Pillereiden lopettamisen jälkeen..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja .nenna.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PepeXXL, aika pitkä yritys sullakin takana jo. Mihin tuo perustuu, että lääkärit selvästi panttaavat noita tero- ja clomi-kuureja? En ymmärrä, miksei niitä voisi aloittaa jo varhaisessa vaiheessa, kun yritystä kuitenkin on jo takana.

Moikka kaikille,pitkästä aikaa!! :) Mä kävin viimeviikolla nyt siellä ultratestissä,kun sain peruutusajan..Nooh,siellä ultrattiin mun kohtu,ja tulos oli sellainen jotakuinkin,että mulla on nestettä,mikä kiertää kohdun..Sekä kohdussa rakkuloita,eli raskautuminen on vissiin hankalaa..Ja mielestäni henk.koht.mielipide että jo suoranainen ihme jos niin käy..Nyt tosiaan lakkasin todellakin toivomasta!! :( Mutta marraskuussa menen uuteen papatestiin,sen löydöksen vuoksi,sekä multa otetaan verikokeet klamydiasta,tippurista sekä kilpirauhasista..Riippuen niistä tuloksista,pitää sitten varata keskussairaalaan aikaa naistenpolille lapsettomuusklinikalle..Että tämmöstä täälä...Ja vuosi on mullakin ilman ehkäsyä nyt kulunut..

Tintti, onpa ikävää kuultavaa. Harmillisiahan tuommoiset uutiset on. Onneks on kuitenkin vielä keinoja ja mahdollisuuksia, kun vähän jelpataan, eikös niin? :) Pidetään peukkuja, että apu löytyy ja toivottu lopputuloskin sieltä jossain vaiheessa putkahtais. Eikä olis eka kerta, kun vauvarintamalla tapahtuu ihmeitä.

Muokattu viimeksi:
Kannattaa käydä lääkärillä niin saa jotain apua ja mielipiteitä!

Itse syön vielä 3kk terokuurin jonka jälkeen meen tarkempiin tutkimuksiin ja katsotaan josko clomit olisi tarpeelliset. Olen vetänyt omia johtopäätöksiä ja tullut siihen tulokseen että ovuloin vain toiselta puolelta koska joka toisella viime kierrolla oon saanut haalean postitiivisen raskaustestin mutta muina kiertoina en löydä edes ovulaatiota testeillä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Moikka!!Mulla pepe muuten kun ultrattiin tuo kohtu,niin selvis myös että mun munasarjat on eri kokoiset..Sillä tuskin on mitään merkitystä mihinkään,ymmärtääkseni ihan verrattavissa siihen,että on ihan normaalia,että naisella on rinnat eri kokoiset.. :happy7

Tintti, onpa ikävää kuultavaa. Harmillisiahan tuommoiset uutiset on. Onneks on kuitenkin vielä keinoja ja mahdollisuuksia, kun vähän jelpataan, eikös niin? :) Pidetään peukkuja, että apu löytyy ja toivottu lopputuloskin sieltä jossain vaiheessa putkahtais. Eikä olis eka kerta, kun vauvarintamalla tapahtuu ihmeitä.
Jees,katsellaan.. :) Mulla tosiaan meni niin fiilikset nyt koko touhuun,että en todellakaan enää odota mitään..Oon niin pettynyt nyt.. :angry1

Tintti toivottavasti ainekaan ei mitään vaikuta! Täällä maanantai alkaa oviksen tikutus :) missä vaiheessa kierto siellä?

Mä lopetin cerazettejen syönnin marraskuussa (2012) ja siitä tais mennä semmonen 2-2,5kk että kuukautiset jotenkin normalisoitu. Siitä asti ollu välillä innokasta ja välillä ei niin innokasta yritystä pikkuisen suhteen.. Nyt on pariviikkoa sitten plussasin ekakerran. Täällä eletään kyllä niiiiin jännittävää aikaa :smiley-bounce012

Heippa! Minä lopetin pillerit heinäkuun lopussa, viimeinen tyhjennysvuoto alkoi 4.8. Pillereitä olin tätä ennen syönyt n. 8v, muistaakseni kierto oli tuota ennen hyvinkin säännöllinen :D menkkoja ei ole tuon elokuun alun jälkeen kuulunut, jos pillerikierron mukaan menisi niin nyt ma/ti olis pitänyt alkaa. Toki tiedän, että aikaa voi mennä ennenkuin kierto palaa normaaliksi, mutta kävin varmuuden vuoksi ostamassa raskaustestin, joka nyt polttelee tuolla laukun pohjalla ;) huomenaamulla ajattelin tarkistaa tilanteen!

