Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tännekin mä taidan kuulua :D
Samoja oireita kuin Ruusutarhalla, mutta dopit on 3. tai 0, tänään nimittäin melkeinpä musta viiva ovistestissä :eek: Viime ke oli yhtä vahvat ja lauantaina ihan hailura. Kai tässä sitten ovuloidaan toistamiseen tälle kiertoa...:confused:
 
Tuun huutelee, mut Zeni kiinnittyminenkin voi näkyä ovistestissä vahvana plussana ;)
Tuossa meijän Toinen haaveissa -ryhmässä vasta oli ko. ilmiö eräällä plussanneella!
 
Ohhoh toi on mulle ihan uutta et kiinnittyminen näkyy ovistesteissä...hui!!!
 
Zeni, nyt jännätään sun puolesta oikein kunnolla :wideyed:

Täällä menossa kp12 ja pian bongaillaan taas ovisplussaa. Kp 15 olis tarkoitus aloittaa terolut-kuuri, joten saa nähdä ehtiikö plussa tulemaan ennen sitä. Edellinen terolut-kierto päättyi onnellisesti positiiviseen raskaustestiin, mutta meni valitettavasti kesken. Jännittää jo miten nyt käy :smiley-bounce012
 
Muokattu viimeksi:
Ohhoh toi on mulle ihan uutta et kiinnittyminen näkyy ovistesteissä...hui!!!

Kiinnittyminen ilmeisesti nostaa raskaushormonitasoja sen verran et saattaa näkyy ovistestissä hetkellisesti. Ei tosin miulla näkyny ku testasin dpo5 eteenpäin ovistesteillä.
 
Tuun huutelee, mut Zeni kiinnittyminenkin voi näkyä ovistestissä vahvana plussana ;)
Tuossa meijän Toinen haaveissa -ryhmässä vasta oli ko. ilmiö eräällä plussanneella!
:eek: En oo koskaan kuullut moisesta, mutta sopis mulle :p:woot: Mutta toisaalta kiinnittyminen dpo3 kuulostaa aika... erikoiselta... Mulla on kyllä kaikki kiinnittynyt ajoissa ja testit näyttäneet selkeää plussaa dpo8-10. Varmuudeksi piti kuitenkin eilenkin tehdä talletus :happy112Tänään testi oli taas jo hailakka ja ainakin sunnuntaihin pitäs oottaa ennen kuin tekee r-testiä.

Hih, mä ehdin jo innostua taas ihan liikaa :excited001
 
Jos sinulla Zeni keskiviikkona oli ovis+ niin eikö sulla eilen ollut dpo4? Vai laskinko nyt ihan väärin..

Mut peukut pystyyn että tässä kierrossa tärppää ja liityt tammikuisiin! ;)
 
Kato niinpä olikin, mä oon ihan maanantaissa vielä :D Vai olikohan se o+torstaina... No oli miten oli...
 
V vuoto muuttunu hyvin kirkkaaksi:) mene aika mene nopsempaa etiäpäin please :p
Ja lisäksi tullu unettomuus parina yönä yleensä nukun kuin tukki ^^
 
Muokattu viimeksi:
Kp29, tänään pitäis alkaa menkat. Ehkä jotain tuntemuksia jo alamahalla muttei vielä kunnolla. Siteen vois asentaa varuiksi kun vessaan ei pääse töissä niin usein. Eilen siis testi ihan nega.
 
Menkkojen pitäis alkaa viimeistään la.. Luin jostain et kierron aikana on vaan 20% mahd.raskautua eli yleensä raskautuminen tapahtuu 5kk aikana.
 
Parilla on 15-20 prosentin mahkut raskautua yhden kuukautiskierron aikana se on aika vähän ja raskautumisen tapahtuu monesti 12 kk aikana ei mee 20prossaax5= 100 prossaa

Mielenkiinnolla miten vieras koodilla on rekisteröity/ pääsee kirjotteleen??
 
Huhuilen tuolta ulkopuolelta, noista mahkuista: mahdollisuus on joka kierto 15-25% ja se ei muutu (tai no ehkä pienenee iän karttuessa) tai kerry suuremmaksi onnistumismahdollisuudeksi yrityskuukausien saatossa. Voimme olla vaikka ikuisesti siinä 80%, jolla ei nappaa. Mutta toivotaan, että nappaa ja plussia ketjuun!!!
 
Haamulainen..?
 

Liitteet

  • 20160505_071003.jpg
    20160505_071003.jpg
    249 KB · Katsottu: 280
Ei oikeen näy niin selvästi kun paljaalla silmällä katsottaessa:) Ootan et toi kuivuu ja otan uuden kuvan TAI jopa testaan huomenna uusiks:) Ihan menkkaolo on.
 
Muokattu viimeksi:
Aava, kyllähän siinä taitaa jotain näkyä :) parin päivän päästä jos testaat, voi tulos näyttää kerrassaan eriltä :) onnea matkaan!!
 
Mä näen Aavan testissä selkeän pinkihtävän viivan :joyful: Varovaiset onnittelut :HeartredTaitaa olla RFSU:n testi? Oman kokemuksen mukaan niillä ei helposti vahvaa viivaa saakaan, luulisin, että esim. pc:llä olisi jo hyvä viiva :)

Luulen ettei meillä tässä kierrossa kuitenkaan tärpännyt. Alamahalla juilii menkkamaisesti ja vituttaa :grumpy: Menkkojen pitäis alkaa kyllä vasta tiistaina, mutta viime kiertokin jäi 26 päivään (normaalisti 30-31vrk). Jos tämäkin kierto jää lyhyeksi, niin sitten lauantaina vois menkat alkaa. Plääh :sour:

Mulle olis kyllä niin sopinut plussa tähän vaiheeseen. Maanantaina tulee vuosi kun kuopuksesta meni vedet rv 29 ja makasin kuukauden sairaalassa. Olisin halunnut vähän parempia muistoja tähän :meh:

Pikaista plussaa piinailijat :)
 
Juu on tuo RFSUn testi, joskus niissä on näkynyt viivanpaikka jos on oikeen tarkasti ttiraillut,mutta tuo näkyi livenä selkeämmältä ja punakkaa väriä oli. Endometrioosi juilii nyt ihan tosissaan..
 
Takaisin
Top