Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samperin flunssa. Pitäisi tehdä vielä 30 opintopistettä tälle keväälle suorittaa (vastaa asetusten mukaan mukamas reilua 800 tuntia opiskelua, mutta ajattelin aika paljon vähemmällä selvitä :D), mutta tällä viikolla ei taas oo tullut opiskeluista yhtään mitään. Mä lasken toivoni tässä vähän sen varaan, että kesällä pystyis edes 5 tai 10 opintopistettä suorittamaan, sitten ei tarvitsisi Kelalle maksaa tukia takaisin, kun rahatilanne muutenkaan ei ole ihan optimi.
Mut joo, tulin vain valittamaan tänne, seuraavaksi sitten videoluennot pyörimään ja teen voimalla katsomaan. Särkylääkkeitä en oo viitsinyt syödä, kun kuumekin oli aika alhainen ja nyt jo laskenut, niin ihan vaan levon ja kuumien juomien voimalla sairastetaan täällä. Onneksi lähes kaikki vauvajutut on hoidossa, sillä mä ne jo ajoissa hommasin, koska tiesin tän kevään olevan kiireistä aikaa. Miittiin mä toivottavasti kuitenkin ehdin, kun haluttais tosiaan tutustua muihinkin odottajiin, kun en muutenkaan oo ihan hirveän monta kaveria Tampereelta saanut (onko vanhetessa vaikeampaa?), vaikka täällä jo varmaan kolmisen vuotta asunut.