Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Menkat 6päivää myöhässä pregcheckin testi näyttää tältä? Oon hiukan hämmentyny et miks mun menkat on myöhäs? Ahdistavaa!
 

Liitteet

  • EBDE463C-0F0D-4A32-BEFA-747A22BA486F.jpeg
    EBDE463C-0F0D-4A32-BEFA-747A22BA486F.jpeg
    1,005.3 KB · Katsottu: 191
Ja aika matelee, dpo8, ei minkäänlaisia tuntemuksia, mitkä vois viitata alkion kiinnittymiseen, tosin ei niitä varmaan monella olekaan :) Huoh, välillä kyllä miettii, miten tästä koko hommasta tuli tämmöstä piinaa..
 
Täällä edelleen menkat loistaa poissaolollaan. Nyt Kp33 menossa. Haamuakin haamumpia olen muka testeissä nähnyt, mutta jotenkin en usko ennen kuin kunnon leffaviivat saan tikkuun.
 
Tänään dpo 9, en tiedä onko joku lievä mahatauti tai syöny jotain sopimatonta, vatsa ollu ihan sekaisin.. ja lievät mahakipuilut alkaneet, joita aina ennen menkkoja, sunnuntaina dpo 12 teen r-testin ja masistelen sitten päivän ja yritän kasata itteni työviikkoon :)
 
Dpo 17 hieman vuotoa jota ei menkoiksi voi sanoa. Eilis illasta lähtien nipistelly/supistellu,vihlassu alamahaa,häpyluun yläpuolelta. Vuotoki loppu mut testit negaa.
 
Kirppu^, kiinnittyminen? Jos ovis onkin ollut myöhässä. Sullahan kanssa tuli o plussia pitkin kiertoa.
 
Emk niin tuli mutta vikan oviksen olen bongannu 8-9.11 ja sen jälkeen yhden kerran päästetty lasti sisään ilman ovista. Vuoto täysin loppu mutta alamaha kipeä. Testit negaa.
 
Kylläpä meni fiilikset kun Flo ilmoittaa että kuukautiset alkavat muutaman päivän sisään jne.. Masennus iskee ja usko plussaan katosi samantien. :sad001
 
Emk elä lannistu! Toi tunne voi tietää hyvääkin, ainakin mun kieroutuneessa ajattelussa. :pYleensä nimittäin kun on olevinaan ollut oloja ja oireita vaikka kuinka, niin sitä varmemmin se täti sieltä on lampsinut paikalle. Tsemppiä viimeisiin piinailuihin!
 
Kirveli, ainakin tämän aamun testi oli nega. Seuraavaksi testaan sitten sunnuntaina Dpo11.. Ellei menkat satu alkamaan ennen sitä.
 
Täällä 12dpo ja valkkaria tänään aika runsaasti tulee ja tämä kova väsymys vielä.Sunnuntai-Keskiviikon aikaan pitäisi alkaa kuukautiset siis tämän vuoden ainut mahdollisuus saada raskaustestiin plussaa.
 
Oi että :) tuuthan sitten kertomaan?
Moi, mä tuun nyt sitten vielä päivittämään, kert lupasin..... Olen tänään ollut ultrassa, että yksi tyyppi vain siellä killui, sydämen syke näkyi jo vatsan päältä ultratessa, nyt 7+1 tai 7+0. Jotenkin olin jo henkisesti valmistautumassa kahteen, mutta yksi on oikein hyvä, kunhan säilyy mukana. :smiley-angelic001

Toivottavasti te pitkään piinailleet saisitte nyt ne omat plussanne vihdoin, seuraan teidän juttuja ja testikuvia jännityksellä ja toiveikkaana. Tsemppejä! :)
 
Takaisin
Top