Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka!!Mulla pepe muuten kun ultrattiin tuo kohtu,niin selvis myös että mun munasarjat on eri kokoiset..Sillä tuskin on mitään merkitystä mihinkään,ymmärtääkseni ihan verrattavissa siihen,että on ihan normaalia,että naisella on rinnat eri kokoiset..Kannattaa käydä lääkärillä niin saa jotain apua ja mielipiteitä!
Itse syön vielä 3kk terokuurin jonka jälkeen meen tarkempiin tutkimuksiin ja katsotaan josko clomit olisi tarpeelliset. Olen vetänyt omia johtopäätöksiä ja tullut siihen tulokseen että ovuloin vain toiselta puolelta koska joka toisella viime kierrolla oon saanut haalean postitiivisen raskaustestin mutta muina kiertoina en löydä edes ovulaatiota testeillä..
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Jees,katsellaan.. :) Mulla tosiaan meni niin fiilikset nyt koko touhuun,että en todellakaan enää odota mitään..Oon niin pettynyt nyt..Tintti, onpa ikävää kuultavaa. Harmillisiahan tuommoiset uutiset on. Onneks on kuitenkin vielä keinoja ja mahdollisuuksia, kun vähän jelpataan, eikös niin? :) Pidetään peukkuja, että apu löytyy ja toivottu lopputuloskin sieltä jossain vaiheessa putkahtais. Eikä olis eka kerta, kun vauvarintamalla tapahtuu ihmeitä.
Moikkis pepe!! :) Täällä menossa kp 24..Mulla on jymähtänyt tuo kierto tuohon 35pvään nyt..Ollut jo useemman kuukauden noin..Tintti toivottavasti ainekaan ei mitään vaikuta! Täällä maanantai alkaa oviksen tikutus :) missä vaiheessa kierto siellä?
Sent from my iPhone using Vau Foorumi