Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

O-testi huutaa plussaa vielä vaan,r-testit kaikki negaa. Tää on tosiaan todella outo tilanne,ei koskana ole näin käyny.
Oireina ei oo kuin alaselkä sairaan kipee ja jäykkä. Rinnat oudot,nännit arat/kihelmöi mutta imetän niin voi johtua siitäkin. Väsyttää kamalasti mutta mulla on fibromyalgia joten johtuneen siitä vissiin. Eli ei mitään tunnistettavaa oirettakaa ois.
 
Tää on kyllä ihana ketju, ihana yhteishenki ja kannustaminen [emoji173]️

Miehen kanssa ollaan muuttamassa pian yhteen, sovittiin että puhutaan lisää lapsi-asiasta kun ollaan yhteisessä kodissa [emoji173]️ Hirveen huonosti vaan tarjolla semmosta mitä mä etsitään... :/
 
Kyllä se testi negaa on. Kävin verikokeissa ja hcg arvo oli alle 1. Ke pitäs alkaa vuodon.. ens kierrossa taas Clomifenit mukana. Ja jos ei siitä tärppää, annosta nostetaan..
 
Täällä on kans piinapäivät menossa. Dpo ehkä 13, kp26/28. Dposta en ole ihan varma, koska kun sain plussan testiin ja kävin samana päivänä gynellä, oli ovis vasta tapahtumassa. Eli en tiedä mikä päivä se sitten tarkalleen tapahtui. Ja plussa tuli kaiken lisäksi kaksi päivää etuajassa normi kiertoon verraten.

Eilen tein hätäpäissäni testin onestepin liuskalla ja ihan kuin siinä olisi jotain testiajalla näkynyt. Kuivana kuitenkin puhdas nega. Rinnat ovat kuitenkin sivuilta kipeät ja se oli viime keväänä selvin oire raskaudesta, joten olen vielä luottavaisin mielin. Yleensä kun ne eivät ole missään vaiheessa kiertoa kipeät. Huomenna ehkä testaan uudestaan jos sitten näkyisi jotain. PC:n liuskatko oli ne parhaat?
 
Täällä on kans piinapäivät menossa. Dpo ehkä 13, kp26/28. Dposta en ole ihan varma, koska kun sain plussan testiin ja kävin samana päivänä gynellä, oli ovis vasta tapahtumassa. Eli en tiedä mikä päivä se sitten tarkalleen tapahtui. Ja plussa tuli kaiken lisäksi kaksi päivää etuajassa normi kiertoon verraten.

Eilen tein hätäpäissäni testin onestepin liuskalla ja ihan kuin siinä olisi jotain testiajalla näkynyt. Kuivana kuitenkin puhdas nega. Rinnat ovat kuitenkin sivuilta kipeät ja se oli viime keväänä selvin oire raskaudesta, joten olen vielä luottavaisin mielin. Yleensä kun ne eivät ole missään vaiheessa kiertoa kipeät. Huomenna ehkä testaan uudestaan jos sitten näkyisi jotain. PC:n liuskatko oli ne parhaat?
Joo pc:tä on kehuttu ja ite sain eilen jonkun viivanpaikka/super haamun näkyviin dpo 8
 
Kamomillalla jännää:woot:

Täällä dpo ehkä 10, tässä kierrossa en toaiaan tikutellut, mutta tuntemusten ja lämpöjen mukaan. Menkkojen pitäs alkaa perjantaina. Vielä ei ainakaa kauheeta ketutusta oo havaittavissa:grinvielähän tuo ehtii. Eilen käänsin koko kämpän siivoten ja vähän makkarin järjestystä muuttaen, mikä lie piikki.

Tsemppiä:love2

Nyt lisää jotain pitkäaikaista tekemistä että aika kuluu nopsaan
 
Hmm. Mun normaali lämpö on vajaat 36 - 36.2 astetta. Nyt ollu pari päivää 37 yläpuolella mut ei oo edes kipee olo :eek: testi edelleen hailakka et viiva lasit päässä näkee jonkun haamun tai viivanpaikan
 
Naksutiili, mulla ainakin kohoaa oviksen jälkeen lämmöt. Mun normi on 35,5 ja pysyy 36,5 jopa ylikin ennen kun menkat alkaa sitten lämmöt romahtaa.
Jospa se enteilis sulla :woot:
 
Kauheesti tekisi mieli huomenna aamusta testata :nailbiting::rolleyes:. Kp 23/30-32? :grin Edellinen kierto oli siis jostain kumman syystä pitempi joten tästä kierrosta en ole varma :oops:. Mutta oviksen olisi pitänyt olla edellisen kierron mukaan 18pv :grin ja siihen aikoihin olin tuntevinani sen. :rolleyes:

Rinnat on arat mutta näin on aina ollut viikko ennen menkkoja :wideyed:. Eilen illalla tuli ihan ykskaks tosi huono olo:nailbiting:.
 
