Pillitysketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No täällä vollotetaan ihan hanat auki sun vauvan puolesta. Oon niin pahoillani menetyksestä! Voimia Shakkipipari ja sun perhe! ♥

Voimia shakkipipari sinulle ja perheellesi! Tänään laitan kynttilän teidän vauvan muistoksi palamaan :Heartred

Ai kauheaa, olen niiiiiiin pahoillani Shakkipipari... </3 mitkään sanat eivät teidän tilanteessa varmastikaan helpota, mutta tiedät että me täällä foorumilla ollaan kyllä hengessä mukana ja olette kovasti ajatuksissa...

Voi ei, en kyllä osaa sanoa edes mitään järkevää. Olen todella pahoillani ja voimia koko perheelle.

:'( Voimia shakkipiparille! Kauheaa kuulla millainen kohtalo teidän vauvalla oli. Voimia teille jaksamiseen ja surekaa rauhassa. <3

Kiitos kaikille :Heartbigred

Meidän pieni enkelipoika syntyi kauniissa hiljaisuudessa 18.11 klo.23:56, muistini mukaan painoi 2970g ja 50cm.

Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä.

jaksamista shakkipipari tuo on aivan uskomattoman rankkaa kyllä. ei riitä sanat kertomaan kuinka surullinen olen teidän puolesta.

Pieniä on meidän muiden murheet, ja pienestä valitetaan.

Hurjasti voimia menetyksen keskellä <3

Rosita, ihana tuo sinun runo. Täällä aukes taas hanat ja on uskomattoman paha olo Shakkipiparin puolesta. Voimia ja lämpimiä ajatuksia lähtee siis sinne suuntaan.

Takaisin