Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Just valmistunut maisteri, ja töitä ei kovin hyvin tarjolla, joten vauva oli yks vaihtoehto. Siitä tulikin sit kaks vaihtoehtoa :D Mulle on ollut tärkeetä elää aikuisten elämää, vapaata matkustelua, töitä yms, joten nyt vasta on mun elämässäni hyvä hetki tälle. :)

Mulla on aikalailla just samanlainen tilanne. Just valmistuin, töitä kyllä on, mutta tässä vaiheessa tuntuu, että kaikki tuollaiset aikuisten elämään liittyvät jutut, kuten matkustelut, on tehty siihen pisteeseen, että vauvalle on hyvä aika. Monet mun samanikäiset kaverit haluaa kuitenkin edelleen elää vapaammin ja yksikseen. Mikäs siinä. En usko, että kukaan kaveri mua hylkää sen takia, että en itse voi joka viikonloppu lähteä baariin tai tuosta vaan viikoksi reissaamaan. Ja kyllä sitä kaikkea sellaistakin voi tehdä sitten taas kun lapsi on isompi :)

7.1. näyttää nyt saavan kovasti suosiota, joten lyödäänkö se lukkoon? :) Joskus päiväsaikaan ilmeisesti olisi paras? Näin olin tuolta kaikkien tekstien lomasta tulkitsevinani. Olisko siis vaikka klo: 13? Mikäs olis hyvä paikka? Joku, jossa on paljon tilaa, jos meitä tulee paljon :)

Olisiko joku kahvila hyvä ? :) Ja jos joku on tuomassa nuorimmaisia lapsiaan mukana, niin jokin paikka missä on leikkipaikka ? :D

Sokoksen yläkerran kahvio on ainakin sekä tilava että vähän lapsiystävällinenkin. Se Fazerin kahvilakin näyttää houkuttelevalta, mutta myös sellaiselta ettei sinne "uskaltaisi" ottaa ehkä metelöivääkin lasta mukaan ;)

Mäkin ehdottasin Sokoksen yläkahvilaa. Kävin just vähän aika sit Fazerin kahvilassa brunssilla ja siellä on ehkä ri niin lapsille sopiva ympäristö.

Mä voisin yrittää kanssa tulla. Jos vaan pääsen tuleen.

Mä oon töissä päivät mutta katon mikä tilanne. Jos pystyisin lähtemään vähän aikaisemmin. Onko klo 14 teille huonompi kuin klo 13? :)

Mulle on 14 jo hankalampi kun pitää olla klo 15 jälkeen kotona vastaanottamassa esikoista jne.

Jee, sounds like a plan :)

Mää pystyn olla ainaskin pitempäänkin, että jos joku pääsee vasta klo 14 paikalle, niin voihan silloinkin liittyä seuraan :)

Heips. Kiva kun löysin tän keskustelun. Oon Tampereelta myös ja esikoista odotan. la 27.3
Pitiköhän tähän viel oma ikäkin iskee :) 29v.
Neuvolassa käyn tipotiellä.
Vauvan liikkeet tunsin viikolla 17 ja se ei musta tuntunut miltään kuplinnalta tai perhosen siipien havinalta vaan kalalta joka törmäilee ämpärissä reunoihin/seinään.
Nyt vko 24 + 2. Kaikki kunnossa.

Muokattu viimeksi:
ihanamama: Meillähän on sitten aika samanlainen tilanne, kun ollaan saman ikäisiä ja eka lapsi tulossa. Mulla vaan vasta 14+2 :) Pääsetkö tuonne tapaamiseen 7.1?

Heiii pitkästä aikaa!

Kiva, kun ootte saaneet sovittua päivän! Mulla on tänään viimeinen tentti ja huomenna koulupäivä, joten tässä ei ole kuin aikaa ennen maaliskuun loppua, joten lupaan ilmestyä paikalle, ellei nyt tule jotakin yllättävää estettä!

Nyt mennään viikoilla 23 + 6 ja viime neuvolakäynnissä pissa-arvot olivat hälyttäviä ja ehdin huolestumaan niistä kun olin kuvitellut itselleni raskausmyrkytyksen oireita muutenkin.. Onneksi labratuloksissa varmistui, että ei ole hätää :)

Tunnen itseni kans vähän "teiniäidiksi", vaikka teinivuodet on ohitettu aikaa sitten ja ikää tuli juuri mittariin 24. Tunne johtuu siitä, että olosuhteet ovat kuin teinillä. Opiskelut on kesken ammattikorkeassa, asun VÄLIAIKAISESTI (pakko korostaa :D) vanhempani luona ja odotan vauvaa tällä hetkellä yksin.. niin ja lähipiirissäni ei ole vauvat ajankohtaisia asioita.

Haaveilin edellisessä parisuhteessani omasta perheestä, mutta se ei sitten onnistanut 4 vuoteen, paitsi vasta kun olin juuri eronnut... Plussasin siis kun olin aloittanut juuri tapaamasta uutta miestä ja juuri kun olin eronnut... Joku voi lukea rivien välistä, mikä todellinen tilanne on, mutta en sitä jotenkin kehtaa sanoa ääneen!

En ikinä edes kuvitellut, millaista raskausaika olisi, koska uskoin, että kuulun niihin surullisiin, jotka eivät koskaan saa lasta. Nyt olen niin onnellinen, että MINÄ olen sittenkin saamassa ihmeellisen tytön, mutta välillä surullinen, koska en ole pystynyt kokoajan nauttimaan tästä raskaudesta tilanteeni takia.

En usko, että tapaamisella kohtaan samanlaisia tarinoita, mutta toivon, ettei minua tuomittaisi, sillä teen kaiken minkä pystyn ja tietenkin parhaani mihin kykenen, ihan niinkuin kuka tahansa muukin äiti :Heartpink.

Kyllä ainakin koitan kovin päästä tuonne tapaamiseen ja näillä näkymin olisin pääsemässä :)

Annicasi, ei täällä ketään tuomitse! Tärkeintä kuitenkin se miten itse suhtautuu tilanteeseen ja kuinka sen omasta mielestään kokee! Sinä olet onnellinen lapsestasi ja se on tärkeintä!
Eiköhän meillä kaikilla oo erilainen tilanne ja se on hyvä niin...
Itse sain esikoisen 17-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa ja nyt odotan toista siis eri miehelle! Tiedän siis noita tunteita tosta että mitähän muut ajattelee yms... :)

Kiitos halimami ja muut! :) <3

Sitä tuntee oikeesti välillä hirveetä häpeetä, vaikka tietää, että varmasti on muitakin joilla voi olla "nolo" tai ei-niin-ihanne tilanne. Mut auttaa paljon, kun joku vaan sanoo, etteihän millään muulla olekaan väliä, paitsi lapsella! Sen saatan itse unohtaa just ja on hyvä kun on joku, joka siitä muistuttaa :)

Huolimatta tilanteestani niin kaikki, minä ja lähimmäiseni, odottaa tätä lasta kovasti maailmaan jo! Tulis jo ;)

Takaisin