Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Mullakin nyt 32+6 ja huhhuh ku menny tää viimeinen kolmannes nopeeta ! Aluks olin kans hyvin hyvin malttamaton ja muutenkin, oon aika malttamaton luonne ylipäätään. Doppleriinkin kyllästyin hyvin nopeeta kun kuulosti aina samalta, ei tullut esim. ensisanoja :''D Heh. Toivoin jossain vaiheessa et vauva olis jo sylissä, mut nyt mulla on sellainen olo, että älähän vielä tule! Oon nyt niin innoissani tästä mun uudesta kämpästä ja pesänrakennus on jo lähtenyt hyvin käyntiin ja saakin jatkua siihen asti kunnes vauva (puhelin kirjoitti ensiksi että vaIva :grin) saapuu maailmaan :) ja niin... ajattelin heti ensimmäisenä vuonna opettaa vauvalle saturnuksen renkaat ja jakolaskun. Voi mua :p
 
Annicasi, Meidän 4v oli myös pettynyt kun dopplerilla kuului vaan jyskytystä eikä puhetta tai edes itkua :wink
 
Me ei varmaan seuraavaan tapaamiseen päästä. Noitten kahden tytön kanssa lähteminen on jo oma hommansa ja seuraavana aamuna (lähes ennen kukonlaulua) täytyy roudata nuo neuvolaan vauvan lääkärikäyntiä ja mun jälkitarkastusta varten. Mä luulen että se reissu riittää koko viikoksi bussimatkailuna :wink
 
Nyt on lääkäristä saatu varmuus.. 8+2 viikot nyt ja pikkuinen siellä jo kovasti harjoitteli liikkumista ♡. Huomenna sit eka neuvola ja saan kortit ym. :) ihanaa! Nyt alkaa vasta tajuta kunnolla...

Tää aikataulujen yhteensovittaminen on vaan hiukan hankalaa.. ja väsymys on hirvee ja huono olo.. kotitöistä ja puhumisestakin rupeen jo kakoon
 
Voi Zinnuli, mä niin muistan ton ajan. Liian hyvin. Jos yhtään lohduttaa, niin se menee ohi :) Mulla ainakin meni, siinä rv 14-15. Nyt ei enää väsytä eikä oo paha olla. Tsemppiä.
 
Oon kyl silti kiitollinen :) koska noista 4 tytöstä oksentanut koko ajan ja nyt vaan kakomista ja kerran lavuaariin puklannu
 
Balacenia, Vähän eri tahtiin kasvanut kun meidän neiti. Huomenna taas punnitaan että olisko jo lähtenyt paino paremmin nousuun. Painoi siis viime perjantain painokontrollissa vasta 3700g kun ikää oli 10vrk ja syntymäpaino oli kuitenkin 4025g.
 
Heipparallaa! Sellasta asiaa, että onko kellään kokemusta mikä olisi pirkanmaan edullisin varhaisultra? Täällä yksi oireettomuudesta kärsivä ja panikoiva odottaja! Kävin siis jo kerran terveystalolla, mutta hinta oli tyyris. Siellä näkyi syke ja kaikki ok, mutta ennenkun joudun niemeen on pakko päästä uudelleen ultraan kun oireet loppuivat! Suur kiitos!

Rv 7+4
 
Me käytiin Ovumialla (taysin lapsettomuuspolin alakerrassa) hintaa jäi kelakorvauksen jälkeen 100e. Kelakorvauksen saa siellä suoraan eli ei tarvi erikseen hakee kelasta..
Ja oli tosi ystävällistä palvelua ja sai kuvia :)
 
Kaveri kävi kanssa tuolla Ovumialla ja tykkäsi paikasta. Sai varmistuksen sille kumpi on tulossa. Suosittelee kanssa sitä :)
 
Jännästi sitä vaan päivät menee, eikä oo kerenny yhtään täällä käymään :) Meidän pikkukamu syntyi tänne viime sunnuntaina (rv41+1) ja päästiin keskiviikkona kotiin.
Oltiin laitoksella ylimääräinen päivä, kun kaverilta bongattiin sydämestä sivuääni, joka onneksi kyllä ultrassa osoittautui vain voimakkaaksi virtaus-ääneksi :happy:

Synnytys oli mielestäni helppo ja aika nopeakin, vaikka lopulta pitikin tehdä episitomia ja avustaa imukupilla. Kohtu ei ilmeisesti jaksanut enää viikon supistusten jälkeen kunnolla supistella ja kaveri ei millään tullut häpyluiden ohi.. Kipuja mulla ei ollut kyllä yhtään ja pärjäsin hyvin pelkällä kohdunkaulan puudutteella :happy:

Nyt ollaan jo aika hyvin löydetty omat rutiinit kotona ja toistaiseksi pikkuinen on syönyt hyvin ja yötkin on vielä olleet suht helppoja :joyful: Tiistaina meillä on kotikäynti, niin näkee sitten, paljonko kaveri on kerännyt painoa:p

Vielä ei pysty varmasti sanomaan, päästäänkö miittiin, mutta ainakin yritetään tulla! :grin
 
Keskustorin laidalla, subwayn yläkerrassa on lapsettomuusklinikka, en kuollaksenikaan muista nimeä. Hintaa jäi reilu 90€ kela-korvauksen jälkeen, jos en väärin muista. Suosittelen! Molemmissa raskauksissa käytiin n vkolla 7 juurikin oman mielenterveyden säilyttämisen vuoksi.
 
Eli siis ovumiaan saa mennä, vaikka ei olisi ollut asiakkaana! Mahtavaa, se kuulostaa jo kohtuuhinnalta :) soittelenkin sinne huomenissa!
 
Eli siis ovumiaan saa mennä, vaikka ei olisi ollut asiakkaana! Mahtavaa, se kuulostaa jo kohtuuhinnalta :) soittelenkin sinne huomenissa!

Joo ne tekee varhaisraskauden ultria vaikka ei ole ns. asiakkaana!
Oli tosi hyvä palvelu, erityisesti jäi mieleen vastaaanottovirkailija joka halas oikeen onnittelut kun saatiin hyviä uutisia ultrassa! Kerettiin siis siinä aluks jutella, meillä kun raskautumiseen meni 2v. Plus, siellä sai juoda koneesta kahvijuomia/kaakaojuomia odottaessa :D
 
Ah täydellistä :D Tosiaan terveystalolla kävin jo ultrassa rv 6+3 ja makso 190€ :S Onko siitä kuinka pitkä aika kun kävit siellä? :)
 
Käytiin viikolla 7+?, nyt menossa jo 29+1!! Viime syyskuussa siis tais olla noi alkuviikot. Käytiin kans mielenrauhan vuoksi siellä ja mielellään makso sen 100e!!!
 
Takaisin
Top