Unohtu kirjoittaa: hei kaikille, täällä uusi naama kirjoittelee, tänään rekisteröidyin :) lyhyen esittelyn kävin jo tuonne toiselle palstalle kirjoittamassa, mutta saa kysyä jos jotain lisää haluaa tietää :)

täällon kp28/33(?) menossa, kierron pituutta ei uskalla ihan varmaks mennä sanomaan kun 2 menkat nyt ollut pillerien jälkeen vasta :)

Miemilia tervetuloa! Toivottavasti saat tuplaviivat. :) ilmoita mitä testi aamulla näyttää.

Kyfi ootko ovista tunnistanut tässä kierrossa? Toivotaan parasta!

Täällä menossa kp4. Taaskaan ei tärpänny. Ehkä tää kierto on se meidän :)

mjaa jotain limoja oli että housunsuojaa sai pitää pari päivää mutta en sen tarkemmin sit asiaan oo kiinnittäny huomiota :rolleyes:

Täällä ois uusi sivuston käyttäjä :) Pillerit lopetin 8.8. menkat alkoivat 12.8. Nyt ollu hiljasta...jopa toivonut, ehkä kuitenkin rukoillut plussaa. Vielä ei näy mitään muuta kuin negaa :(
Täytyy heti sanoa, että anteeksi tyhmyyteni. En tiedä nuita teidän muiden käyttämiä lyhenteitä, sen verran uusi täällä sekä uusi koko asiassa. Yritän sisäistää paljon lyhyessä ajassa, mutta kuume sen kuin kasvaa eikä mikään jää päähän :D Minä kuumeillut jo pari vuotta, mies puolisen vuotta. Puhuimme pitkään asiasta ja päätimme yhdessä millon aloitamme yrityksen, nyt hetki tuntuu sopivalta.

Nonni, tänään sitten alkoikin menkat.. :( aavistelin sitä kyllä jo aamulla kun mahaa nipisteli ja selkäkin kävi kipeäksi. Voi.... Ei muuta ku jatkamaan yritystä.

Muokattu viimeksi:
Terve Ninni :) tervetuloa foorumille, ja tsemppiä yritykseen. Lyhenteistä pääset perille esim. täältä: http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Vauvapalstaslangia/

Tiedän tunteen, kun niin kovasti toivoo pienokaista. Mulla ollu kova vauvankaipuu jo nelisen vuotta, mutta mies suostuteltu hommaan mukaan vasta alkuvuodesta. Yritystä siis takana jo kohtuu pitkään, aktiivisesti puoli vuotta. Joka kierrossa sitä toivoo - ja tähän asti on myös pettynyt. Ei yhen yhtä tärppiä saati plussaa vielä. Mutta jaksan uskoa, että tämän vuoden puolella vielä tärppää, kun ollaan molemmat suht nuoria ja terveitä :)

Odotuksentäyteistä syksyä, naiset :)

Kiitos Nessu! :) Tuosta linkistä on paljon hyötyä! Oon ollu ymmälläni joistakin lyhenteistä, mutta nyt on niihinkin vastaus :D

Kyllä se vielä tärppää, niin sinulla kuin minullakin. En vain malttaisi enää odottaa, vaikka yritys onkin alussa vasta.

Tintti toivottavasti ainekaan ei mitään vaikuta! Täällä maanantai alkaa oviksen tikutus :) missä vaiheessa kierto siellä?

Moikkis pepe!! :) Täällä menossa kp 24..Mulla on jymähtänyt tuo kierto tuohon 35pvään nyt..Ollut jo useemman kuukauden noin..

täällä 3 menkat menossa pillerien jälkeen ja kierto ollut nyt 31-33 ja menkat kestää sen viikon verran ja ovat tuskastuttavan runsaat:smiley-angry019 nii juu ja tervetuloa Ninnille :)

Tervetuloa ninni :)

Tintti ootko ovistestejä käyttänyt? Tai ootko tässä kierrossa ovista tunnistanut? Hyvä että kierto ei heittele. Itseellä nyt terolutien käyttäessä kierrot ollut 23-25. Kun taas ennen venyi sinne 54 välillä.

Kyfi nopeasti sulla kierrot tasaantunut :)

Plussia kaikille!! :)

Takaisin