Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Vastaan tännekin et toi vois olla mun tekstiä! Onko ne jotain oviksen jäljiltä irtoavaa vai mitä ihmettä. Mä oisin mieluummin ollut ilman mitään ihmeellisyyksiä tän piinailun ajan... epäilen ettei tiedä hyvää lopputuloksen kannalta. :meh:

Tervetuloa hämmentyneiden klubiin! :shifty:
Pitää kohta lopettaa kaiken maailman ovisjuttujen bongaus, ku menee ihan sekaisin :D

Ei mutta vaan.. en tosiaan tiedä. Jotain oviksen jälkeisiä? Mä tässä kyllä edelleen odotan lämpöjen nousua, eli mahdollisesti en ole ovuloinut vielä o_O vaikka se digitesti sen hymynaaman sunnuntaina antoikin...
 
Mulla oli kyllä kaikki fyysiset oireet vkl, et kyllä kumma on jos se ei oikea ovis ollutkaan...

*Muoks* ja nyt ei siis ole mitään muita oireita. Nuo limat bongasin illalla suihkussa kun ronkin alakertaa.
 
Tervetuloa hämmentyneiden klubiin! :shifty:
Pitää kohta lopettaa kaiken maailman ovisjuttujen bongaus, ku menee ihan sekaisin :D

Ei mutta vaan.. en tosiaan tiedä. Jotain oviksen jälkeisiä? Mä tässä kyllä edelleen odotan lämpöjen nousua, eli mahdollisesti en ole ovuloinut vielä o_O vaikka se digitesti sen hymynaaman sunnuntaina antoikin...
Mulla oli tollasta samanlaista yhdessä kierrossa viime kesänä. Siinä luteaalivaihe jäi poikkeuksellisen lyhyeksi, oli kai vaan 8-10 pv. Silloin en kyllä saanut pysyvää hymynaamaa digitestiin, pelkkiä vilkkuvia. Lämmöt kyllä nousi, mutta ei ihan niin paljon kuin mulla normaalisti. Ero oli tosin niin pieni, ettei ehkä merkitsevä. Veikkaan kuitenkin, että oviksessa oli silloin jotain häikkää.

Vitsi, että oon vauvakuumeissani tehny tästä mun kierron seuraamisesta melkein tiedettä:grin
 
Minä liityn seuraan piinailemaan! Kohta vaihtuu vuorokausi ja dpo 6 alkaa. Oviksesta lähtien on ollut menkkamaisia juilimisia, mutta tuskin se on vielä mitään kun mikään ei ole kiinnittynytkään tässä vaiheessa. Nännit ovat erittäin arat, varsinkin oikea ihan turvonnut!:inpain: Ikinä ennen oo huomannu että tisseissä ois kipuja. Valkovuotoa lorisee.. Ensimmäisessä raskaudessa, joka meni kesken maha alkoi kipuilemaan jo viikkoa ennen oletettuja menkkoja. Olinkin ihan että whaaat:nailbiting: Kunnes sitten 3-4 päivää ennen menkkoja sohvalta noustessa repäs niin kovaa, että juoksin testaamaan vahvan positiivisen tuloksen:joyful: Iik jännittää! Ois ihanaa saada joululahjaksi plussa♡ Menkkojen pitäisi alkaa 23.pvä jos kierto on täsmällinen.

Kp 20/29, yk2(5) ps. miten tän nyt laskee..kesällä aloitettu yritys, 4. kierto meni mönkään koska aloitin ja melkein heti lopetin pillerit =kahdet menkat--> turha kierto. Eli sen pillerimokan jälkeen tää ois nyt toka yk, mutta muuten 5.
 
Mrs R, no voihan pöh! Saa nähdä onko jotain samanlaista täällä sitten meneillään. Tiedettä tästä hommasta saa kyllä kehitettyä.. valitettavan usein vain tuntuu olevan salatiedettä :D

Kirveli, mulla oli myös turvotuksesta lähtien oireita, joita ei kyllä nyt ole.. mene ja tiedä.

Chenet, lupaavalta kuulosta! Jospa se plussa sieltä joululahjaksi tulisi :) tsemppiä piinailuun!