Dpo 11 ja saanu haamuja. Niin varhaiset päivät vuielä, ettei uskalla hirveesti riemuita. Äsken aloin itkeä todella typerästä asiasta joka ei ollu ollenkaan "mua".. Ja oireitakin on, mm. Tissit kipeät ja turvoksissa, ehdottomasti kipeämmät kuin normaalisti.
Tän päiväsee dpo 11 tuli vahvempi viiva mut väri tuli normaalia paljon hitaammin ja sit jämähti kasettiin.
 

Liitteet

  • PicsArt_10-24-07.54.46.jpg
    PicsArt_10-24-07.54.46.jpg
    214.9 KB · Katsottu: 229
  • PicsArt_10-23-10.02.53.jpg
    PicsArt_10-23-10.02.53.jpg
    294.3 KB · Katsottu: 348
Eipä niitä oikee kuvaankaan saa kun just sen verran mitä laitoin aikaisemmin :sad001 yritän olla testailematta enää ku sit vasta ku menkkojen pitäs alkaa
 
Täällä myös yksi piinailija. Yrityskierto 5 menossa, nyt kp32 (yleensä kierto n.26 pv, mutta on heitellyt 21-35 pv välillä). Luulin jo viime viikon puolella että alkoi kuukautiset, mutta ei ne sitten koskaan alkaneetkaan kunnolla, nyt on vaan tuhrutellut tän melkein 6 pv... Normaalisti mulla menkat siis todella runsaat, eli ihan huomattava ero. Eikä nyt ole ollut mitään kipujakaan, niin kuin normaalisti. Että jos nämä nyt on olevinaan menkat niin on kyllä elämäni kummallisimmat... Eilen tein testin, mutta negaa näytti (ainakin vielä?). Joku ihan vaalean haalea haamuviiva siinä tikussa oli, mutta taisi olla vaan viivan paikka. En uskaltaisi vielä ihan toivoa, ettei tule taas kova pettymys. Ei vissiin auta nyt kuin odotella, että alkaako ne menkat kuitenkin, ja jatkaa testailua... On tää epätietoisuus sitten tuskallista! :dead:
 
Täällä myös piinaillaan, on tosiaan tuskallista, vaikka vielä semmoiset 8 päivää menkkojen alkuun :grin tänään siis kp23/30-33, dpo6 ja yk6. Jotenkin on vaan sellainen olo ettei taaskaan oo tärpänny, mutta eipä kait niitä oireita tässä vaiheessa vielä olekaan :p Nännit kipeytyi tässä kierrossa vasta joskus dpo 2-3, aiemmin kipeytyneet saman verran ENNEN ovisplussaa. Hirveesti odotan että plussaisin tästä kierrosta mutta olen kuitenkin pyrkinyt pitämään jalat maassa ja olemaan turhia murehtimatta :)
 
Minun tämän kierron piina taitaa päättyä :) Nega testattu ja sitten alkanutkin vaaleanpunainen vuoto pyyhkiessä. Eiköhän huomenna viimeistään vuoda kunnolla. Nyt kp42, että aikakin olisi jo!
Toivottavasti uudessa kierrossa piinailu päätyy toisenlaiseen lopputulokseen :)

Tsemppiä kaikille!:Heartred
Nyt meen takavasemmalle kärsimään tämän tyhmän menkkaviikon pois!
 
Voih, ikävää että päättyi noin, mutta hyvä että vihdoinkin päättyy jollakin tapaa! Tuo odottelu on kamalaa :sad001 haleja ja tsemppejä ja toivottavasti ensi kierto tuo ilosia uutisia! :Heartred
 
Vaiana: voi ei :sad001 tsemppiä kovasti uuteen kiertoon.

Mulla myös vatsa kun pallo. Menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Tuntuu että alkaa ihan näillä hetkillä. Taustaa: vika inssi tehty viime viikon maanantaina ja luget käytössä.

Herukka kp 24/30 dpo 10
 
Olen pidempään taustalla lukenut, ja muihin kuumeiluryhmiin välillä kirjoitellut :)

Mulla oli ovis oletetusti viime ti-ke, eli nyt dpo 7-8! Viime la ja su iltapäivinä oli aikamoinen pahoinvointi. Tänään alkanu paineen tunne alavatsalla. Tein huvikseen ovistestin, ja se näyttää mielestäni plussaa o_O
Onko muilla kokemusta, voiko plussa oviksessa jo nyt antaa vihiä että ois tärpännyt? Vai sekoileeko kroppa nyt jtn? :rolleyes:

Esikoinen 11kk, menkat ollu helmikuusta lähtien, melko säännölliset!
 
Takaisin
Top