Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Valkkarivaroitus!




Mä hain aamulla hiivalääkkeet, toivottavasti helpottaa pian. Aivan hirvee yö takana kun heräilin jatkuvasti kutinaan. :sour: Mahtaakohan tää valkkari liittyä tuohon hiivaan? Se on siis ihan pelkkä "vettä" ja aamulla sängystä noustessa valui reisiä pitkin... Täysin hajutonta kyllä. Oli pakko laittaa kunnon side ettei joka paikka kastu.:bored:

Dpo8 tänään.


Sama täällä sister! :wideyed: Hain lääkkeet kun ei alkanut homma helpottuun, valkkaria on ihan järkyttävästi ja (ällövaroitus) tänään se on ollut ihme ruskeaa. :yuck: Mulla menossa dpo 7/8 ja r-testiin saatu viivanpaikka (pc) ja joku hailuran esiäiti (first response). Tissejä kihelmöi ja kutiaa välillä ja alavatsalla ajoittain on ihme kipristelyä.
 
Kai naiset huomioitte sen mahdollisen raskauden noissa hiivalääke ostoksissa. Diflucania ei ainakaan sais raskauden aikana ottaa.
 
Sama täällä sister! :wideyed: Hain lääkkeet kun ei alkanut homma helpottuun, valkkaria on ihan järkyttävästi ja (ällövaroitus) tänään se on ollut ihme ruskeaa. :yuck: Mulla menossa dpo 7/8 ja r-testiin saatu viivanpaikka (pc) ja joku hailuran esiäiti (first response). Tissejä kihelmöi ja kutiaa välillä ja alavatsalla ajoittain on ihme kipristelyä.

Oho! Onpa jännä. o_O Onko sulla esikoinen toiveissa vai onko useampi raskaus jo takana? Siksi pohdin, kun mulla ei esikoisesta ollut tyyliin mitään oireita pitkään aikaan, että voisiko tää (ehkä) liittyä jotenkin siihen että ois kropan toiminta muuttunut tässä välissä...

Ja hei pistä kuvaa siitä first responsesta!
 
Ja hei pistä kuvaa siitä first responsesta!
Yritin ottaa kuvaa silloin testin teon jälkeen, mutta on niiiiin hailura-mielikuvituksen tuote, ettei onnistu. Pissin tikkuun taas aamulla niin katsotaan, oliko kuvitelmaa vain! :wacky:

Mulla on kolmas haaveissa, mutta aiemmat on saaneet alkunsa tyyliin jo ajatuksesta ja oho, yhtäkkiä menkat onkin olleet myöhässä. En oo tällaista odottamisen odottamista ennen kokenut, joten en oireisiin osaa sanoa mitään. :grin Raskausaikana kyllä viimeksi oli näin järkyttävä määrä vv:tä ja hiivatulehdus myös, joten joku hormoonimyrsky on menossa, sen tunnen olossani. Pidetään peukkuja, että meidän kärsimys saa palkkionsa! :happy:
 
Testaa vaan Eliza molempien puolesta. :joyful: Mä oon nimittäin semmonen pupupöksy etten uskalla testata yhtään ennen ku menkat on myöhässä... Nyt vaan pohdin, että pitäiskö silti rohkaistua ja testata la-aamulla ennen anoppilaan lähtöä, ettei sitten tarvi arpoa kieltäytyäkö viinilasista ruoalla vai ei. :rolleyes: Se olis sit kuitenkin jo dpo13...
 
Dpo 10 ja tuntuu et kaikki oireet kaikonnu johki.. Eilen vessareissujen jälkeen tuli ajoittain menkkakipuja, ihan sellaisia kuin ensimmäisenä päivänä yleensä. Ja valkkari on hmm ei ihan puhtaan valkoista:dead: tuntuu hirveen likaselta tuolla alhaalla koko ajan vaikka suihkussa käviski.. Täällä kanssa sunnuntaina ollaan mun vanhemmilla ja ukkelin perheen kanssa lähetään vähän kauemmas ja sielläkös on aina juomista tarjolla:rolleyes: aattelin testailla ennen viikonloppua, hui!

