Nää tälläiset ryhmät on vaan niin hyviä, kun saa vertaistukea! Parasta musta on huomata, ettei yksin oo samantapaisessa tilanteessa tai että muut on kokenut samanlaisia ajatuksia ja pohdintoja omassa elämässään joskus :) helpottaa kummasti
:)
Elämä ei todellakaan mene niinkuin sen olisi suunnitellut ja itse oon lakannutkin sitä liikaa suunnittelemasta, koska usein elämä vaan vie ja tilanteet saattaa muuttua hyvinkin nopeasti! Esim. mun raskaus oli monella tapaa mun elämää mullistava. Ensinnäkin luulo, etten pysty saamaan lapsia (4 vuotta ilman ehkäisyä), silloisesta poikaystävästä ero ja opiskelijavaihtoon lähtö peruuntu...
Sen, minkä oon moneen kertaan todennut, varsinkin "huonoina" tai huolestuttavina hetkinä, on se, että loppujen lopuks asiat on monella tapaa todella hyvin. Ja vaikkei siltä joskus tuntuiskaan, niin elämä vie kokoajan eteenpäin, kohti sitä hyvää, koska tuskin kukaan tahallaan ohjaisi sitä huonompaan suuntaan ikinä!!? :)
Vaikka mua itseäni ei nappaa tällä hetkellä yhtään mun ala mitä opiskelen, harkitsen vaihtavani sitä tai etten tiedä kumpi kahdesta isäehdokkaasta on lapseni isä, uskon todellakin, että silti, joka tapauksessa, asiat lutviutuu oikeille paikoilleen ja tuun varmasti saamaan viihtyisän työn, ihanan perheen ja hyvän elämän. Täytyy vaan itse vähän ohjailla elämäänsä sillä mitä on tarjolla ja nauttia ennenkaikkea siitä! Älkää siis olko liian huolissanne tilanteistanne vaan koittakaa nauttia kaikesta.
Tää nyt oli ehkä vähän yleismaailmallista löpinää, mut pointti oli varmaan, että älkää olko liian ankaria itsellenne ainakaan ja tehkää sitä mikä tuntuu parhaalta, älkää antako muiden tuomita päätöksiänne :) Oon kyllä nyt vähän raskaushormonien vaikutusten alaisena tässä ja puolikuolleena muuttohommien jälkeen :D Oliko nyt missään järkeä, kuulostinko ihan ÄIDILTÄ?? :D