Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Todella toivon, että nyt ovis onnistuu :D jännittää!
Täytyy sanoa, että nyt on ainakin halut korkeammalla kuin viime hymynaamassa. Ja mielestäni enemmän oikein kunnon kirkasta kanamunalimaa.

Kirveli, kiva kuulla! Farang on kyllä loistava :) nams! Oi että.. miten jännää!!:nailbiting:
Nyt kaikki mahdolliset sormet ja varpaat ristissä ettei ne pirun menkat sulla ala! ..ja tosiaan ei se ole mukavaa muutenkaan, ja sitten vielä kun on anoppilaan, niin yäh. Pysyköön poissa! :D
 
Kp 26/26-31.. rfsu:n testin ihan huvikseen tein. Epäuskoinen olo.
 

Liitteet

  • IMG_20171217_144356.jpg
    IMG_20171217_144356.jpg
    560.3 KB · Katsottu: 179
Onnea hymynaamasta! Tuntuuko muita oireita? Voi että kun tää oliskin nyt kunnon ovis lämmönnousuineen! :angelic:

Keikka oli kyllä mahtava! Oltiin myös Farangissa syömässä, eikä pettänyt tälläkään kertaa. Vahva suositus! :hungry: Tuli viiniä otettua muutama lasi illan aikana, jospa se avittaisi plussaan saannissa... :wink Verta oli tullut kaksi tippaa lisää keikan aikana ja sen jälkeen ei mitään. Ekassa raskaudessa ei mitään vuotoja ollut, niin vaikea sanoa mitä tää nyt oli.

Tajusin muuten nyt kun piinapäivät hupenevat, että menkat alkaakin sitten sopivasti joulun pyhiksi, kun ollaan anoppilassa joulunvietossa... :bored: Vaikka miten on luonnollista jne. niin on se silti vähän epämukavaa.

Chenetille peukkuja piinailuun ja muillekin tietty omiin tilanteisiin. :)


Meillä on sitten yhtä jännät paikat jouluna! Meille vaan anoppi tulee viettämään joulua :nailbiting:
Tsemppiä ja toivotaan ettei ala kummallakaan meistä.
 
Kiitos. Otan onnittelut sit vastaan kun saan vauvan syliin. Sitä ennen se tietää huonoa onnea.. sen verran ollut itsellä sekä lähipiirissä pettymyksiä..
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailuun! :happy:

Täällä päättyi piinailut tänään, kp28 -> kp1. Eilen oli tuhruttelua ja ajattelin jo illalla, että onko myöhempi kiinnittyminen kyseessä, kun ei hanat auenneet. Testit jäi negaksi ja aamulla sitten alkoikin vuoto. Luomukierto oli edellinen, tässä kierrossa saan eka kertaa letrozolet käyttöön :nailbiting: Saisikohan ihan kunnon o+ lh-liuskoihin niiden voimalla, ihka eka kertaa elämässäni :rolleyes: Sitä varmaan palaan piinailemaan ensin :grin
Yk22 taitaa olla nyt aluillaan, yritystä 2v tulee täyteen vuoden vaihteessa.
 
Onnea!! Olis kiva kuulla, oliko jotain erityisiä oireita ennen plussaa. :)
Kiitos.. ei mulla muuta ollu ku armoton närästys pari päivää, viini ei maistunu ei sitten yhtään, rinnat arat ja toisesta vuotaa nestettä. Siinähän ne.. en edes ilman kalenteriin vilkaisua olis kiertopäivääkään tiennyt..
 
Soitin tänään meidän hoito paikkaan sieltä neuvoivat että odottaa joulun väli päiville ja jos ei kuulu kuukautisia ennen välipäiviä niin sitten aloittaa primolutit.
 
Soitin tänään meidän hoito paikkaan sieltä neuvoivat että odottaa joulun väli päiville ja jos ei kuulu kuukautisia ennen välipäiviä niin sitten aloittaa primolutit.

No hyvä että sait ohjeet, on jotakin konkreettista mitä odottaa tuossa epätietoisuudessa, ehkä..?
 
Valkkarivaroitus!




Mä hain aamulla hiivalääkkeet, toivottavasti helpottaa pian. Aivan hirvee yö takana kun heräilin jatkuvasti kutinaan. :sour: Mahtaakohan tää valkkari liittyä tuohon hiivaan? Se on siis ihan pelkkä "vettä" ja aamulla sängystä noustessa valui reisiä pitkin... Täysin hajutonta kyllä. Oli pakko laittaa kunnon side ettei joka paikka kastu.:bored:

Dpo8 tänään.
 
Yleensä hiivassa valkovuoto on sellasta kokkareisempaa.
Mulla ollu muutaman kerran. Ja tosiaan kutinaa, pikku haavoja voi tulla ulkosynnyttimiin. Vuoto ei haise millekään.
 
Yleensä hiivassa valkovuoto on sellasta kokkareisempaa.
Mulla ollu muutaman kerran. Ja tosiaan kutinaa, pikku haavoja voi tulla ulkosynnyttimiin. Vuoto ei haise millekään.

Joo aiemmin ollut täälläkin kokkareista, siksi ihmettelen. Nyt on samanlaista mitä jossain 10+ viikoilla raskaudessa. On tää kans vaiva! Tekis mieli vaan istua koko päivä vessassa suihkun kanssa... Noh ehkäpä tää tästä. Parempi nyt kuin jouluna. :)
 
Mulla oli Kirveli tuollaista myös viime raskaudessa. Luulin koko ajan pissaneeni housuun, kun valkkaria vuosi valtoimenaan :D Että pitäisin kyllä aika positiivisena merkkinä! Toivotaan näin, ettei tarvitse tippua korkealta alas:Heartred

Heitsu, no voihan pee.. toi odottaminen on kyllä syvältä. Voimia:Heartred etenisipä nyt edes suuntaan jos toiseen.
 
Mulla oli Kirveli tuollaista myös viime raskaudessa. Luulin koko ajan pissaneeni housuun, kun valkkaria vuosi valtoimenaan :D Että pitäisin kyllä aika positiivisena merkkinä! Toivotaan näin, ettei tarvitse tippua korkealta alas:Heartred

Toivotaan juu! Mulla kyllä joku pieni ääni takaraivossa muistuttaa jatkuvasti, että ennen plussaa ei yleensä mitään oireita ole, yritän kuunnella sitä siltä varalta että anoppilassa saan toivottaa punaisen joulun tervetulleeksi. :shifty:
 
Takaisin
Top