Mun koiralta vietiin pallit pois tiistaina. Poika on kerran aiemmin ollut nukutuksessa ja tiesin kyllä, millasta siitä toipuminen on. Mentiin hakemaan leikkauksen jälkeen koiraa ja se oli vielä nukutuksesta sekaisin. Koira makasi lääkärikeskuksen perähuoneessa viltin päällä, ketarat ojossa, silmät auki ja kieli ulkona. Ehdin ehkä kaks sekuntia katsoa sitä ja sit aloin itkeä niin kauheesti, että mies ja eläintenhoitajakin katto vähän pitkään. Se näytti niiiiiin reppanalta ja olemus oli kuin kuolleella koiralla. Koira on melko aktiivista ja kova/omapäistä sorttia ja tollanen avuttomana makaaminen muiden armoilla on niin vierasta. Mun oli pakko lähteä vaan kävelemään edellä, koska itkusta ei tullut loppua ( ei oikeastaan ennen kotiinpääsyä). Saatiin koira mun mielestä liian aikaisin, koska se pääsi vaivoin kävelemään muutamia askelia ja tuupertui maahan ennen autolle pääsyä. Mies nosti autoon, kantoi kotipihaan ja sisällä omalle pedille, jossa nukkuminen jatkui. Olin aika herkissä tunnelmissa loppupäivän, vaikka kyseessä oli normaali ja hyvin mennyt toimenpide.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi