Pirkanmaa / Tampereen seutu odottajia (LA 2016)?

Mulle sopii myös tammikuu, mikäli oon silloin vielä liikuntakykyinen. :D 2.1. On kummipojan ristiäiset ja 16.1. yhdet tuparit, muuten mulla ei tammikuussa ole mitään suunnitelmia... Toki la on 4.2. eli ei sitä tiedä millaisessa kunnossa oon tammikuussa...

Mä oon joululomalla pohjoisessa tammikuun puoleen väliin asti. Tää on viimeinen kerta ennen vauvan syntymää, kun pääsen käymään lapsuudenkodissa, niin pitää olla mahdollisimman pitkään. :)

Mä en uskalla luvata mitään mihinkään tällä hetkellä :D Nuo päivät jolloin on pakko lähteä asioita hoitamaan onnistuu toki treffailla, mutta muuten aika tulee varmaan olemaan aika kortilla. Nyt ensin jouluvalmistelut ja sit 16.1. lähtien meillä on kaksi asuntoa eli aloitellaan muutto, la 24.1. ja vauvan synnyttyä lyödään muutto pakettiin ja sen jälkeen helmikuun loppuun mennessä siivoukset tässä vanhassa asunnossa.. Ja kun oma toimintakyky nyt on supistusten ja liitoskipujen vuoksi vähän mitä sattuu niin kaikkeen saa varata aikaa ainakin tuplaten normaaliin verrattuna :) Mutta sovitaan sit mitä tahansa tapaamisajankohtia niin mä ilmestyn paikalle mikäli vaan aikataulut osuu kohdilleen.

Mä en tammikuusta pysty tarkkaan mitään sanoa. Mies on lomalla silloin 3 viikkoa joten ei sitä tiedä missä ollaan :)

Heipsu Hei!
Mä ilmottaudun keskusteluun myös. :)
Kangasalta olen (nyt n.4kk asunut täällä).
Minkä ikäisiä ihmisiä täällä on? Kun olo tuntuu ihan "teiniäidiltä" kun olen vasta 19, (la on 19.5 jolloin olen kyllä jo 20.) ja tuntuu että kaikki kattoo jotenkin pahasti kun kerron että vauva on tulossa. :(

Ja siis tosiaan, en täältä Kangasalta tunne muita kun oman äitini ja äipän miesystävän. Joten musta ois tosi kiva kanssa päästä mukaan tohon tapaamiseen. :) Varsinkin kun en tunne ketään muuta joka ois tällähetkellä myös raskaana.

Heips, pitkästä aikaa myös minun puolesta :)

Tämä joulun ja loppuvuoden aika on tosiaan aika kiireistä koulun ja joulu(-loman) valmistelujen puolesta. Mutta mielellään myös tammikuun puolella tapaamiseen tulisin.

Monsterii, Mäkin oon jo vähän vanhempi 26v ja sain esikoisen 17-vuotiaana joten ymmärrän myös tilannettasi!!

Mullakaan ei täällä treellä oo kauheesti äitituttuja, tai muutenkaan joten oon ehdottomasti mukana tapaamisessa. Mulle käy melkeimpä koska vaan, kun ei suuria suunnitelmia oo opiskelijana. Koulu loppuu 17.12 ja ei mulla oo iltasin useinkaan suunnitelmia.

Kiitos Aphrael ja halimami! :)
Onneksi oma äiti on ihan innoissaan meidän puolesta ja on ihan 100% mukana ja tukena. :)
Omat tärkeimmät ystävät on vaan tosi hämmentyneitä, kun itse eivät voisi kuvitellakkaan hankkivansa lasta vielä, ja kokevat että pääsevät vasta kokeilemaan kunnolla sitä "biletys-elämää", ja ajattelevat että kun meidän pikkuinen syntyy niin välit menevät. :/

Mutta koitan olla ajattelematta asiaa sen kummemmin, koska alan muuten stressaamaan liikaa.

