Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Ei oo bala jakautunut! Joku aika sitten sain ekan cytotecin ja toivon kovasti että tänään alkais tapahtua! Kohta otetaan käyrää...
Yöllä supisteli 2-4 mutta loppui sitten... Tänään täytyy varmaan ravata portaita? :D

Niin ja tänään poks rv 39+0!

Toivotaan että synnytys lähtee käyntiin ;)

Täällä tänään poks 31+0! Aah kamalaa tää muuttostressi ja mistään en meinaa saada kantoapua muuttoon, sattuu oleen just huono vklp kaikille :D Itteeni alkaa supistelee ihan lumienkolaus, että en kyllä mitään raskasta uskalla todellakaan nostaa! Ja miten mulla on niin paljon tätä tavaraa........

Kiitos Zuikkeli:grin tää on sellasta ihanaa ja samalla kamalaa aikaa. Ihanaa huomata kaikki muutoksia kehossa ja liikkeitä ekaa kertaa ja samalla stressaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta :D meillä kans muutto edessä kuukauden päästä ja sillon olis viikko 23 nii voi olla että mun kantamiset jää muille ku maha alkaa jo pikkuhiljaa oleen edessä.

Muokattu viimeksi:
Me muutettiin kun mulla oli rv 25+2-3. Kannoin jotain kevyitä laatikoita ja kuskattiin niitä henkilöautolla miehen siskon kanssa. Olin kyllä ihan poikki la ja su iltana. Ja sunnuntaina siis vietiin viimeisiä tavaroita ja siivottiin. Oli lonkat ihan julmetun kipeät sit illalla ja olin jo varma etten pääse seuraavana päivänä töihin. Hyvin nukutun yön jälkeen oli onneksi ihan normaali olo!

Mutta muistakaa ettette rehki liikaa, kivut tulee viiveellä! Ei mullakaan ollut mitään kipuja tms siinä touhutessa, ne tuli vasta sit illalla!

Reilun kaksi tuntia nyt supistellut kipeähkösti. Seuraava lääkettä ei vielä annettu jos tää vaikka lähtis tästä käyntiin! Mies sai pomolta luvan jäädä tänne. Sillä ois alkanut työvuoro 18.

Me muutettiin kun mulla oli viikkoja 32-33. Oli kyllä aika raskasta vaikka mitään en kantanutkaan. Mut ehkä se myös teki siitä niin raskasta kun olisin halunnu osallistua, koska parhaiten tiesin mikä kuuluu mihinkin yms. :D mutta tsemppiä muuttoon, toivottavasti saat apua! :)

Ja balalle tsemppiä, kohta oot varmaan jo tositoimissa. :)

Nyt vasta liityin mukaan seuraan jännitysnäytelmää! Onkohan Balacenian vauva jo maailmassa? :)

Ei oo. :(
Aamuun mennessä supparit loppui ja sain lisää cytoteciä. Kahden aikaan sain ekan cytotecin emättimeen ja sen jälkeen mulla on ollut jonkin verran supistuksia, mutta ei säännöllisesti ja noikin lähinnä liikkuessa. Sänkyyn en halua nyt mennä makaan, että ei loppuisi nää supparit. Seuraavan cytotecin saan kuuden aikaan.

Balacenia, antaapas vauva nyt odotuttaa itseään. Toivon että jotain alkaisi nyt tapahtumaan.

Olin yön ja aamun synnytyssalissa tarkkailussa kun illalla osastolla käyrillä ollessa vauvan sykkeet laski. Aamulla tehtiin oksitosiinirasitus ja siinä oikein hyvää käyrää oli. Nyt mulle laitettiin ballonki, jolla nyt sit käynnistellään.

Kätilö teki äsken tunnustelemalla painoarvion ja sanoi, että tuntuu kyllä isommalta kun 2,8kg. Sanoi, että voi olla jopa lähempänä 3,5kg!

Määki voin tulla tänne huuteleen, mulla tosin LA tänään :) Saa nähdä, antaako kaveri odotuttaa itseään vielä helmikuun puoleenväliin saakka..:shifty: Aika vähän ehdin töissä ollessa foorumia selaileen, niin on mennyt tämäkin ryhmä täysin ohi :shy: Nyt äippälomaillessa vasta aikaa tappaessa foorumiin enemmän tutustunut.

Mulla ei kaveripiirissä vielä vauvautuneita oo ja täällä Lempäälässä oon asunu vasta vuoden verran, enkä oikein tunne ketään.

Takaisin