M
Marikata
Vieras
Itse bongasin tikuttamalla muutamat luomu ovikset, ei kuitenkaan follikkeli kypsynyt tarpeeksi tai vastaavaa omin avuin.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Let's hope so... :) Joulun tietämillä sen sitten rupee tietään jossei menkkoja rupee kuulu,kun en nyt oo varma milloin sitten pitäis alkaa kun oli tuo 23pvän kierto tossa välissä ja yleensä se on 30+päivää...Tintti meillä myös lähete sisällä mutta mitään ei vielä ole kuulunut. Mulla tässä kierrossa sellaiset ovisoireet että huhhuh. En tiedä johtuuko akupunktiosta vaiko letroista vai niiden yhteisvaikutuksta. Toivottavasti te saatte sen toivotun tuloksen. :)
Joo,noh ei tullu joululahjaa...Alko menkat viimeviikon perjantai-iltana...Sain muuten ajan sinne naistenpolille,ens kuun alusta on onneksi jo aika..Sitten tuli tänään vastaus papakokeesta,ei solumuutoksia ja luokka 2 oli häipynyt,tulos oli luokka 1,eli ei tarvitse sitäkään hermoilla enää... :)Sehän ois paras joululahja :)
Pieni bongaus vaan tähän väliin..Sulla ei näköjään kauaa mennyt clomien käytön alottamisen jälkeen kun raskauduit.. :) Mullakin on siis toivoa...Itse bongasin tikuttamalla muutamat luomu ovikset, ei kuitenkaan follikkeli kypsynyt tarpeeksi tai vastaavaa omin avuin.. :/
Juu-u,on aika tuttua huttua tuo täteily jo...(oikeestikkin oon yhden lapsen kummitäti ja viiden lapsen muuten vaan täti..)Että vois sitä itekkin joskus olla äiti.. :) Mutta ei siinä mitään,mennään reippaasti päät pystyssä molemmat lääkäriin vaan..Tintti tänne tuli myös täti.. Mulle tuli aika helmikuun alkuun vasta. Mutta parempi kuin ei mitään :)
Pieni bongaus vaan tähän väliin..Sulla ei näköjään kauaa mennyt clomien käytön alottamisen jälkeen kun raskauduit.. :) Mullakin on siis toivoa...
Moikkista!! :) Menkat tuli ja meni tuossa jälleen ihan ajallaan,että ei tarvitse sitä putkien aukiolo tutkimusta ainakaan siirtää.. Ensi viikon maanantaina se sitten on se koettelemus.. *iik* Vähän kyllä rupee jänskättään sekin tutkimus ja se että mikä siellä on tilanne...Huh,vaikeeksi menee...Tintti itsellä ei ole niitä ollut. Mulla helmikuun alussa aika ja silloin selvii että miten asiassa edetään. :) ja meillä mieskin "odottamassa" näytteenottoa. Olisko sulla mahdollista että tässä kierrossa olis plussa tulossa? :)
Mun kierto mennyt ihan sivusuun.. Ovista en löytänyt ja tämä kierto mentiin vain teroilla. Menkat pitäis su-ma alkaa.