Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Kiva että jotain kuitenki tapahtuu balacenia :) itellä vielä puolet jäljellä huh! Aika menny tosi nopeesti nii saas nähä kui nopee se loppuukohden menee :)
Ite en oo kauaa Tampereella asunu nii onks teillä jotain hyviä kirppiksiä suositella ? jos ei täällä nii täytyy lähtee tonne pk-seudun kirpoille sitte:)

Pidähän meidät kärryillä Bala! :)

Oon just kotimatkalla siskonpojan ristiäisistä. Olin myös lapsenvahtina ja tosi kivasti meni. Mieskin hoiti vauvaa hermoilematta, hyvää harjoitusta tulevaa varten siis!

Hyviä lastenvaatekirppiksiä on Hepuli Hervannassa, Vadelmatarha Lielahdessa ja myös Into Ylöjärvellä (siellä en oo käyny) + Pirkan kirpputorikeskuksessa Kangasalla on paljon vaatetta/tavaraa. Jonkun verran löytöjä voi tehdä myös Bonuskirppikseltä ja Silinteristä (jälkimmäisessä on paljon roskaakin, mutta pari aivan huippulöytöä oon sieltä tehnyt). Tykkään koluta kirppiksiä, kuten ehkä huomaa. :D

Oi kiva :) no ainaki on tosissaa hyvää harjoitusta!
Kiva et noita noin paljonki löytyy täytyy siis vaa googlettaa ne ja lähtee seikkailemaa tässä joku päivä :)

mä oon edelleen osastolla. Supistukset loppui taas ja ei rasiteta kohtua lääkkeellisesti nyt enempää et se ei väsy. Huomenna katotaan taas tilanne, jos nyt yöllä ei ala tapahtuun...

Ja nää viimeiset viikot on ihan älyttömän pitkiä! Tuntuu et esim vuoden vaihteesta ois ikuisuus aikaa, vaikka siitä on vasta kuukausi... Muuten raskausaika on mennyt nopeasti.

Harmi! Toivottavasti kohta alkais kunnolla tapahtumaan siellä.
Voin vaa kuvitella sen vikan kuukauden sitku vaa oottaa että koska täytyy lähtee synnärille.

Voi bala! Koita jaksaa! Pidättekö välipäivän vai ootko miettinyt sektioo jo ?
Tervetuloa uudet mukaan :)
Tästä viestiketjusta löytyy hyviä kirppisvinkkejä, en tiedä, miten tuo foorumin haku toimii, mutta varmaan muutaman sivun taaksepäin täytyis selata muuten :D

Kiitos! Sain nyt onneksi taas nukuttua hyvin kun sain nukahtamislääkkeen illalla. Lääkärin kierto on kympin aikaan niin silloin selviää mitä tehdään seuraavaksi.

Sektioo en haluaisi ellei oo pakko, se pelottaa mua niin paljon.
Nyt vaihtoehtoja on kai kalvojen puhkaisu ja oksitosiinitippa...

Oho! Onpas täällä tapahtunut, en ole ehtinyt lueskelemaan..
Ensinnäkin: Onnea Aphrael! :happy093
Ja toisekseen: Tsemppiä Balacenia!

Oliks siellä Elina hybiä ohjeita kantoliinan sidontaan? Löysin kirpparilta 3 eurolla kauniin kantoliinan, ni lähti mukaan. Katsoo onko käyttöä/opinko sitä käyttämään.

Oli kyllä hyviä ohjeita :) Mutta itse en päässyt vielä kokeilemaan, kun tämä oma vauva on vielä integroitu, niin en ehkä muista niistä sidonnoista enää mitään sitten kun pitäisi. Uskon silti, että netistäkin löytyy ohjeita ja varmaan videoitakin.

Me ollaan just tänään menossa tuonna Vadelmatarhaan shoppailemaan (sain jopa miehenkin innostumaan mukaan). Ja myöhemmin on mammasamba, joista osa teistä onkin kans mukana :) Siellä nähdään! :)

Tervetuloa myös kaikille uusille :greet025

Jnnajsmine, Me ollaan nyt viikko asuttu Lempäälässä ;) Vielä kun jaksettais hakea meidän rattaat anoppilasta niin päästäis vähän tutustumaan lähiympäristöön.

Tervetuloa kaikki uudet tasapuolisesti!

Täällä yritetään saada tavaroita paikoilleen, mutta hommaa vähän hidastaa kun ehdin nukkumaan vaan muutaman tunnin vuorokaudessa. Mies on tänäänkin ollut vanhaa asuntoa siivoamassa koko päivän eli mä olen keskenäni lasten kanssa. Ja tämä tuorein tulokas ei luonnollisesti halua olla kun sylissä.. No teiniä juoksutin sit hakemaan puita ulkoa jos saatais saunakin eka kertaa lämpimäksi.

Tuo Vadelmatarha on kyllä hyvä kirppis, sattumalta löysin Fidasta uudenverosia bodyja ihan eurolla mutta valikoimaa ei juurikaa ollu. Tänää ihasteltiin Prisman valikoimaa, mutta koitetaa viä malttaa rakenneultraa asti ennen ku ostetaan mitää :D oli muuten kivannäkösiä ja suht edullisia myös jos ei halua ihan kaikkee omaisuuttaan laittaa pikkusen vaatteisiin :)

Okei täytyy siis ainaki sielä käydä sitte :) ite en ainakaa niin nopeasti kasvavalle halua ostaa kaikkee uutena niin kiva sit pyörii läpi kirppareita :)

Heippa, hyppään mukaan... täällä vähän vielä epätietoinen. To sain tietää et oon raskaana
Piti ma aamuna mennä endometrioosi leikkaukseen ym. Mut en nyt sit mee... ja raskaaksi ei siis pitäny tulla... ja pieni huoli on ku oon syöny kiellettyjä lääkkeitä tässä kun en tiennyt odottavani et onko kaikki hyvin. Ja et millä viikoilla oon et kuinka kauan ehdin jo popsia kiellettyä ym.

Mut huomenna soitan siis neuvolaan ja toivottavasti pääsen pian ultraan ym. Ja selvyyden asioihin. Vielä en uskalla kovin iloita ym.

4 tyttöä jo ennestään :) 06, 08, 09 & 12

Meidän pieni tyttö syntyi viime yönä klo 2.49, mitoin 3290g ja 47cm.
Avautumisvaihe kesti yli kymmenen tuntia, mutta ponnistusvaihe vain 14 minuuttia!
Nyt äiti ja isä on onnellisia vaikkakin aika väsyneitä.
On hän vaan niin ihana!

Molemmat voidaan hyvin. Ite selvisin muutamalla pienellä repeämällä, joita ei edes tarvinnut tikata.

Takaisin