähän sen itse maksan (ollaan siis hoidoissa yksityisellä). Olis ilmeisesti pitäny vaatia hanakammin...

Triana, voi hitsi, että fiilikset on nyt maassa. :( Tää on vaan sellasta tunteiden vuoristorataa että huhhuh... Toivottavasti kuitenkin tämä inssi ois nyt tehny tehtävänsä eikä tarttis miettiä mitään mahdollisia taukoja!! ♡ Mun käsittääkseni Pregnyl ja Ovitrelle vaikuttaa täysin samoin, ainoo vaan että Ovitrellessa ei tarvii miksailla itse mitään ja siksi se on kalliimpikin. (Viisaammat saa korjata, jos olen väärässä.)

ON: Kp12, tänään on tuntunu nippailuja sekä vasemmalla että oikealla (molemmilla puolilla siis eilisen lääkärin mukaan oli folli, vaikka kystaa vasemmalla edelleen pessimistinä epäilen). Ovistesti niin nega kuin olla ja voi, ei siis piirtyny mitään hailuraa toisen viivan paikalle, vaikka luulis LH:n nyt jo alkavan nousta, jos ovis on tuloillaan... Huomenna ois tarkoitus pistää Ovitrelle, enkä nyt tiedä, mitä teen. Toki pitäis varmaan uskoa lääkäriä, mutta kun on vastaavasta tilanteesta huono kokemus...
 
No nyt ennen kun meen nukkumaan, on aikaa vastailla ihmisille :)

Frozen, tulee vielä positiivisempi olo kun säkin näät mun testissä jotain, kun niissä aiemmissa et nähnyt :D aion tehdä varmaan viikonloppuna digin, ennen sitä vielä varmistelen että viiva vahvistuu :) Mun kokemuksen mukaan LH voi olla hyvinkin alhaalla ennen kun se huippu tulee ihan olan takaa, ainakin itellä näin, joten suosittelen jatkamaan tikuttamista! Varsinkin kun lääkäri sanonu myös follin olevan siellä :) o+ tuulia sinne!!!

Triana, monesko pp sulla on menossa? Koska sun pitikään testata? Teillä on niin ihanteelliset lähtökohdat ton inssin kanssa, niin mulla on tosi hyvä fiilis että nyt ois tärpänny! <3

Lume, sun testeissä näen haamua <3 monesko dpo sulla onkaan menossa? Vahvistumisia ja tarrasukkia matkaan <3

Eltsi, varmasti hieno tunne kun vihdoin siinä digissä lukee se odotettu teksti! Toivottavasti mäkin pääsisin tohon pisteeseen :smiley-angelic001 en osaa täysin vielä uskoo raskauteen, vaikka testit ja oireet näyttäis vähän siltä :p

Elisenda, toivotaan hyvää tulosta simpoista siellä! Hyvä että etenee hommat!

Kissankulta, onpa siellä muhkee folli!! Tollaset riidat on kyllä ikäviä :( hyvä että saitte kuitenki tallettelut tehtyä, vaikkei se varmasti kivaa ookaan jos tuntuu tollain pakkopullalta :/ kunpa teiän ei tarttis kauaa odotella että tärppäis! <3

Toivottavasti en unohtanu ketään, yritin pari sivua lueskella näitä puhelimella taaksepäin. Välillä en ihan oikeesti tietäis mitä ihmettä tekisin jos en ois tälle foorumille liittyny, tää ryhmä on varsinki saanu aina olon paremmaks kun kaikki on tuntunu epätoivoselta <3 Olette ihania, ja kaikki kyllä plussan ansainneita!! <3

Kunpa omakin viiva vielä vahvistuis ja sais tän pikkusen syliin asti :Heartred:smiley-angelic001
 
Triana kierto kerrallaan, ei se auta tulevaa murehtia (vaikkei osaa olla aina murehtimattakaan) :sorry: Toivon kovasti, että plussaat jo tässä kierrossa :Heartpink

Frozen se lh-huippu voi tulla tosi nopeesti ja monella se laskee just ennen o+ Luotetaan, että ovuloit nytkin, kun viimeksikin :)
Tuun joo, kunhan pääsen edes pikaset kuulumiset kertomaan :) aika on vasta iltapäivällä, mälsää! Ja tulee kiire mennä työterveyslääkärille, kun ainoa aika oli heti sen jälkeen.

Deb aamun viivoja odottelen tiirailtavaksi :rolleyes: olisipa vahvistunut muhevaksi!
 
Muokattu viimeksi:
Herukka, toivottavasti pääsette pian sinne lääkärille! Tsemppiä! ♡

Deb, joo, kyllä mäki jopa vihdoin ihan haaleen hailuran sun testissä nään, nyt vaan lisää testejä ja kuvia sitten tänne. :) Niinpä, onneks on eksyny tänne palstalle, vertaistuki on parasta! ♡

LaraS, tsemppiä iltapäivään asti odotteluun! :)

Bambi, joko sulla oli punktio? :)

ON: Kp13, ja eilisiltana mulle nous kuume. :( En pääse töihin siis tänään. Haluaisin niin juoda Finrexiniä, kun kurkkukin on kipeä ja pää täys räkää, mutta en mä tietenkään uskalla, etten vaaranna mahdollista ovista. Tänään pitäis tottakai myös talletella (viimeks talleteltu toissapäivänä), koska mun on tarkoitus pistää se Ovitrelle... Toivottavasti jaksan! Mulle nousee tosi harvoin kuume, mutta tottakai piti just nyt... Ei auta kuin lepäillä ja toivoa, että tää ei estä nyt mitään. :)
 
