Sugarplum Sprite
Näppärä viestien naputtelija
Annicasi ja muut liivien kanssa kamppailevat, I know your pain! Mulla siis on suomikoko normaalistikin luokkaa 70I, että ei paljon normikaupoista osteta. Eli osaan antaa vinkkejä! Siis: kannattaa käydä Marks&Spencerillä, siellä on suhteellisen isoja kokoja imetysliiveissäkin (ei silti ihan tarpeeksi isoja mulle, mutta lähes) ja hinnat on yllättävän edulliset. Nettikaupoista kannattaa ehdottomasti testata kotimainen Lumingerie, todella hyvät kokomittarit, laadukkaat liivit, blogissa usein arvioitu yms., ja ilmainen toimitus ja palautus. Yksi parhaista paikoista rintaliivien ostoon ja testaukseen. Olen myös tilannut Amazonilta ja Debenhamsilta, kun ensin olen löytänyt oman kokoni. Tällä hetkellä rinnanalusmitta on kasvanut, niin nyt UK-koko on 34H. Arvatkaas, miltä se näyttää, kun oon n. 155 cm pitkä. Mutta rinnanalusmitta on suht pieni, mikä saa tuon kuppikoon kuulostamaan suurelta, ei se oikeasti ole niiiiin ison näköinen!
Vielä olisi 3 päivää rakenneultraan, ääh kun jännittää niin paljon! Joulujuttuja suunnittelen ja pakkailen myös tavaroita pohjoisen reissua varten, mutta kyllä se vaan tuo ultra on päällimmäisenä mielessä. Jännittää myös nähdä miehen perhettä, omia siskoja oon uutisten jälkeen nähnytkin. Mitäs teille muille kuuluu?
Vielä olisi 3 päivää rakenneultraan, ääh kun jännittää niin paljon! Joulujuttuja suunnittelen ja pakkailen myös tavaroita pohjoisen reissua varten, mutta kyllä se vaan tuo ultra on päällimmäisenä mielessä. Jännittää myös nähdä miehen perhettä, omia siskoja oon uutisten jälkeen nähnytkin. Mitäs teille muille kuuluu?