Klo 13! Toki voi tulla paikalle miten ehtii :) Mä kans tulossa! Yritän ehtiä yhdeksi, voi helposti vähän venähtää ku lähden kesken työpäivän :) Eiköhän me toisemme löydetä kun kaikki varmaan näyttää yhtä eksyneiltä :D
klo 13 joo ollaan tapaamassa. Ja monet joutuu joka tapauksessa lähtee jo kolmeen mennessä, esim. minä. Kun tosiaan huomenna ois tarkotus mennä käymään siellä TAYSissa tutustumassa ja siihen r-rakennuksesta kävelyyn pitää jo varata ainakin vartti. :DDD Ja se esittely alkaa klo 15.30.
No voi kökkö. Ongelman aiheuttaa se, että mun pitäis mies hakea töistä, että ehditään neuvolaan. En siis ehtisi kuin tulla paikalle ja lähteä samantien...
Olisiko mahdollista rehvata myös myöhemmin keväällä vaikka? Meillä osalla toki olisi jo vauvat mukana, mutta olisi niin ihana nähdä teitä muita samassa tilanteessa olevia. :)
Zuikkeli, Eiköhän niitä tapaamisia vielä tule ja voidaanhan me järjestää pienemmälläkin porukalla sit kun alkaa vauvoja olla jos osasta tuntuu et on liian eri vaiheessa
Juu myöhemminkin onnistuu kyllä Tuun kans tänään paikalle yhden aikaan. Mulla on kans silmälasit ja varmaankin aika michelin-miesmäiset asusteet kelistä päätellen.. Ihan kauhee pakkanen, hyi
Mäkin hyppään kohta bussiin ! Mulla on vaalee pitkäneule ja bootsit :) niin ja tukka on vielä violettisävyinen kun se ei ehtiny haaleta :D (kävi vahinko....) kiva kun tänne oli tullu hirveesti viestejä ja mulle ei oo tullut ilmoitusta vaikka seuraankin tätä... mutta nähdään pian :)
Mäkin nyt bussissa. Reisimittanen ruskee takki, silmälasit ja ruskeet hiukset oikeella puolella letillä.. siinä mun tuntomerkit :D ainii ja mahaakin on, vaikka viikkoja "vasta" 23+4 :)
Mulla jäi nyt kans väliin, aamupäivä ei sujunutkaan ihan niinkuin toivoin. toivottavasti seuraava miitti järjestetään pian, mut toivottavasti sillon ei oo enää näitä pakkasia koska ne pilas mun päivän. :D