Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taas piti hankkia jotain pojalle..Tällä kertaa kylpyleluja, vaikka eihän se vielä niistä perusta :D mut äiti halus...

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Tää äiti haluais sukellusveneitä meiän stokken läpinäkyvään ammeeseen. En malta et tyttö ois kunnolla leikki-iässä :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

meillä on lapsilla kylpyleluna ämpäri ja kuuppa ja tietty vettä. Taipuu moneksi näköjään useamman vuoden.

Meillä on kylpyleluna pieni krokotiili, jonka suusta tulee vettä. Se on muuten söpö!

Talveksi meille menee ä-pakkauksen kevytvanupuku ja toppapuku, koska vauvamme on niin pieni. Tosin ostan varmaan jonkin 62/68-kokoisen haalarin lisäksi, ehkä fleeceä.

Rinta- ja kantorepuista oon kuullut joskus, että kasvot menosuuntaan ei olisi hyvä, koska lapsi voi kokea turvattomuutta. Kotona ja tuttujen ihmisten seurassa kyllä, mutta tulee hurjasti ärsykkeitä jos on kasvot menosuuntaan. Mutta asiasta en enempää tiedä, tää on vaan mitä oon kuullut. Meillä on manduca, jossa en oo vähään aikaan pitänyt tyttöä kun on ollut niin kuumat ilmat (paitsi nyt).

Vihdoin sain eilen ostettua vauvakirjan. Koirien Kalevalan. Täytin sitä eilen jo tunnin verran ja isi saa täyttää myös :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Mullakin on ostoslistalla ollut pitkään vauvakirja. Viimeviikolla olin jo tytön kanssa suomalaisessa kirjakaupassa niitä kataelemassa, mutta sitten tyttö alkoi hermostumaan ja itkemään ni oli lähettävä taas liikkeelle, että sai rauhottumaan. Hatmittaa vaan kun en oo muistanu merkata ylös koska on tullu ekat hymyt ja naurut sun muut.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on neljä vauvakirjaa. Saatiin vähän ristiäislahjaksi...

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on kaks vauvakirjaa, erilaiset sisällöltään..jonkin verran oon täytellyt molempia :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Sullahan on Rimpsukka vaikka seuraaville lapsille niitä sitten ellet jaksa neljää nyt kirjoittaa :)

Juu niin meinasinkin säästää :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Ameeba: Mä en tiedä onko kaikkien päälipukujen kanssa sama, mutta me saatiin 68 cm fleecepuku kaverilta ja se on jotenki tosi vaikea pukea päälle, se fleece tarttuu jotenki kiinni niihin alla oleviin vaatteisiin.

Kiitos kehuista. Ne aina lämmittää mieltä. Varsinkin, kun noiden valmistuminen oli aikamoisen työn ja tuskan takana. Ensin iski tenniskyynärpää (joka ei muuten ole vieläkään kunnolla parantunut) ja sit viimeistelyssä piti päätellä 124 langanpäätä. Meinas usko loppua jo välillä kesken :)

On tosi upeat sukat Hannastiina! Hattua nostan erityisesti noille langanpätkille! Multa olis jääny päättelemättä, olisin vaan solminu ja vetäny jalkaan :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Toi päättelymäärä vois kyllä lannistaa meikäläisen. Mulla on muutenkin joku sukkafobia, en oo saanu ees vauvalle sukkia vielä aikaiseks. Täytyis ehkä opetella kutoon sukat pyöröillä ni ei tarttis ainakaan pelätä et osuu sukkapuikoilla vauvaan.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin