Mekin asutaan kohta "maalla" ja maalämpö lämmittää talon. Tosin eihän sekään ilman sähköä pelaa eli pitkät sähkökatkot ei ole kovin toivottuja Kahden viikon päästä saadaan avaimet. Jee!
Meillä ei sillain sähköstäkään ole hätää, kun seuraavalla mäellä on joku asema johon katko ylettyy suunnasta tai toisesta ja jakaa sähkön sitten sinne toiselle puolelle. Vaikea selittää, mutta meillä ei siis muutamia minuutteja suurempia katkoja ehdi tulemaan ☺
Ja tiedän miltä toi uuteen kotiin muuttaminen pitkän odotuksen jälkeen tuntuu. ☺ Niin uskomattoman hyvältä! ☺
Heippis hei ja hyvää alkanutta vuotta
Minäkin tosiaan olen tulossa tuonne tapaamiseen. Mulla on klo: 16 yksi palaveri, joten voin olla johonkin puoli neljään saakka korkeintaan :)
Mää voin olla vaan kans johonkin kolmeen saakka, kun sovittiin että mennään tuolloin torstaina tutustuun tonne TAYSiin, alkaa muuten torstait loppumaan kesken! :D ens torstaina kuitenkin jo rv 36+0
Heips, minäkin oon tähän näköön tulossa torstaina ja tuolloin aamulla olis se kauan odotettu ru. :)
mietin muuten et kuinka paljon meitä on yhteensä tulossa ja pitäiskö vaikka ihan muistin vahvistamiseks jokaisen tehä oman nimimerkin mukainen nimikyltti. :) Siis että tapaamisen jälkeenkin porukka muistaa kuka oli kuka kun täällä kirjotellaan... :)
Hei pitkästä aikaa. Pientä Forum-hiljaisuutta mun kohdalla ollut, kun kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut. Yritän myös päästä torstain tapaamiseen, ainakin joksikin aikaa:tytön päikkäriaika on tuolloin, sen mukaan mennään miten jaksaa seurassa olla.
Osa meistä ei oo vielä kovin pitkällä raskauksissaan, eikä varmaan viel niin hyvin mahat erotu. Sovitaanko joku tarkempi paikka siellä sokoksen yläkahvilassa mihin kokoonnutaan? Meidät pidemmällä olevat nyt tunnistaa mahoista. :D
Mulla on sillon päivällä muistaakseni neuvola, jos en oo vielä "haljennut", joten mahdollisesti tulen. Kovin mielellään teitä muita näkisin, mutta kun nyt on viikkoja 40+1 niin tavallaan toivon, että pian jo jakaantuisin. Alkaa olla niin vaikea jo olla.
Hmm.. Olisikohan siinä kulmalla hyvä paikka tavata mistä mennään vessoillekin. Siis tavaratalon puolella lähellä vessoja? Siinä ei ehkä oltaisi seisoskellessa muiden tiellä Minut tunnistaa ehkä parhaiten jättimäisestä mahasta ja oletattavasti päällä on mustat vaatteet. Niin ja silmälasitkin löytyy. Tuo nimimerkkilappu on kyllä ihan kiva idea :) Senhän voi laittaa rinnuksiin jo kun tulee paikalle niin siitäkin tunnistaa oman porukan
Tässä tänään otettu kuva mahasta (ja mieheltä lahjaksi saadusta ihanasta Minni-kylpytakista) eli mahalla on tosiaan jo mukavasti kokoa Vähempikin riittäisi ja kasvuaikaa on pahimmassa tapauksessa vielä viisikin viikkoa kun laskettuun aikaan on 3 viikkoa.
Mä en iteasiassa oo koskaan käynytkään kyseisessä paikassa mutta ehkä siis löydän perille. Tai sit istun ihan anti-suomalaisena joidenkin random tyyppien viereen ja alan tehdä tuttavuutta... :)
Laskinko oikein et meitä ois vähän vajaa 10 henk tulossa torstaina? :) kivaa!
Sokoksen 4. kerrokseen kun tulee liukuportaita, niin vessat on vasemmalla, kahvilan reunassa.
Ja se kulma on varmaan hyvä! :)
Mää lyllerrän sinne maha pystyssä. :D mut tosiaan ainakin tunnistaa tosta jättimahasta. :)
Voisin myös yrittää päästä paikalle! Rv 29 meneillään eli la maaliskuussa. 33 v. ensiodottaja olen :) Hiljaisena olen foorumia seurannut hyvin raskaan hyperemeesin täyteisen syksyn ajan, mutta joulukuun aikana tunnelin päässä alkoi vihdoin näkyä valoa ja nyt olen lähes normikunnossa, parempaa loppuraskautta siis toivoen :)