Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kirveli, mikä homma! Onneksi sait paremmat dropit lääkäriltä ja olo helpottaa. Terhie, samoissa mennään. Tänään dpo8-10. :shifty:Vissiin. Ff ja natural cycles ei ole yhtään samaa mieltä o-päivästä, eli ei hajuakaan pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.:wacky: Eilinen oli ihan perseestä täälläkin (tiputtelua, menkkakramppeja, kuopuksen 1v synttäripäivä jne.jne). Nyt lämmöt huitelee korkealla (36.84 aamulämpö), mutta ei oloja mistään. Jouluun taidan keskittyä minäkin, ja jos menkkoja ei maanantaihin mennessä kuulu, palaan asiaan. :meh:
 
Voi kirveli, mikä homma! Onneksi sait paremmat dropit lääkäriltä ja olo helpottaa. Terhie, samoissa mennään. Tänään dpo8-10. :shifty:Vissiin. Ff ja natural cycles ei ole yhtään samaa mieltä o-päivästä, eli ei hajuakaan pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.:wacky: Eilinen oli ihan perseestä täälläkin (tiputtelua, menkkakramppeja, kuopuksen 1v synttäripäivä jne.jne). Nyt lämmöt huitelee korkealla (36.84 aamulämpö), mutta ei oloja mistään. Jouluun taidan keskittyä minäkin, ja jos menkkoja ei maanantaihin mennessä kuulu, palaan asiaan. :meh:


Mä eilen mietinkin, mut en oloiltani jaksanut kirjoitella, että on tosiaan ehkä vielä liian aikaista heittää kirvestä kaivoon. :) Mä päätin myös olla testaamatta ennen menkkoja, valehtelen vaikka tarvittaessa ettei tän ab-kuurin kanssa voi ottaa alkoa. Vaikka siitä lasillisesta valkkaria tai siideriä ei olisikaan haittaa tässä vaiheessa.

Eli keskitytään kaikki joulunviettoon ja koitetaan olla stressaamatta. :rolleyes:

:Heartbigred
 
Kirveli, pakko huudella väliin.. Että noi kuulosti lateksi allergialta. Mulla kaikki kumijutut aiheuttaa rakkuloita ja anna olla jos korsu käytössä niin alapää on kipee ja turvoksissa. Hyvä jos pissalle kykenee.
 
Ei tainnu tulla jouluplussaa tänne ei:sorry: dpo 12 ja testit negaa. Viime raskaudessa tässä vaiheessa tuli jo aivan selkee viiva.. Taitaa joulu mennä vähän punaisemmissa merkeissä:dead:

Hyvä Kirveli, että alkaa helpottamaan jo!
 
Kirveli, pakko huudella väliin.. Että noi kuulosti lateksi allergialta. Mulla kaikki kumijutut aiheuttaa rakkuloita ja anna olla jos korsu käytössä niin alapää on kipee ja turvoksissa. Hyvä jos pissalle kykenee.

Ei ole vaan latexia ollut lähimaillakaan pitkään aikaan, et sen voi poistaa laskuista. :wink Mä luulen et tässä kävi niin, että oli alkava hiiva joka ärtyi kun menin (idioottina, I know) pesemään alapäätä hotellin saippualla. Semmosella 3-in-one moskalla... :facepalm: Äsken hain vielä maitohappobakteerit, niistähän voi olla hyötyä myös mahdollisessa raskaudessa sitten joskus... :shy:

Chenet niin kauan on toivoa kun ei ole menkkoja! Jokainen raskaus on myös erilainen, älä turhaan vertaa liiaksi ekaan kertaan. :)
 
Kuka se malttoikaan olla testaamatta, Hahhah. Mut näkeekö joku tuossa viivaa? Voi apua! En uskalla kyllä vielä juhlia....
 

Liitteet

  • IMG_20171220_212244-744x589.jpg
    IMG_20171220_212244-744x589.jpg
    41.1 KB · Katsottu: 222
Selvä viiva Terhie!!! :woot:

Ja tänään vasta dpo10! Millä testasit? Ja ilmeisesti vielä jostain iltapissistä?
 
Muokattu viimeksi:
Rfsu se herkkä testi ja juu iltapissasta :) Apua mua jännittääää
Ja kun ei oo ollu mitään oireita edes. Toivottavasti se ei ole huono merkki

Mitä vielä sehän oli just hyvä merkki! :) Kyllä niitä oireita ehtii vielä tulla. :dead:

Oi vitsi kun tekis mieli itekin... Mut ei, niin kauan kuin en testaa voin elätellä toivoa... :p
 
Harmi kun ei ollu testiä jemmassa. Nooh, ehkä sitten huomenna uusi. Näin ihan tosi outoja unia koko yön:joyful: se tässä "oireettomuudessa" on outoa, kun viime pviksesta lähtien oli jos jonkin moista ja olinkin ihan varma et nyt tärppäsi. Nyt ei ole edes tisseihin koskenu, ku ehkä yhtenä päivänä.
 
Terhie sulla muutenkin niin vähäset dpo:t :grin kyllä se lähtee vahvistumaan tuosta ja varmasti pääset oireista nauttimaan myöhemmin:p aivan ihana juttu <3
 
Hei kiitti Terhie tosta plussakuvasta, näin koko yön unta jossa tein vaikka miten monta testiä ja kaikissa kunnon leffaviivat. :hilarious:
 
Ihana, kun täällä voi ihan huoletta avautua :3someHarmi etten ole löytänyt tänne jo aiemmin. Vertaistuki on kyllä todella tärkeää. Eikä tässä vaiheessa uskalla puhua asiasta vielä edes ystäville. Paras ystäväkin ihan eri elämäntilanteessa ettei sitä varmaan kauheasti edes kiinnosta mun vouhotukset:joyful:
 
Takaisin
Top