On: lämmöt 35,98.. että joo :sad001
Pitäisköhän raaskia alkaa tikuttaa uudelleen ovista tolla digillä. Jos vaikka koitti ovuloida ja yrittäisi vielä uudestaan.. hmmm. Epätoivo :D
 
Mulla menossa dpo 4 eikä sitten minkäänlaista oiretta :sad001 kerrankin sain oviksen tikutettua, mut viime kierrossa oireita alkoi olla heti oviksesta lähtien. Ja itse ovis oireili myös. Lämpöjä en ole ikinä mittaillu, ehkä ens kiertoon otan sen käyttöön. Noh, ei se auta kuin odotella ja toivoa et saan parhaan joululahjan evö :angel5
 
Täällä dpo 9. 20.12 Flo näyttää menkkojen alkua.
Lämmöt laski pikkusen eilisestä. Sitä ennen nouseva. Tarkoittaako lasku tässä vaiheessa ettei hedelmöittymistä tapahtunut? Voiko laskea jo tässä vaiheessa?

Ennen en ole testaillut ennen myöhässä oloa mutta nyt jostain syystä syyhyttää ...
 
Mulla menossa dpo 4 eikä sitten minkäänlaista oiretta :sad001 kerrankin sain oviksen tikutettua, mut viime kierrossa oireita alkoi olla heti oviksesta lähtien. Ja itse ovis oireili myös. Lämpöjä en ole ikinä mittaillu, ehkä ens kiertoon otan sen käyttöön. Noh, ei se auta kuin odotella ja toivoa et saan parhaan joululahjan evö :angel5

Äläs nyt, oireettomuus voi olla tosi hyvä juttu! Itse toivon ettei tule mitään oireita, sillä viime kierrossa "oireita" oli vaikka kuinka ja menkathan sieltä sitte tulikin.
 
Täällä dpo 9. 20.12 Flo näyttää menkkojen alkua.
Lämmöt laski pikkusen eilisestä. Sitä ennen nouseva. Tarkoittaako lasku tässä vaiheessa ettei hedelmöittymistä tapahtunut? Voiko laskea jo tässä vaiheessa?

Ennen en ole testaillut ennen myöhässä oloa mutta nyt jostain syystä syyhyttää ...

Hirveän vaikea sanoa. Joillakin laskee kiinnittymisen johdosta ja sitten nousee taas korkeaksi.
Voi myös laskea muutamaa päivää ennen menkkoja, samana päivänä kun menkat alkaa tai niiden alun jälkeen. :D on tosi yksilöllistä, joten parhaiten tietää vasta kun on seurannut lämpöjä muutaman kierron.
 
Onko tuo se kuuluisa viivan paikka?:D
 

Liitteet

  • 1513250355877.jpg
    1513250355877.jpg
    34.3 KB · Katsottu: 193
Täällä 18dpo yleensä 17dpo päiviin päättyy nämä dpo päivät.Aaltoilevasti menkka oireita on mutta ei vuotoa.Kiertokin yleensä on 28-33kp.Nyt menossa 32kp.14dpo kohdalla oli testi nega.
 
Äläs nyt, oireettomuus voi olla tosi hyvä juttu! Itse toivon ettei tule mitään oireita, sillä viime kierrossa "oireita" oli vaikka kuinka ja menkathan sieltä sitte tulikin.

No siis mulla oli aivan sama homma viime kierrossa ja negahan se sitten oli. Toivotaan todella et oireettomuus ois vaan hyvä asia :angelic:
 
Täällä taas nega 19dpo ja 33kp.Testasin niillä raskauskeijun erittäin herkkillä testeillä mistä on kuulut vähän huonoa kokemusta.Testailen apteekin testeillä sunnuntaina jos ei vuotoa näy.
 
Täällä dpo7 ja heti ensimmäisenä aamulla huomasin, ettei kahvi maistu. En nyt muutenkaan siitä ihan hirveesti tykkää, mut nyt se oikein ällötti. Ja päivällä sama, rupes oksettaa joka kulauksella. Nippailuja myös koko päivän vasemmalla puolella. En tosin yhtään tiiä/tuntenu kummalta puolelta ois munis irronnu:bored: Hätähousu kun olen, tein selkeen negatiivisen testin:smiley-angelic006
 
Tännekin päivitystä. Eli ovulaatio nähtävästi jäi tapahtumatta lh-noususta huolimatta. Tämä päätelty lämmöistä, jotka eivät vieläkään ole nousseet.

Tänään jälleen eggwhitee ja digiovistestiin vilkkuva hymynaamao_O ovulaation uusi yritys vai mitä kummaa? Jäämme seuraamaan..
Jouluplussaa varmasti turha minun kuitenkaan haaveilla.
 
Takaisin
Top