Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tintti, hyvä että tutkitaan :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
Juu,kyllä nyt aattelin että katotaan koko hoito kuntoon,ettei mun puolesta ainakaan tartte sitten arpoo.. :) Ja mä kun sain sen ajan vasta elokuulle,niin siinä se vuosi sitten ilman ehkäsyä onkin aika pitkälti.. :) Sitten kun tulokset joskus tulee ja mitä ne sitten sanoo,niin voipi kääntyä ukon puoleen,että meeppäs sinäkin ottaa asioista selvää.. :)

Moikka jälleen.. :) Eilen tuli siinä sunnuntain ratoksi heiluteltua peittoja oikeen pariin otteeseen.. :wink En silti usko,että mitään tulosta syntyy kun ei pitäisi vielä ovistakaan olla,tämän viikonloppuna laskujeni mukaan,mutta eikös aina toivoa voi..?? :rolleyes:

tulipahan nyt sitten tilattua netistä raskaustestit, reilu kuukausi nyt ilman pillereitä menty ja ei vielä ole menkkoja kuulunut, tosin jotain valkovuotoa kyllä reippaammin ollut... tiedä noista oloista että kuvitteleeko sitä vaan noita oireita:grin väsymys on kyllä karsea,se tosin voi (aika varmastikin) johtua ihan vaan tuosta ekasta riiviöstä:p mutta testaapahan pois mielenpäältä:)

Popsahdan tänne aivan uutena :)
Olen syönyt Harmonettia 12vuotta ja lopetin nyt maaliskuussa. Ensimmäinen kierto oli 26pvä ja seuraava 28pvä. Tänään on kp34 ja mitään ei tapahdu! Testin tein eilen, mutta negatiivista näytti :/ Ehdin kyllä jo vähän innostua...
Onko vastaavanlaisia kokemuksia?

Itse poistin sovelluksen puhelimesta hetkeksi ja ajattelin että oon hetken pois jos ei tulis niin paljon ajateltua asioita. Mutta nyt taas mukana ollaan :)

Tintti hyvä että tutkivat! :)

Niisku itsellä oli pillereiden jälkeen eka kierto 27pv ja seuraava olikin sitten 51pv.

Kyfi, toivottavasti testit tuovat mukanaan toivotun tuloksen :)

Itsellä menossa toinen terokierto vielä tän päivän jälkeen 3 pilleriä jäljellä ja sitten odotellaan taas tuleeko heti seuraavana päivänä täti kylään.. Tässä kierrossa tein ovulaatiotestejä niin että kp 8 ja kp 18 olivat vahvimmat viivat muttei kuitenkaan niin vahvat että vois luokitella positiiviseksi..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei vielä plussattu, mutta eipähän tässä mikään kiire ole, tulee sitten kun tullakseen :) tosin nyt se on kai vaan uskottava että on päässyt lihomaan :smiley-ashamed005

Miltäs kyfi nyt näyttää? Entä muut?

Itsellä menossa kp26, toivoa on kun viimeksi alkoi heti vimpasta pilleristä seuraavana päivänä!

Pillereitä söin vuodesta 2004 elokuuhun 2013. Pillereitä syödessä kuukautiset tulivat kellon tarkkuudella. Merkkiä tuli vaihdettu pariin kertaan. Harmoneista meinasi lähteä järki, oli aivan oikeasti itsemurhan partaalla. Merkki vaihdettiin Merciloniin, jotka toimivat vuosia melko moitteetta, mutta jossakin vaiheessa alkoi tolkuton hiivatulehduskierre. Kierteen katkaisemiseksi vaihdettiin pillerimerkiksi YAZ, joka olikin ihan ok valinta. YAZien lopettamisen jälkeen tosin huomasin, kuinka paljon pillerit vaikuttivat mielialaani. En ollut tajunnutkaan, kuinka pillerit saivat kaiken vaikuttamaan harmaalta ja ankealta - kaikkeen näköjään valitettavasti tottuu.

Noh, YAZit lopetin noin vuosi sitten, toiveena raskaus. Ensimmäisiä menkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen odottelin 44 päivää valeraskausoireiden kera. Sitten kierrot alkoivat venyä 68 päivään ja epätoivo oli jo lähellä. Kävinkin tuolloin tsekkauttamassa kilpirauhasarvot ja munasarjat ultrattiin - kaikk ok.

Minulla kesti kaikkiaan puolisen vuotta kierron tasaantumiseen, mutta raskaana en ole tullut vieläkään. Viikon päästä on yk 11 loppunut ja eiköhän sitä lähdetä leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä ja yk 12:ta. Olo tuntuu melkein huijatulta, kun muistelen pikku panikointia raskaudesta, jos aloitin erehdyksissäni pilleriliuskan joskus myöhässä... niinpä niin, jos olisin tämänkin tiennyt.

Pandakarhu itse jätin myös pillerit pois elokuussa 2013, mutta nyt vasta yk8 kiertojen pitkästymisen takia :/ mutta hyvä että siellä on kierto tasaantunut :) itsellä käytössä terolutit jotta kierto pysyisi normaalina.

Toivottavasti kyfi ens kierrosta tärppää :)

varovaiset(?) onnittelut täältä pepexxl :) jostain taisin nähdä jonkun maininnan että ekojen menkkojen jälkeen olisi suuremmat mahkut tärpätä pillereiden lopetuksen jälkeen... tosin saa nyt nähdä miten sitten vielä tuo ilta/yöimetys vaikuttaa... toisaalta ei niin "kiirekään" ole kun olisi tiedossa vähän enempi työtuntejakin niin saisi ehkä jotain sivuunkin laitettua ennen pikku kakkosta... hmmm...toisaalta ja toisaalta...:)

Ja vuoto alkoi yöllä kovien vatsakipujen kanssa se siitä...

nytpä sit katotaan kuin käy 7päivän niagaravuodon vihdoin loputtua että tärppääkö tästä kierrosta :) ja tsemppiä pepexxl :)

Tervetuloa Nessu!

Ootko vasta jättänyt pillerit?

Mites muut ketjulaiset mikä tilanne? :)

Täällä nyt vuosi pillereiden lopettamisesta ja nyt viimiset 3 kiertoa pysynyt säännöllisenä terojen jälkeen. Nyt kp3..

Ja eka viesti katkesi kesken...

Olen siis 29-vuotias nainen, ja vauvakuume on kova. Olemme yrittäneet viime keväästä lähtien. Ennen vauvayrityksiä takana on 13 vuotta Merciloneja. Kierrot ovat pillerien lopettamisen jälkeen pääosin vaihdelleet 32 päivästä 34:ään. Parissa kierrossa olen tikutellut ovista, tosin vain muutamana päivänä, mutta negaa on aina näyttänyt. Ekassa kierrossa uskon ehkä olleeni raskaana hetkisen, koska mulla oli todella voimakkaat raskausoireet, pahoinvointia, kipeät rinnat yms., kunnes tuli noin viikon kestävä jäätävä toispuoleinen alavatsakipu ja sen perästä ulos tupsahti messevä, rusehtava limaköntti. Sen jälkeen parissa päivässä oireilu loppui, ja vaikka menka tulivat myöhässä raskaustesti näytti negaa.

Olin jotenkin toivonut ja ajatellut, että olisin jo tässä vaiheessa raskaana, mutta eipä se menekään niin. Toki tiesin, että raskautuminen voi viedä aikaa, mutta haaveilin, että omalla kohdalla tärppäisi heti. Nyt taas kierto alkaa olla puolivälissä, ja toiveet sekä yritys ovat kovat. Olen myös miettinyt, pitäisikö jo varata lekuriaika, että tietäisi kaiken olevan kunnossa, ja että tässä tosiaan on kaikki mahdollisuudet raskautua.

Olen lueskellut tätä ketjua ekoista viesteistä alkaen. Olisi kiva kuulla, miten muilla tänne kirjoitelleilla sujuu? Joko plussatuulet ovat puhallelleet? PepeXXL ja kumppanit?

Kannattaa käydä lääkärillä niin saa jotain apua ja mielipiteitä!

Itse syön vielä 3kk terokuurin jonka jälkeen meen tarkempiin tutkimuksiin ja katsotaan josko clomit olisi tarpeelliset. Olen vetänyt omia johtopäätöksiä ja tullut siihen tulokseen että ovuloin vain toiselta puolelta koska joka toisella viime kierrolla oon saanut haalean postitiivisen raskaustestin mutta muina kiertoina en löydä edes ovulaatiota testeillä..

Takaisin