Sininen kirahvi, combona oli juuri gonal-ovitrelle-lugesteron. Mulla on kohdun limakalvo aina vähän ohuen puoleinen, joten tässä kierrossa join punkkua pikkusen ovulaation ympärillä :)

Triana, ei ollut kiinnittymisvuotoa. Näin muuten unta, et sä plussasit!! Toivottavasti oli enneuni ;)

Naikkarilta soitettiin eilen ja pyydettiin tänään tekemään vielä yksi testi ja varmistumaan raskaudesta. Ettei Ovitrelle vaan vaikuta enää. Varoaika on 10 vrk, mutta mulla siitä on jo 16. Aamulla piirtyikin vielä tummempi viiva testiin kuin alkuviikosta. Hurjaa!!! Alkuraskauden ultra siis varattu naikkarille 23.5. Jotenki ei vaan osaa käsittää näitä asioita. Kauan yritetty, tiesin kuitenkin koko ajan, et jossain vaiheessa onnistutaan. Mut sit se onnistuminen tulikin niin yllättäen ja "nopeasti" xD mies on yllättynyt kuitenkin, et oon tosi seesteinen ja rauhallinen. Se ois odottanut, et juoksen ympäri asuntoa kädet ylhäällä huutaen: "Me saadaan vauva, ollaan raskaana!" Mies itse on vähän peloissaan, vaikka odotettu juttu onkin. Mutta hän pelkää aina muutoksia.
 
Pyh ei tartte tehdä.
Tänä aamuna testattu ihan tyylipuhdas nega, dpo11 kp28-30/33. Tilasin vielä eilen first response testipaketin joka toivon mukaan tulee tänään. Jos siihen ei tule yhtään mitään lopetan testailun ja jään odottelemaan tätiä :) ei ollu tämäkään vielä meidän kierto :( eli clomit taas naamaan ja uutta putkeen.
 
Eltsi, Jee clearbluen tulos :Heartred ei jää tulkinnanvaraa :happy: toivottavasti sulla kuluis nopessti päivät, eihän tohon ar-ultraan loppujen lopuksi kauaa ole :) onhan miehelläsi tässä onneksi aikaa totutella ajatukseen että vauva nyt tulee :happy:

LaraS, tuu heti kertoon miten ensikäynti meni :) tsemppiä iltapäivän odotteluun, toivottavasti kerkeet hyvin työterveyslääkärille sen jälkeen!

Deb, onnea haamusta :Heartred toivottavasti vahvistuu nopeeta :happy:

Triana, tsemppiä vaikeisiin hetkiin, voi kumpa olis tää yks inssi riittänyt :Heartred

Frozen, voi hitsiläinen kuumetta :sad001 toivottavasti ei vaikuta ovikseen eikä mihinkään, ja toivottavasti olis sulla sen verran hyvä vointi että tallettelu onnistuu! Paranemisia!

Lume, voi ei :sad001 jospa first responsessa näkyisi kuitenkin tuplaviivat!

ON: Simpat viety onnistuneesti naikkarille! Just kasiksi ehdin, hirveet ruuhkat ja tietyöt :yuck: onneks parkkipaikka löyty nopeeta, ihan naikkarin vierestä! Muuten en ois ehtinyt. Takasintulomatka ei mennyt ihan nappiin, missasin yhden risteyksen niin piti kiertää vaikka mistä, mut onneks on hyvä navigaattori autossa :grin huh! Huomenna progetestiin ja mies käy lauantaina infektiokokeissa, sit vaan oottaan kp1 että saa varata aukkariin ajan :happy:

Elisenda kp 19/n.27 dpo n.5
 
Tässä vielä mun testikuvat. Pc aivan tyhjä mut sofissa jotain kuitenkin ? No se first response ratkaisee.
ImageUploadedByVau Foorumi1493882828.049588.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1493882861.886970.jpg


Ja negatiivi

ImageUploadedByVau Foorumi1493882884.710996.jpg
 
Käynti ohi, kun aikaistui.
Paskoja ihmisiä ollaan, ylipainoisia ja muutenkin laiskoja. Tämä oli se viesti, mikä mieleen päällimmäisenä jäi.
Mun paino siis oli heidän vaa'alla 2kg enemmän kuin omalla ja siinä meni mun uurastamien kilojen saavutus hukkaan. BMI siis paukkui - niukasti, mutta kuitenkin - yli. Ravitsemusterapeutille passitus, metformiini-annostusta vähän lisää (oma toive) ja puoli vuotta pitää "parantaa elämää" ennenku saadaan olla uudestaan yhteydessä. Eikä silloinkaan, ellei mies luovu tupakasta/nuuskasta, molemmilla tipu paino ja vähennetä juomista.

Joo, on paljon asioita, joihin itse voi vaikuttaa. Mut parhaansa tehneenä (toki esim vappuna tuli herkuteltua ja otettua lonkeroa), tää on täysin märkä rätti päin kasvoja. Ei oikeestaan ees yllättänyt, koska arvasin että sairaalan vaaka näyttää enemmän kuin oma (lääkäri oli sitä mieltä et mun vaaka on viallinen, vaik heillä on joku kympin paska ja mun taatusti laadukkaampi). Vituttaahan tää.

Jotain hyvääkin: munasarjat ja labrat silleen kunnossa, ettei oikeestaan pco tuu niissä esiin (sitä vaihtelua ollut aina). Ja simppatulokset oli hyvät! :happy:

LaraS, kelvoton lisääntymään.
 
Takaisin
Top