Ja eka viesti katkesi kesken...
Olen siis 29-vuotias nainen, ja vauvakuume on kova. Olemme yrittäneet viime keväästä lähtien. Ennen vauvayrityksiä takana on 13 vuotta Merciloneja. Kierrot ovat pillerien lopettamisen jälkeen pääosin vaihdelleet 32 päivästä 34:ään. Parissa kierrossa olen tikutellut ovista, tosin vain muutamana päivänä, mutta negaa on aina näyttänyt. Ekassa kierrossa uskon ehkä olleeni raskaana hetkisen, koska mulla oli todella voimakkaat raskausoireet, pahoinvointia, kipeät rinnat yms., kunnes tuli noin viikon kestävä jäätävä toispuoleinen alavatsakipu ja sen perästä ulos tupsahti messevä, rusehtava limaköntti. Sen jälkeen parissa päivässä oireilu loppui, ja vaikka menka tulivat myöhässä raskaustesti näytti negaa.
Olin jotenkin toivonut ja ajatellut, että olisin jo tässä vaiheessa raskaana, mutta eipä se menekään niin. Toki tiesin, että raskautuminen voi viedä aikaa, mutta haaveilin, että omalla kohdalla tärppäisi heti. Nyt taas kierto alkaa olla puolivälissä, ja toiveet sekä yritys ovat kovat. Olen myös miettinyt, pitäisikö jo varata lekuriaika, että tietäisi kaiken olevan kunnossa, ja että tässä tosiaan on kaikki mahdollisuudet raskautua.
Olen lueskellut tätä ketjua ekoista viesteistä alkaen. Olisi kiva kuulla, miten muilla tänne kirjoitelleilla sujuu? Joko plussatuulet ovat puhallelleet? PepeXXL ja kumppanit?