Pikkusille ja itselle hankittua

Tuli tehtyä löytö..tripp trapp syöttötuoli nettikirpparilta.. nyt on sitten sekin hankittu pojalle :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Tulipahan ostettua nuorimmaisellekin vähän "omaa vaatetta" ettei kaikki ole isosiskon perintöä :) Vaikka eipä nuo kauaa päälle mene kun toinen kasvaa että kohina käy
 
Mitäs Suski maksoit löydöstä?
 
75€ maksoin siitä..täällä päin niistä aina aikasemmin pyydetty satasta..
 
Vähän muuten jänskättää kun oon lauantaina menos me&i kutsuille..pikku riski heräteostoksiin :D
 
Suski: mä tilasin meidän pojulle sen keltaisen nalle-bodyn ja ne ruskeat sydänpylly-housut. Ja ne tulikin jo postissa. Ne housut varsinkin on ihanat :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä en oo ennen ollut noilla kutsuilla, niin en kauheesti tiedä niistä vaatteista mut anoppi osti pojalle ne ruskeet lammaspyllyt :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Meil on nekin. Mä oon vissiin vähän hurahtanu miikkareihin. Mut ainaki noissa vaatteissa mitä mulla on, niin värit ja kankaat on pysyny tosi hyvinä useista pesuista huolimatta.
Isojen poikien konttausta ei collarit kestäny; tuli polviin reiät :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hyvää mäkin niistä oon kuulut paljon. Anoppi jo sano et tilaile vaan pojalle et hän kyl maksaa :D oikeesti pojalla on kaapissa enemmän vaatteita kun mulla, et tarvetta uusille ei oo, enkä mä anopilla viitti maksattaa kun muutenki auttanut tosi paljon. Mut oon antanut itelleni luvan ostaa jonku yhden jutun :D varaa kun ei hirveesti olisi niin pakko vähä rajoittaa :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä tilasin kanssa just sen sydänbodyn ja sydänpyllyhousut. Itselleni en raaskinut tilata tällä kertaa mitään ettei tili mee miinukselle.
 
Voi kai ostaa tavallaan lähimmältä myyjältä ketä on. Eli ei verkosta mutta joku myyjä sun lähellä voi tehdä sulle tilauksen... Oiskohan netissä ohjeet?
 
Voi tilata suoraan myyjältä. Mun serkku on myyjä, niin tilaan siltä. Vaatteethan tulee kotiin postitse, joten on ihan sama missä myyjä asuu.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onnea talosta :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Säästyipä rahat kutsuilla. Ei ollut oikeen mitään sellasta et ois pakko saada. Ja kauheen vähän vauvoille. Itelle olis ollu, mut 55€ on mulle liikaa paidasta.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuli tehtyä löytöjä.. keskisellä oli vaikka mitä vauvan juttuja..ostin sit 25€ rattaat kun olivat pikku alessa :D ja pojalle vaatetta 3€ kpl ja leluja :) alle 100€ meni ja itelle sain merkkikengätki 5€ :D

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top