Pillitysketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vedet tuli väkisin silmiin, kun käytiin kylän joulunavauksessa ja se ilotulitus oli vaan niin mahtava! Vauvakin potki, kun paukahteli. Voi kunpa ei menisi enää kauan. Tänään on rv 37+1, joten valmis olisi jo.

Älä äiti itke,
sillä minun aikani ei ollut vielä.
Kävin vain katsomassa,
mutta tulen myöhemmin uudelleen.

Äiti, pyyhi jo kyyneleet,
Tiedän, sun on ikävä,
mutta minä olen tässä,
vierelläsi, vaikka et minua näkisikään.

Äiti, katso ulos.
Olen poutapilven hattarassa,
tuulessa kosketan hiuksiasi.
Sadepisarassa annan suukon poskellesi.
Auringon säteessä tunnet lämpöni.
Linnun laulussa helkkää nauruni.
Tähtien tuike on minun silmäniskuni.

Olen joka hetkessä,
jokaisessa askeleessasi.
Äiti, en ole mennyt minnekään.
Olen tässä, ikuisesti, sydämessä.

Oon niin useasti itkenyt tätä lukiessa, kopsasin jopa blogin puolelle. Jätän tämän foorumin taakseni, joten jos joku haluaa seurata kuulumisiani, löytyy sinne tie tuosta alhaalta...

Pitäkää huoli teidän nyyteistä ja arvostakaa kaikkia pieniäkin hetkiä :Heartbigred:Heartbigred

Kamalan surullista... Ei ole sanoja, jotka auttaisivat. Mieheni siskolta kuoli vauva vuosia sitten ja suru on valtava edelleen. Onhan se nyt jo helpottanut, mutta silti...

Siis miten voidaan tehdä näin? Mulle tai oikeastaan tytölle tuli tänään ilmoitus saapuneesta lähetteestä Hyvinkään sairaalan lastentautien poliklinikalle ja ilmoituksessa lukee, että tulemme saamaan ajan 3kk kuluessa, mutta syytä ei kerrota?!! Miksi me joudutaan sinne? Jalan takia..vauvan pienuuden takia vai minkä?? Ja minä itken täällä jo silmät päästä, että nyt on löytynyt jotain vakavaa ja joutuu sairaalaan :( Törkeetä toimintaa sairaalalta, eikö mulle pitäis ilmoittaa, jos ja kun jotain ilmenee ja sen että laittaa lähetettä, näin ei ole kuitenkaan tehty :( Ja soittoaika sinne on vasta huomenna.

Erikoista Satru.. Luulisi tosiaan, että olisi ollut puhetta että mistä syystä lähetettä laitetaan. Meille puhuttiin jo hyvissä ajoin ennen synnytystä, että Elliä tullaan sitten tutkimaan vuorokauden iässä ja vielä uudestaan kuukauden iässä. Siinä vaiheessa oli todennäköistä, että saadaan vielä lähete Taysiin erikseen, mutta sitä ei sitten koskaan tullutkaan...

Onneksi on hyvä neuvolatäti. Laitoin hänelle tekstiviestiä (soittoaika oli ja meni) että näkeekö mun potilastiedoista mitään. Hän soitti minulle hetken päästä ja sanoi, että tämä tutkimus tulee kaikille jotka syntyy pieninä. Heidät tutkitaan 3kk iässä ja jos on tarvetta niin vielä 8kk iässä, että kehitys on normaalia, mutta sairaalassa ois pitänyt mulle siitä sanoa, mutta kukaan ei sanonut. Kyllä taas kivi putosi sydämeltä kun heti tietenkin ajattelin kaikista pahinta :(

Hyvä juttu satru että asia selvisi! On se kyllä kummaa,kun tollaset asiat jää kertomatta ja joutuu sitten itse selvitteleen :sad001

Luen tätä ketjua pikkutunneilla, päivärytmi sekaisin.. Olen nauranut ja tuhissut vihaisena teidän puolesta ja lopuksi itkenyt itse.

Hei mites te jo synnyttäneet , onko muilla ollut havaittavissa hormonimyrskyä?

Synnytyksestä on nyt viisi päivää ja eilisestä asti oon pillittäny maailman jokaista asiaa! Kaikki on siis hyvin ja ollaan kotiuduttukin, mutta itkettää vaan. En osaa aina edes syytä sano että miks vollotan. Mies on ihan ihmeissään... Millonkahan nämä hormonit edes vähän tasaantuu?

Täällä itku kans herkässä. Sairaalassa oli "kotiinlähtö info" ja siellä hoitsu just sanoi, että sen jälkeen kun maito alkaa nousta, nousee myös tunteet pintaan ja varoitteli tuoreita isiä, että itku voi tulla vaikka kahvikupista jos on tullakseen, siitä ei tosin ollut puhetta, että koska se loppuu, mutta että se kuuluu asiaan. Sanot vaan miehellesi, että on ihan normaalia ja menee ohi aikanaan.

Täällä itkua myös riittää.. Ja ei tarvi olla kummonen asia. Kipeät tissit itkettää joka herran päivä, ja se miten ihanaa on aamulla herätä vauvan vierestä. Ja kaikki ikävät asiat vasta itkettääkin. Jouduttiin eilen lopettamaan yksi kani, kun olivat tapelleet mun sairaalassaoloaikana. Vaikka mies ne hoitaakin ne hyvin, niin silti.. Oon varma ettei mitään olis tapahtunut jos olisin ollut kotona.

Takaisin