Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Moi! Täällä tamperelainen nuori nainen odottaa kauan toivottua esikoistaan viikolla 11+4 :) Ensimmäinen ultra on ensi maanantaina ja kysyisinkin että saako siellä ultrassa kuulla sydänäänet vai kuunnellaanko niitä vain neuvolassa? Jännittää tosi paljon onko siellä kaikki niin kuin pitääkin eikä malttais odottaa että kuulee sen maailman ihanimman äänen :Heartred Tsemppiä ja onnea kaikille odottaville, on tää vaan niin ihanaa!
 
Kyfi, Ultralaitteella pystyy kyllä kuuntelemaankin sydänääniä, mutta riippunee ultraajasta kuunnellaanko vai ei. Voihan sitä pyytää vaikka ultraajalta, että voisiko kuunnellakin pelkän katsomisen lisäksi.
 
Mä en yhtään muista kuuluko niitä ääniä vai ei :D tosin mä kävin ekan kerran ultrassa vklla 10 (meni varhaisultran piikkiin). Mutta silloin neuvolassa kun ne vartavasten kuunneltiin niin ääni oli tuttu ja ihmettelin, että miksi tiesin miltä ne kuulostavat :eek:
 
Silloin se terveydenhoitaja kysy multa innoissaan et "Noo, miltä nää sun mielestä kuulostaa? :)" Olin ehkä hämmentynyt kun olin että hetkonen, näähän on ihan tutunkuuloisia, oonko kuullut nää jossain aiemmin muka ja mun vastaus ei tainnut olla yhtään innokas vaan totesin vaan että "Joo... hyvältähän ne. Sydämensykkeitähän siellä.." vaikka oikeesti olin mielessäni että "voiii että!! :Heartred :Heartred :Heartred" ja sydämenkuvat silmillä ja kyynelillä kostuneet liikutuksesta. Kuulostin varmasti vaan niin tökeröltä kun olin vaan niin hämmentynyt... ':D
 
Meillä ei ainakaan Hatanpäällä kuulunut äänet enkä osannut niitä edes kysyä. Ekassa neuvolassa ei vielä kuunneltu sykkeitä.
Tosin aika pian nt-ultran jälkeen ostin dopplerin, ni kuuntelin si sillä. :)
 
Mulla on ens ma varhaisultra, jolloin viikkoja 7+3, toivottavasti meillä jo sydänäänet kuuluis :)
Toi on kyllä aikaa, mitä en kaipaile takas. Pelko, väsymys, pahoinvointi. Toivottavasti siellä kohdussa on kaikki hyvin :) kun syke löytyy, voi jo vähän huokaista.
 
Hei minä myös hiivin varovasti mukaan viikkoja on nyt 5 takana rli alkumetreillä polskutellaan :) ennestään kotoa löytyy 8v lapsi asumme pirkkalassa :) minä sain varhaisultran ihan kunnalliselta puolelta se on nyt 2vk päästä jännittää kun olen kokenut jo 1 keskenmenon ja 1 tuulimuna raskaus :sad001 nyt toivon kovasti et lopultakin onnistuisi ja marraskuussa olis nyytti sylissä:Heartred ikää minulla 34
 
Ah, minäkin vihdoin täällä! :)

Plussasin pitkäperjantaina, nyt menossa 4 + 6, dpo 21. Oon tehnyt viisi testiä ja kaikki kyllä näyttäneet selkeästi plussaa. Yhden tein vain alle tunnin rakossa maanneesta pissasta iltapäivällä ja yhden kolmisen tuntia maanneesta pissasta myös iltapäivällä, olivat molemmat selkeitä. Kaikki tämä tuntuu todella epätodelliselta, koska olimme jo mieheni kanssa jonossa lapsettomuustutkimuksiin yli puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Olemme olleet reissussa joten en ole päässyt soittamaan neuvolaan vielä mutta torstaina soitan. Miten Tampereella menee neuvolakäynnit? Koska ensimmäinen ultra Tampereella tehdään? :)

4 + 6
 
neuvoloita on johonkin rv 30 (?) n. kerran kuussa. ultrat lasketaan käynneiksi myös. :) sit loppuajasta neuvolakäyntejä on enemmän 2-3 viikon välein ja ihan lopussa viikoittain. Jos siis ei jostain syystä joudu käymään useammin tai oo seurannassa äitipolilla (esim. radin taki, kuten minä).

eka ultra on joskus rv 11-14 muistaakseni. :)
 
HEI ihanaa! En ollukkaa huomannu tällasta keskustelua :woot:
Minäki haluan mukaan :happy:
Eli 32v tamperelainen. 1v2kk ikäisen tytön äiti ja ihanan ukkelin vaimo :) nyt olis menossa 11+5 ja la siis 19.10.... torstaina olisi nt ultra ja en malttais yhtään oottaa :shifty: tuntuu että ihan oon odottanu jo ikuisuuden mut sitte toisaalta ku miettii ni hupsheijaa aikahan on menny ihan juosten!!
Kotona meillä häärää myös pari paimenkoiraa ja kissa vanhus. Onneksi koirista saa lenkki seuraa, muuten olisin jämähtäny kotiin pahoine oloineni ja hirveen väsymyksen :cat:
Määki mielelläni tulisin tapaamisiin, ihana olis tavata muita kohtalotovereita :happy:
 
tervetuloa uusille! :)

Täällä käännyttiin sunnuntaina ekaa kertaa mahalta selälleen. :) Ikää tytöllä nyt 2,5kk.
 
Mulla on huomenna äitiyspolikäynti jossa varmasti puhetta synnytyksen käynnistyksestä. Mulla siis raskausajan diabetes ja siksi mahdollinen käynnistys ennen laskettua aikaa joka on 1.5. Elikkäs nyt menossa rv38+2!!

Hui miten aika onin mennyt nopeeta ja kohta on mun raskaus ohi ja poika kainalossa ♡
Tervetuloa vaan uusille ja tsemppiä eri raskauden vaiheisiin!! :)
 
Takaisin
Top