Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Tervetuloa mukaan!

Mulla on täällä jo sunnuntaina 3kk ikäinen Aamu-tyttö.
Maanantaina on 3kk neuvola ja silloin aamu saa ekat pistettävät rokotukset... Hui kauhistus! Onneksi mies tulee mukaan...

Aika menee kyllä ihan hirveen nopeasti, vastahan oli helmikuu ja tää pieni synty! Ja nyt jo 3kk mötkäle. Saa nähdä kuinka paljon painaa maanantaina, oma veikkaus on 6kg.
 
Tervetuloa WaitingForTheDay!!

Mä odottelen synnytyksen alkamista, laskettu aika on sunnuntaina 1.5, vappuna siis!! Mutta mun synnytys käynnistetään sitten ens maanantaina 2.5 koska mulla on insuliinihoitoinen raskaus diabetes...

Miten sun raskaus on mennyt, oot jo tosi hyville viikoille asti päässy ainakin! :)
 
Kiitos halimami! :)

Sulla onkin jännittävät päivät edessä, pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin!
Itsellä raskaus on sujunut hyvin ja rauhallisesti heti 16 rv:sta alkaen. Siihen asti olikin aikalailla pelkkää oksentelua ja nukkumista aamusta aamuun :D
Maha sen kun kasvaa ja työskentelen lähihoitajana, alkaa käymään erinäiset työskentelyasennot ja painavat siirrot hankaliksi mutta 4 viikon päästä pääsen vihdoin lomalle töistä, josta jatkan sitten äippälomaan :)
 
Voin vaan kuvitella että alkaa työn teko tuolla alalla olemaan jo haastavaa. Tsemppiä vielä viimesiin työviikkoihin!! :)
Mä oon ite kans lähihoitaja mut nyt opiskelen sairaanhoitajaksi. Ja mulla on onneks nyt kevään koulutunnit käyty ja kaikki koulutehtävät tehty tämän kevään osalta.. paitsi opinnäytetyö jota pitäs tehdä vielä nämä viimeiset päivät ja sit kesä ja syksy.. :/
 
Tervetuloa uusille myös minun ja pojan puolesta. Me saatiin miehen kanssa perheeseen täydennystä 9. tammikuuta potra pojan muodossa. Entuudestaan meillä on 4 - vuotias tyttö. Asutaan Kämmenniemessä ja mä opiskelen TAMKissa sosionomiksi.
 
Hei moi, oon ollu nyt aika monta viikkoa poissa. Oma puhelin meni rikki enkä päässyt sit käymään täällä...
Lueskelen paremmalla ajalla teidän kuulumisia...

Meillä rakenneultra meni hienosti ja laskettu aika on nyt 17.9 varmasti.. eli 23 poksui tänään. Sukupuoli ei selvinnyt ja kaikki oli kunnossa.

Raskaus diabetes todettu muutaman arvon takia, Tayssiin aika ens pe. Samalla katsovat kohdunsuuta kun on kipeästi jo supistellu.. :/

Hb laski 103, joten hain nokkostippoja juuri... :)

Siinä nyt nopeimmat kuulumiset
 
eipä täällä kauheasti ole elämää... Siirrytty muihin kuvioihin.
Meillä Aamu on jo 3kk ja 20 päivää! :)
 
Täällä on pojalla ikää 3vko! Alku on lähtenu menemään hyvin ja poika on aivan ihana!
Sain kevään viimeset pakolliset koulupäivätkin hyvin suoritettua. Isä oli pojan kanssa kotona sen aikaa! Pakko todeta että miehestä on ollut muutenkin suuri apu. Tänään sen oon huomannu kun oon pojan kanssa ekan kerran kaksistaan kotona :)

Sullahan Zinnuli onkin sit luvassa sukupuoli yllätys kun pieni syntyy! :)
 
Joo ylläriks jää jos ei nyt sit tayssin seurannoissa joku paljasta :) 4 tyttöä ennestään ja ne on päättänyt heti kun vauvasta kuulivat et pikkuveli tulossa.. mut tiedä sit :)
 
Meillä tyttö ei kertaakaan ultrassa suostunut sukupuoltaan näyttämään. Ja kävin usein ultrassa ku oli insuliinihoitoinen radi... :D

Mut tyttö oli, niinkuin olin alusta asti aavistanut. :)
 
mahtuuko mukaan menoon näin joulukuulaisena? Tänään poksu 12 viikko ja ens pe nt-ultraan menossa niin siellä näkee onko elossa pysynyt nämä kaksi viimeistä viikkoa. Mulla siis Diabetes joten ahkeraan kanssa käydään ultraamassa.
 
Mahtuu toki mukaan. :)
Täällä foorumilla on kyl aika hiljaista, me kun ollaan jo tavattu osan kaa irl ja vaihdettu yhteystietoja yms...
 
Jos joku vaan haluaa tulla tapaamiseen niin meillä olisi 25.5 klo 13 sokoksella.

Meillä on alkanut meneen hyvin tämän kolme viikon ikäisen pikkuisen pojan kanssa. Kyllä tässä taas on tottumista kun mies aloittaa huomenna työt. Saas nähä miten meillä menee kun meillä on tyttö 2v joka kanssa haluaa huomioo. Ei silti pelota tai jännitä jäädä näiden kanssa tänne. Huomenna meillä on tayssin potilashotellissa kuvaus. Joka on alle kuukauden ikäiselle ilmainen. Toivon että saadaan hienoja kuvia ja jos sais samaan mukaan myös muutaman kuvan missä on toi esikoinenkin.
 
Heissan vaan uusille! :)
Meidän perheen pikkuinen täyttää torstaina 2 viikkoa. Jänniä aikoja tässä elellään, ja on se vauva vaan ihana. Vaikka kyllä väsyttää, mutta mullahan on mies apuna paljonkin, koska on opiskelija ja ei ole enää läsnäoloja tälle keväälle. Lisäksi opiskelee kesällä ja tekee suuren osan siitä etänä, niin saadaan olla pikkuvauva-aikaa paljon yhdessä. :)
 
Olisko odottajille mahdollisuuta järkätä tapaamista? Mulla ainakin työt estää noi päivä tapaamiset, joten ilta-aika olis parempi.
Ja ylipäätään onko täällä vuoden loppupään odottajia minkä verran?
 
Olisko odottajille mahdollisuuta järkätä tapaamista? Mulla ainakin työt estää noi päivä tapaamiset, joten ilta-aika olis parempi.
Ja ylipäätään onko täällä vuoden loppupään odottajia minkä verran?
Itellä LA 4.11 :)
 
Takaisin
Top