Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai sellaisiakin on! Vau. Mä en vielä osaa sanoa, pelottaako, kun on niin alussa :) Mut se oli ikävää, kun luin tänään, että kaksosia synnyttävä ei pääse altaaseen. Mä oon teinistä asti haaveillut allassynnytyksestä, kun vedellä on mulle tosi voimakas kipua lievittävä vaikutusJos synnytys pelottaa, kannattaa asiasta sanoa neuvolassa, niin voi saada lähetteen pelkopolille! :)
Mut ei kai suihkussa voi synnyttää? Kuinka kauan siellä voi hengata ennen kun täytyy tulla pois? Ja voiko sairaalassa ottaa miehen mukaan suihkuun avuks?Merivesiväri, Mä uskon, että mulle suihku on ollut jopa parempi kuin amme. Vedenlämpötilaa kun pystyy vaihtamaan ja suihkua suunnattua juuri sinne mihin haluaa. Mä olen myös sellainen vedessä rentoutuja siis.
Ai jaa? Mä luin jostain, että taysissa on yks allas. No, eipä tarvi sit sitäkään murehtia :DTampereella ei muutenkaan ole vesisynnytystä eli kukaan ei sinne altaaseen saa synnyttää. Näin sanottiin meille synnytysvalmennuksessa.