Mä kans 19v ja jotkut kaverit kadonnut ympäriltä raskauden myötä, mutta ei haittaa mua :)

Mää oon 26v. ja ensimmäinen läheisistä ystävistäni joka saa lapsen... :D tai sai yks mun lapsuudenkaveri tossa 5vko sitten kaksoset, jonka kanssa nyt raskauksien myötä on taas lähennytty.
Ja tiedän kyllä, että varmasti joitain kavereita katoo mun elämästä tän perhe-elämän myötä (esim. yks aika kova bilettäjä), mut luotan siihen, et ne tärkeimmät pysyy, vaikka mulla vauva onkin. :) Ja haluan kyllä viettää aikaa paljon ystävien kanssa sit vauvankin kanssa!!! :)

Jokainen on juuri oikean ikäinen äidiksi, jos itse vaan on valmis ottamaan vastuun lapsesta. :) (okei, ehkä joku 14v. on eri asia, mut voi sen ikäinenkin tietty olla hyvä äiti)

Mää asun tässä vehmaisissa, ihan kangasalan rajan tuntumassa. :)

Balacenia, Itsekkin ajatellut viettäväni mahdollisimman paljon aikaa ystävien kanssa, mutta siihen vaan tarvis sen niidenkin halun nähdä, vaikka meillä lapsi olisikin. :) Vähän vaan pelottaa, kun muutenkin saanut välillä katkeraa kommenttia siitä että olen muuttanut kauemmas heistä aloittelemaan omaa elämää.

Kyllä mä itse koen olevani valmis äidiksi, vaikka tää tosi jännää onkin. :)

Ai! Eli ei kovin kaukana. :joyful:

Monsterii; eiköhän ne sunkin ystävät sit kun se lapsi tulee niin oo jo tottunut ajatukseen. :) ainakin toivottavasti. :)
Mun kaikki ystävät nyt tosin varmaan jo jollain tasolla, osas odottaa tätä vauvauutista, kun me ollaan mun miehen kanssa oltu jo 8 vuotta yhdessäkin. :) Ja oon aina tykänny lapsista. :) Onneks mun (suurin osa) ystävät tykkää myös lapsista. :)
Ja aina voi etsiä uusia ystäviä, joilla on lapsia. (toki siis haluaisin säilyttää nuo vanhat ystävyyssuhteetkin)

Yhdyn tuohon, että jokainen tekee omat valintansa eikä muilla ole siihen arvostelun varaa. Jos kerran tuntee olevansa valmis perheeseen niin silloin on, ei se ikää katso ☺
Ja tervetuloa Monsterii ☺
Mä asustelen Kämmenniemessä ja ikää on 31, toinen lapsi tulossa, la 2.1.16.
Missä päin Tamperetta täällä väki asustaa? Täältä suunnaltakin olis kiva löytää vauva seuraa, mutta voi olla että pitäis jotenkin neuvolan kautta kysellä.

Zuikkeli84, Kiitos :) !
Balancia, Totta tuo uusien ystävien hankkiminen, itse olen vaan todella huono tutustumaan uusiin ihmisiin kun oon jotenkin todella ujo. Mutta toivon myös että nää tän hetkiset ystävät tottuu ajatukseen, kyllähän ne välillä innoissaan selittää että ostaa sitä ja tätä sitten kun pikkuinen syntyy. :)

Itellä ikää nyt 22 ja mua myös pidetään toisinaan "liian nuorena" suurinosa kavereista kun tykkää juoda ja bilettää haalarit päällä pitkin poikin ja edes seurustelu ei kiinnosta. Oon kuitenki sitä mieltä että kun en heidän juomistaan ym tuomitse, ei minunkaan perheenhankintapäätöstä tarvitse kenenkään tuomita :) oon meiän pikkuneidistä tosi onnellinen enkä tasan vaihtais raskautta ja häntä sinkkujen bile-elämään :) ja mua myös kiinnostais ehdottomasti tavata muita odottavia äitejä kun lähipiirissä ei oo kun pari n 1v lapsen äitiä.. aika hyvin saan aikatauluja sumplittua jos ei työpäivälle just osu :)

Mä oon 26, eli jotenkin väli-ikäinen. Oon myös ikuinen opiskelija (mies oli pettynyt, kun kerrottiin uutiset perheille ja mun perhe onnitteli ja miehen vanhemmat aloitti sanomalla, että oltais nyt valmistuttu ensin), rahaa ei ole liikaa, mutta toisaalta tuntuu, että kaikkea tarpeellista on. Ainakin vuosi tätä asiaa mietittiin, joten ei oo mikään valmistelematon juttu ollenkaan. ^_^

Asustelen itä-Tampereella, Messukylässä. Mulla on tosiaan mahdollisuus treffata sekä hyvissä ajoin ennen joulua että reilusti tammikuun puolen välin jälkeen, oon paljon kotosalla ja en tunne muita odottajia, niin ois kiva nähdä. :)

Takaisin