Ainii ja lämmöt on nyt mitä parina päivänä mitannu niin sitkeesti pysyny 36.8 vaikka normaalisti 36.5 tai 36.6. Mutta voihan se olla vaikka kuumien patterien ansiosta:grin ja aamusin nenä tukossa ja vuotaa vaikkei muuten mitään flunssaa oo. Nään koko ajan ihan sekoja unia ja viimeyönä mulla oli vauva ♡Tuun hulluks kohta..
 
Muokattu viimeksi:
Testaa vaan Eliza molempien puolesta. :joyful: Mä oon nimittäin semmonen pupupöksy etten uskalla testata yhtään ennen ku menkat on myöhässä... Nyt vaan pohdin, että pitäiskö silti rohkaistua ja testata la-aamulla ennen anoppilaan lähtöä, ettei sitten tarvi arpoa kieltäytyäkö viinilasista ruoalla vai ei. :rolleyes: Se olis sit kuitenkin jo dpo13...

Miten kirvelin olot? Mulla loppu lääkkeen ottoon se älytön vv joten hiivatulehduksesta se vain johtu. Pöh! Ebay halpisliuska kirkas nega tänään ja heti tietty loppui usko plussaan. Huoh. Koitetaan taas ens vuonna uudestaan. :bored:
 
Miten kirvelin olot? Mulla loppu lääkkeen ottoon se älytön vv joten hiivatulehduksesta se vain johtu. Pöh! Ebay halpisliuska kirkas nega tänään ja heti tietty loppui usko plussaan. Huoh. Koitetaan taas ens vuonna uudestaan. :bored:

Höh, oisin mielelläni nähnyt hailukan plussan jo sulla! Mutta vielä on aikaa.

Omat olot on totta puhuen aika huonot, canesten ei ole auttanut ainakaan vielä tähän hirveään kutinaan ja kirvelyyn ja koko alapää on ihan turvonnut. :hungover: Yön aikana tullut myös kurkkuun tosi kipeä kohta, et en enää tiedä mikä mua vaivaa. Huomenna menen gynelle ellei ihmeparantumista tapahdu tän päivän aikana. Raskausolot ei nyt oo ollu päällimmäisenä mielessä kun oon guuglannu vaan kaikki taudit herpeksestä hiviin...
 
Höh, oisin mielelläni nähnyt hailukan plussan jo sulla! Mutta vielä on aikaa.

Omat olot on totta puhuen aika huonot, canesten ei ole auttanut ainakaan vielä tähän hirveään kutinaan ja kirvelyyn ja koko alapää on ihan turvonnut. :hungover: Yön aikana tullut myös kurkkuun tosi kipeä kohta, et en enää tiedä mikä mua vaivaa. Huomenna menen gynelle ellei ihmeparantumista tapahdu tän päivän aikana. Raskausolot ei nyt oo ollu päällimmäisenä mielessä kun oon guuglannu vaan kaikki taudit herpeksestä hiviin...

Ai ja voi! :oops: Toivotaan, ettei se kuitenkaan mitään kummempaa ole. Jospa lääke ei heti vaan tehonnut.... mulla loppui kutina kyllä jo, joten se asia sentään hoidossa. Mutta niin, edellisestä viestissä unohtui mainita tiputtelu.. eli en kyllä enää usko plussaa tulevan. Vuoto ei ulos saakka tule, mutta on oranssia nyt.. (eilen siis tiputteli rusehtavaa aamupäivän) eli väristä päätellen ei enää vanhaa verta ole. Sen sanon minäkin nyt, että geleet jätän pois. Parissa-kolmessa kierrossa on nyt tiputellut ja samoissa kierroissa niitä oon popsinut. Nyt riitti, kiitti. :shifty:
 
