Pillereiden lopettamisen jälkeen..

Moikka vaan! Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tältä näytti testi tänään :Heartred

ImageUploadedByVau Foorumi1426066125.460461.jpg
 
Kp 20 tällä hetkellä. :) Pitkältä tuntuu odotus vaikka vasta vajaa puolisen vuotta ? Takana. Kilpirauhasen vajaatoiminta tekee hommasta vielä asteen hankalampaa.
 
Täällä tais kierto hieman lyhentyä. Täti tuli kylään eilen ja eilen olis ollut kp23/28-35. Alusta ja odotellaan nyt sit niitä tasaisempia kiertoja.
 
Maaritmarianne toivottavasti kierto ei ihan noin lyhyeksi jää muissa kierroissa! Tsemppiä uuteen kiertoon :)
 
Uusi foorumilainen ja kuumeilija täällä hei. :)

Ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen lopuillaan, tänään kp 28 ja jos kroppa toimii kuten pillereiden aikaan, ensimmäisten luomumenkkojen pitäisi alkaa huomenna. Kaiken lukemani perusteella olen tosin varautunut jos jonkinlaiseen mullistukseen kierron pituuden suhteen. Olen seurannut ja havainnoinut kroppaani tämän kierron aikana lähes fanaattisesti. Kaikki on aika uutta ja jännää, sillä ehdin syödä pillereitä reilun 10 vuoden ajan. Vauvakuume on kova, mutta mies on vähän hitaammin lämpiävää sorttia. Nyt on kuitenkin yritys/tjottailu (riippuu siitä kummalta kysytään :D ) alkanut, vaikkakaan ei ole oltu mitenkään hirmuisen aktiivisia petipuuhastelijoita. Itsessäni kyllä huomaan muutoksen! Pillereiden aikaan oikeasti halutti hyvin hyvin harvoin, nyt yhtäkkiä minä olenkin se ehdotteleva osapuoli. :D
 
Huomasin Terkku saman kun pillerit lopetin. :D En haluis lannistaa, mutta mullakin ns. Ekan kierto ilman pillereitä pysyi normaalina. Sitten alkoi parilla päivällä pidentymään muutaman kierron ajan ja yht äkkiä kierron pituus olikin 22. TJottailtu ollaan jo öö ööö 6-7 kiertoa? Toivotaan että sulla pysyy kierto normaalina. Kaikki raskausoireetkin oon löytänyt miljoona kertaa, mutta varmaan suurinosa ollut toiveajattelua :D tää on jännää..
 
Joo, oon jo yrittänyt henkisesti valmistautua siihen ettei kierto ehkä tottele mun käskyjä. :D Eka kierto oli sitten näköjään 29 päivää, tästä yk2:een ja astetta enemmän tosissaan yrittäen :wink Pikaista plussaa sulle Maaritmarianne!
 
Mieli positiivisena ja turhat stressaukset pois eiköhän se siitä! Mietein oliko väärin tulla tänne ketjuun ylipäätänsä kun sitten on "yritys" koko ajan mielessä. Mutta voihan vertaistuestakin olla jotain apuja :)

Sinullekkin pikaista plussaa!
 
Adele 17.11 laskureiden ja neuvolan mukaan :) mitä sinne kuuluu?
 
Ihanaa, onnea oikein paljon odotukseen :) ja plussa tuulia muille kuumeilijoille!! no mitäs täällä. Raskaus sujui onnellisesti loppuun asti ja poika syntyi 29.9 :) eli nyt hän on jo 6kk :)
 
Heippa pitkästä aikaa! Hauska nähdä tuttujakin nimiä täällä. Ja onnea Pepe XXL, taidettiin turistakin viime syyskesällä, jolloin oon viimeks roikkunu täällä palstoilla. Ihanaa, että sullakin viimein plussa pärähti ruutuun! Kaikki sujunu hyvin? Onko kovasti oireilua? Mikä fiilis noin yleensä? :)

Meillä takana yrittämistä siis yli vuosi, sitä ennen söin yli 10 vuotta epilleireitä. Vikat kolme kiertoa nyt Teroluteilla, kun kierrot sitä ennen vaihdelleet 27 päivästä yli 50:een. Nyt Tero-kierrot olleet kellontarkasti 28 päivää - paitsi tässä kierrossa. Nyt on menkat pari kolme päivää myöhässä. Aamulla testasin, ja ehkä tuossa hailun viivan näen. Näättekö te? Jännittää! Ei oo kertaakaan tätä ennen tullut edes hailakkaa viivaa testeihin, vaikka yritystä kyllä on piisannut :D
ImageUploadedByVau Foorumi1428168829.320308.jpg
 
Takaisin
Top