Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suosittelen myös,että testaat vielä jollakin toisella testillä... :)Auttakaa ihanat, onko tämä positiivinen?! Viiva on siis vähän alempana ku yleensä, mutta ei oo aiemmin tullu tollasta...
Hei! Päätimpä liittyä keskusteluun. Pillereiden syönnin lopetin kesäkuussa ja jonkun aikaa yritelty. Nyt kp29/28-36 menossa. Tänään itseni kiusaksi tein testin, mutta ei tuloksia. Kierron pituus vaihtelee aika lailla, ja vaikea päätellä koska ovis. Käytössä cb ovulaatiotesti, ja vähän sellainen fiilis ettei minulle näytä ollenkaan oikeaa päivää.. Jospa ne kuukautiset kohta alkaa, jos ensiviikolla ei niin uutta testiä kehiin. Onnea kaikille yrittäjille!
Nonniin...Tutkimus oli ja meni... :) Yli viikko sitten kävin siellä ja ei ne mun ottamat särkylääkkeet auttanut mitään kun neuvottiin ottaa noin tuntii ennen..Nooh,minähän sen kestin,ei kyllä ollut todellakaan mikään miellyttävä tunne ja kokemus.. Mutta anywayz,vasen torvi oli auki,oikea oli vähän tukkoinen,mutta kun ne laittoivat sinne meneen sitä lämmintä vettä ja ilmakuplia,niin sekin aukesi sitten eli ainakin nyt ovat auki! :) Tuli mieleen että sehän oli vähän niinkuin nuohous,että saadaan "karstat" pois.. Ja lääkäri sanoi että oikealla puolella oli kehittymässä follikkeli ja kuulemma useasti tuo röörien avaus tutkimus voi auttaa raskautumiseen,että ne putket saa vaan auki.. :) Niin ja lääkäri kirjoitti mulle vihdoin sen clomireseptinkin.. *jee* Lääkäri antoi ohjeen,että seuraavat menkat kun alkaa niin sitten ennen sitä haen sen kuurin..Jos siis alkaa menkat Jossei ala menkkoja kuuluun,niin uusi aika tilata klinikalle ja sitten ultrataan että onko ketään asukkia...Tintti tuu kertoo sitten miten meni :) täällä alkoi tänään uusi kierto ja nyt huomenna soitan ja varaan kontrolliultran ja kyselen samalla miehelle ajan tutkimuksiin.
Juu,kiitos pepe! :) Nyt on kierto kohdalla 30..On ollut nyt pitkään 29pvää,että tiedä sitten...Eilisestä lähtien aina kun vessassa käy niin tarkistaa tuleeko paperiin mitään,ei näy vieläkään mitään vuotoa ja tiiviste on koko ajan pöksyissä,että jos alkaa kuitenkin ja kun töissä pitää olla niin täytyy olla vähän varuiksi ettei sitten yllätä.. Kerro sitten mitä teille sanotaan siellä klinikalla??!! :) Tsempit sinne!!Tintti onnea hyvistä kuulumisesta :) missä vaiheessa sulla nyt kierto? Hihihi toivotaan parasta! Täällä peukut pystyssä. Meillä viikonpäästä ensimmäinen aika lapsettomuuspolilla. Silloin ollaan taas fiksumpia asioista :)
Juu
Juu,kiitos pepe! :) Nyt on kierto kohdalla 30..On ollut nyt pitkään 29pvää,että tiedä sitten...Eilisestä lähtien aina kun vessassa käy niin tarkistaa tuleeko paperiin mitään,ei näy vieläkään mitään vuotoa ja tiiviste on koko ajan pöksyissä,että jos alkaa kuitenkin ja kun töissä pitää olla niin täytyy olla vähän varuiksi ettei sitten yllätä.. Kerro sitten mitä teille sanotaan siellä klinikalla??!! :) Tsempit sinne!!