Ai ja voi! :oops: Toivotaan, ettei se kuitenkaan mitään kummempaa ole. Jospa lääke ei heti vaan tehonnut.... mulla loppui kutina kyllä jo, joten se asia sentään hoidossa. Mutta niin, edellisestä viestissä unohtui mainita tiputtelu.. eli en kyllä enää usko plussaa tulevan. Vuoto ei ulos saakka tule, mutta on oranssia nyt.. (eilen siis tiputteli rusehtavaa aamupäivän) eli väristä päätellen ei enää vanhaa verta ole. Sen sanon minäkin nyt, että geleet jätän pois. Parissa-kolmessa kierrossa on nyt tiputellut ja samoissa kierroissa niitä oon popsinut. Nyt riitti, kiitti. :shifty:

Ääh tiputtelu ei kuulosta hyvältä. :sour: Ei ne geleet vaan kaikille passaa, oisko niin että jos on jo valmiiksi hyvät limakalvot, että gelee paksuntaisi niitä liikaa ja se oireilisi tiputteluna? Just guessing. Mulla on myös geleet tässä kierrossa käytössä mut ei toistaiseksi (kop kop) ole tiputellut.

Njooh, varasin kuitenkin ajan jo tälle päivälle, ei tätä kestä järjissään ja tuntuu että hiivavoide vaan pahentaa oireita. Toivottavasti lääkärillä on joku ihmelääke tähän antaa. :smiley-angelic001
 
Kävin gynellä. Se siitä diflucanin välttämisestä, pakko oli ottaa ja kuulemma jos ei hellitä oireet niin 3-5 päivän päästä uus satsi. :bored: Kutinaan ja kirvelyyn ei mitään ihmelääkettä ole, yhtä silmävoidetta läästin nyt alapäähän.

Ja ettei olis liian helppo keissi, niin tänään alkoi myös omituisia rakkuloita ilmestyä eri puolille käsiä ja jalkoja... Kun ei ole varmaa onko kyseessä bakteerin aiheuttama juttu niin siihen sitten 15päivän antibioottikuuri. Ja kylmää jalkoväliin helpottamaan turvotusta (joka on siis massiivista ja sen mukaisesti kipeetäkin).

Että sillee. Kyl tuli semmonen fiilis että jos tuolla on jotain yrittänyt kiinnittyä, ni se on kyllä liuennut näiden kärvistelyjen ansiosta veks. :meh:
 
Hui kamala Kirveli! Ei kuulosta millään tapaa miellyttävältä :( voimia<3
( tietty jos haluaa koittaa pitää toivoa yllä, nii voisi väittää näiden pöpöjen tarttuneen koska on alentunut vastustuskyky, joka voisi johtua alkaneesta raskaudesta :shy:)

Toivottavasti saat avun nopeasti vaivoihin, sen verran kurjalta kuulostaa<3
 
Ei sulla Kirveli sit olis enterorokkoa. Eiks siinä voi tulla noita rakkuloita.:oops:
Toivotaan että nyt noilla dropeilla olo helpottais.
Mää oon laittanut ihan bepanthenia tonne alapäähän sillon kun on ollu kirvelyä (pikku haavoista johtuvaa).
 
Hui kamala Kirveli! Ei kuulosta millään tapaa miellyttävältä :( voimia<3
( tietty jos haluaa koittaa pitää toivoa yllä, nii voisi väittää näiden pöpöjen tarttuneen koska on alentunut vastustuskyky, joka voisi johtua alkaneesta raskaudesta :shy:)

Toivottavasti saat avun nopeasti vaivoihin, sen verran kurjalta kuulostaa<3

Haha pakko arvostaa sun kykyä kaivaa sieltä se positiivinen esiin. :joyful: Joo tätä ei kyllä toivo kenellekään, sen verran karmeeta on. Nää olot kruunaa vielä sikakipee kurkku ja lievä kuume. Toivon niin paljon että nää olis jouluksi kärsitty pois... :oops:
 
Ei sulla Kirveli sit olis enterorokkoa. Eiks siinä voi tulla noita rakkuloita.:oops:
Toivotaan että nyt noilla dropeilla olo helpottais.
Mää oon laittanut ihan bepanthenia tonne alapäähän sillon kun on ollu kirvelyä (pikku haavoista johtuvaa).

