Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Hyvät joulut täältäkin! Joulupuurolla ja uunituoreella jouluisella pataleivällä herkuteltu. Kohta tämä äiti painuu suihkuun ja sitten siistimpää päälle. Puolilta päivin treffit miehen suvun kanssa joulurauhanjulistusta kuuntelemassa ja glögillä. Sen jälkeen palataan tänne anoppilaan lämmittelemään hiljalleen jouluruokia. Jouluruoat <3

Hyvää Tapaninpäivää :) En täällä liiemmin jouluna hengaillut. Oli kyllä kiva joulu vanhempien luona, eikä ruokarajoitukset kovasti kiusanneet mieltä. Nyt ollaan taas kotona. Tänään tai huomenna mennään miehen vanhemmille. Maha alkaa olla joka päivä isompi. Kauheeta kyytiä se nyt kasvaa :p

Mikäs päivä se tapaaminen oli ja missä? Voisin yrittää paikalle päästä kun ei olla kerran mihinkään menossa.

Näillä näkymin minäkin olen pääsemässä ja vieläpä ilman lapsia. Mutta katsotaan nyt.. Tilanne ehtii vielä muuttua moneen kertaan reilussa viikossa kun meidän perheestä on kyse ;)

Voihan pahoinvointi! Sitä ei oo kyllä ikävä. Jokaisessa raskaudessa voinut pahoin plussatestistä lähemmäs raskauden puolta väliä.

Voimia merivesiväri ❤ Tuossa vaiheessa se tuntuu kuin ei loppua olisi, mutta kun näille viikoille pääset, 39+4, et enää edes muista koko pahoinvointia. Joten tsemppiä! Kyllä se vielä ohi menee! ☺

Minäkin oisin pääsemässä ellei nyt jotain erityistä ehdi tapahtua.
Tsemppiä merivesiväri pahoinvoinnin kanssa! Ootko kokeillut pahoinvointirannekkeita? Ne maksaa apteekissa n. 20 e. Mulla ne auttoi!

Mulla oli mukavasti koko kesäloman (5 viikkoa) pahoinvointia...

Hei, Multa saa joku käytetyt pahoinvointirannekkeet. Nyppyyntyneet toki jossain määrin kun monta viikkoa olivat käytössä, mutta ihan toimivat. Siis niiltä osin toimivat miten nuo nyt ylipäänsä toimii ;)

Mulle tämä on lähes 100%:n varmuudella viimeinen niin ei kannata enää säilytellä mitään. Jos vielä joskus innostuu lapsia lisää hankkimaan niin sit ostelen uudet tilalle. Sen verran epätodennäköistä ;)

Hei, Multa saa joku käytetyt pahoinvointirannekkeet. Nyppyyntyneet toki jossain määrin kun monta viikkoa olivat käytössä, mutta ihan toimivat. Siis niiltä osin toimivat miten nuo nyt ylipäänsä toimii ;)
Oi mä olisin kyllä kiinnostunut! Kun en viittis ihan noin paljoo maksaa kun mitä ne apteekissa on, kun en oo varma, toimiiko.

Merivesiväri, Jos päästään molemmat tapaamiseen niin voin siellä antaa. Tai sit yritetään sopia johonkin väliin muuten treffit. Toki postituskin onnistuu..

Oliko kellään muulla lämmöt poikki itä-tampereella? Meillä oli ja edelleen on kylmä, onneksi patterit on jo lämpimät!
Onneksi ei asuta hallilassa...

Meillä ei ollut eli ilmeisesti asutaan juuri ja juuri tuon kaukolämpöalueen ulkopuolella missä katkos oli.

Me asutaan täällä maalla ja ollaan omavaraisia kun on maalämpö vesikiertoisella lattialämmöllä, mutta monet ystävät asuu kyseisillä alueilla ja ovat faceen päivitelleet että ei varsinaisesti kylmä ehtinyt tulla ja nyt ollut hyvä syy hiihtää sisällä fleeceasuissa ja villasukissa :D

Takaisin