No moikka pepe!!Vai semmosta teille, se odottaminen on kyllä yhtä tuskaa.. :/ Kävin tilaamassa apteekkiin nyt ne clomit, haen sitten tänään kun joudan ja otan hetimiten sen ekan napin naamaani, kun lueskelin tuolta erinäisiltä sivuilta tänään että ekaksi vuotopäiväksi lasketaan se millon oikeesti tulee ihan rehellistä verta ettei mitää ruskeeta tuhtua niinkun mulle sitten lauantaina illalla kävi, että aikataulussa ollaan... :) Vähän kauhun sekaisin tuntein odotan jo niitä sivuvaikutuksia...Kuumia aaltoja ja finnejä ja mielialavaihteluita... *jee* Tästä tulee varmasti ikimuistoista!! :DNiin ja milloin sä testaat!!? :)
No moikka pepe!!Vai semmosta teille, se odottaminen on kyllä yhtä tuskaa.. :/ Kävin tilaamassa apteekkiin nyt ne clomit, haen sitten tänään kun joudan ja otan hetimiten sen ekan napin naamaani, kun lueskelin tuolta erinäisiltä sivuilta tänään että ekaksi vuotopäiväksi lasketaan se millon oikeesti tulee ihan rehellistä verta ettei mitää ruskeeta tuhtua niinkun mulle sitten lauantaina illalla kävi, että aikataulussa ollaan... :) Vähän kauhun sekaisin tuntein odotan jo niitä sivuvaikutuksia...Kuumia aaltoja ja finnejä ja mielialavaihteluita... *jee* Tästä tulee varmasti ikimuistoista!! :D
No iltaa!!Kävi sitten niin kivasti, että en ehtinyt sinne apteekkiin ajoissa, meillä täällä maallaHaha :D toivottavasti ei kuitenkaan. Onko sulla kontrolliultra tässä kierrossa? :)
No iltaa!!Kävi sitten niin kivasti, että en ehtinyt sinne apteekkiin ajoissa, meillä täällä maalla
kun se menee kiinni jo viideltä... :/ Noh, mutta seuraavaan kiertoon sitten ne clomit on onneksi jo valmiina.. :) Mulle ei oo mitään kontrolli ultria sovittu ollenkaan..Liekö johtuu sitten siitä, että en ole saanut toimitettua sitä miehen näytettä vieläkään... :/ Lääkäri sano vaan sillon kun kävin vastaanotolla, että jos menkkoja ei tule niin sitten vasta tilata aika ultraan..Mulla on kyllä töissäkin tällä hetkellä aika hektistä aikaa, että sinänsä ei paljoo ehdi muuta ajatella kun töitä ja nukkumista...
Kohti uusia kiertoja vaan!! :D Alotan ne clomit sitten ensi kuussa ja ootan siihen päivään että kunnolla vuotaa..Oisko sun kannattanut soittaa ja kysyä saatko alottaa clomit näin päivän myöhässä? Netistä joskus luin niin aloituspäivä oli toisilla eri. Mullakaan ei ollut kyllä ekassa letrokierrossa kontrolliultraa mutta nyt olis pitänyt olla mutta en mennyt :D tosin täti tuli eilen joten odotellaan uutta kiertoa..
Kohti uusia kiertoja vaan!! :D Alotan ne clomit sitten ensi kuussa ja ootan siihen päivään että kunnolla vuotaa..
Toivotaan parasta.. :) Tsemppiä sulle, toivottavasti saatte pian ajan...Eihän tässä muutakaan voi :D täytyy hankkia tähän kiertoon varmaan Ovistestit ja kattoa toimiiko tää mun keho niinkuin pitäis. Ja sitten syön terot tässä kierrossa vielä ettei kierto veny. Nyt ootan kuutanousevaa että postissa tulee aika niin päästään hoitoihin. Toivottavasti sun clomit jää kokonaan apteekkiin ja tämä kierto tois ylläri plussan