No googlasin kyllä senkin, mut gyne ei siitä maininnut ja konsultoi puhelimessa vielä jotain ihotautikollegaansa. Toisaalta se ja sama, kun enteroon ei vissiin oo mitään hoitoa(?).

*Muoks* noi rakkulat mitä mulla on ei kuulosta yhtään enteronäpyiltä eikä ole tavanomaisissa paikoissa. Mulla näitä on molemmissa ranteissa ja toisessa käsivarressa, takareisissä muutama.
 
Muokattu viimeksi:
Kävin gynellä. Se siitä diflucanin välttämisestä, pakko oli ottaa ja kuulemma jos ei hellitä oireet niin 3-5 päivän päästä uus satsi. :bored: Kutinaan ja kirvelyyn ei mitään ihmelääkettä ole, yhtä silmävoidetta läästin nyt alapäähän.

Ja ettei olis liian helppo keissi, niin tänään alkoi myös omituisia rakkuloita ilmestyä eri puolille käsiä ja jalkoja... Kun ei ole varmaa onko kyseessä bakteerin aiheuttama juttu niin siihen sitten 15päivän antibioottikuuri. Ja kylmää jalkoväliin helpottamaan turvotusta (joka on siis massiivista ja sen mukaisesti kipeetäkin).

Että sillee. Kyl tuli semmonen fiilis että jos tuolla on jotain yrittänyt kiinnittyä, ni se on kyllä liuennut näiden kärvistelyjen ansiosta veks. :meh:
Moi, ottiko varmasti myös herpes-pintanäytteen?? Minusta tuo kuulostaa hyvin vahvasti sukupuoliherpestartunnan ensimmäiseltä oireiselta reaktiolta, ja se yleensä oireilee todella voimakkaasti. Pissaaminen voi kirvellä niin, ettei pääse kävelemään, valkovuoto voi olla outoa, ja sitten on turvotus ja ne rakkulat. Sitä on turha lääkitä diflucanilla taikka antibiooteilla, vain viruslääke tehoaa. Jos ei herpestä tsekattu, sinuna suksisin takaisin lääkäriin.

Muoks. Se herpeshän voi tehdä rakkuloita muuallekin kehoon. Jos tulee rakkuloita silmien lähelle tai jos kosket rakkulaisilla käsillä silmiä, voi levitä silmiin ja vaikuttaa näkökykyyn jos oikein pahaksi äityy.
 
Sanoi heti, ettei näytä herpekseltä, ja eilen napattu Diflucan tuntuu purevan jo, nyt herätessä ihan eri olot kuin eilen, thank god. Kiitos tsempeistä, nyt näyttää jo paljon valoisammalta!

Viel kun sais tämän kurkkukivun aisoihin... Miehellä oli tällainen samanlainen tauti pari viikkoa sitten, kesti kauan parantua.
 
Täällä herätty pikkusen positiivisemmalla mielellä,kuin eilen. Eilinen oli ihan kamala, ihan kaikki otti päähän niin maan perusteellisesti :p Onneksi mun mies on maailman paras ja se vaa löytää aina oikeat sanat. Ja kaikkein parasta, jaksaa kuunnella mun kiukuttelua :wink dpo 10 meneillään, ei oireen oiretta. Mut nyt yritän keskittää ajatukset Jouluun ja unohtaa hetkeksi koko piinailun. On tää kyllä musertavaa välillä,mutta eikös se niin ole et hyvää kannattaa odottaa... Tsemppiä kaikille muillekin piinailijoille, koitetaan pysyä järjissään ja nauttia Joulusta :Heartred mä olen jo vapailla joten jouluvalmistelut starttaa just ny ! »»»
 
Takaisin
Top