Voih, meiltä puuttuu vielä vaikka ja mitä, vaikka tärkeimmät on toki jo hankittu.
Vaatteita oon yrittänyt käydä läpi ja vissii lisää pieniä pitäs ostaa... lähinnä siis 50-56 -kokoja... Niitä kun on ihan muutamia! :D
kaikkee pientä pitäs ostella, mm. amme, vaippoja, rasvoja, pumpulipuikkoja, tutteja, hoitoalusta, pinnasängyn reunasuojus, liivinsuojia, lisää lakanoita pinnasänkyyn, itkuhälytin (miehen äiti ehkä ostaa), sitteri yms...
turvakaukalon telakka saadaa joululahjaksi.Turvakaukalo meillä siis jo on.
Ja laskettuun aikaan on vaan 7,5 viikkoo!!! Apua!
Synnytys jännittää ja TAYSiin pitäis mennä tutustuun, mut menee tammikuun puolelle ku ens to ei ehdi ja sit seuraavat kaks torstaita on jouluaatto ja uudenvuoden aatto, jolloin taysissa ei oo niitä tutustumiskäyntejä... (se on joka torstai 15.30)
Äitiysloma alkaa 28.12 ja sitä ennen jo pari vapaapäivää, ens viikolla oon vaan 4 päivää töissä ja sit alkaa loma! Hui!
Alkaa pikkuhiljaa pelottamaan... Varsinkin kun ensimmäinen helmikuinen ehti jo syntyä!
Mää oon niin pelkuri, et haluan kaiken mahdollisen kivunlievityksen näin ekassa synnytyksessä. :D Epiduraalin haluan. Ja haluaisin synnyttää alakautta. Siks toivonkin nyt kovasti, että meidän pieni ois jo kääntynyt raivotarjontaan, kun on tähän asti ultrissa ja neuvolassa ollu perätilassa tai poikittain.... :/ Perätilavauvaa en halua synnyttää alakautta.