Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Tein haamun eilen aamulla, mutta nyt suuri epävarmuus kun kaikki oireet yhtäkkiä katosi. Dpo15 tällä hetkellä ja menkkoja ei edelleen näy. Ajattelin tehdä uuden testin huomenna tai ylihuomenna mutta pelottaa että se on sitten negatiivinen. :sad001

Kuinka usein haamu on sitten lopulta ollut nega?
 
Osaako joku kertoa miltä tuntuu munasarja kysta? Mulla on ovulaatiosta lähtien kuumottanut tohon vasemmalle puolelle Välillä enemmän välillä vähemmän. Iltaisin tuntuu voimakkaammin. Toissa yönä alkoi siis vuoto täällä, omituisena. Tuntui eka ettei lähde käyntiin kunnolla. Nyt tänään ollut suht normaalia jo.

Toivottavasti kävit jo lääkärissä asian tiimoilta. Mulla on ollut pahoja kystia jotka ovat puhjenneet itsestään kun munajohdin on jotenkin kiertynyt. Ultrassa todettu olevan 4-6mm läpimitaltaan. Kivut aivan infernaaliset silloin kun kysta ouhkeaa. Ennen tärinäkipua, painetta ja jomotusta! Tsemppiä!
 
Tässä kierrossa ei mitään yritystä. Mieskin vähän epävarma kakkosen tulemisesta, sekä kauhea stressi muutoin kaikesta mahdollisesta :arghh: MUTTA yksi pupuilu osui vahingossa ovis päivään kun flo siirsi sitä kahdella päivällä... Eli tässä on voinut käydä positiivisesti (pun intended). Nyt siis dpo 6 ja tissikipeyttä havaittavissa!
 
Tein haamun eilen aamulla, mutta nyt suuri epävarmuus kun kaikki oireet yhtäkkiä katosi. Dpo15 tällä hetkellä ja menkkoja ei edelleen näy. Ajattelin tehdä uuden testin huomenna tai ylihuomenna mutta pelottaa että se on sitten negatiivinen. :sad001

Kuinka usein haamu on sitten lopulta ollut nega?

Mulla ainakin haamu on osoittautunut kaksi kertaa negaksi. Siitä oppineena en enää jaksa tuhlata hermoja sekä rahoja testeihin. Testaa vasta sitte kun on myöhässä :)
 
Pipsu täällä eilen dpo 8 ja uusi outo oire (?) haukottelu :D aamuvuorojen jälkeen oon muutenkin yleensä koko illan ihan raato joten en osaa väsymystä tunnistaa eriteltynä minkäänlaiseksi oireeksi mut eilen haukottelu lähes koko puolen tunnin kävelymatkan töistä kotiin :D mahassa on välillä menkkamaista jomottelua ja rinnat hieman kipeytyneet tunnusteltaessa mut niin ne kipeytyy joka kierrossa noin viikkoa ennen menkkoja joten se ei oo mulle mikään merkki hedelmöittymisestä :/

Huomenna tän kierron eka testaus :)
 
Mun oireet on tainnu hieman rauhoittua, no mä taisin vähän kuvitella niitä. Ainoo mitä mä en voi kuvitella on valkovuoto, mitä on nyt ollu.. Eilen oli kans hajuyökötystä.. Mut kaikki vatsanseudun nippailut on täysin loppunu.. En kestä tätä testauksen odottelua..
 
Täällä ehkä dpo9.
Mulla on tunne, että ei ole tärpännyt. :shifty:
Kirjaan nyt kuitenkin oireita:
-ei ole tullut "vitutuspäivää", joka aina tulee ennen menkkoja. Poikkeuksellisen hyvällä tuulella.
-suuhun ilmestyi afta
-jatkuva panetus :D todella poikkeuksellista ennen menkkoja
-valkovuotoa (viime kierrossa täysin kuivaa menkkoihin asti)
-flunssainen olo, kurkku kipeä
-eilen menkkajomotusta

Tänään aamulla taas alkoi sydämentykytys.. se veti mielen maahan :sad001 viime kierrossa oli samaa, joten uskon että menkat alkavat vkloppuna.
 
Täällä dpo 4. Sunnuntaina uhraan yhden testin dpo 9 kunniaksi :D tuskin siihen vielä mitään tulee muttakun tikkuunpissaaminen on niin hauskaa niin miksei :D tänään on tuntunut muutama haamupotku ylämahassa ja tuli kyllä niin vahva kaipuu :Heartred voi kun sielä olisi joku! Tosi tyyni ja rento olo, en usko että nyt olisi tärpännyt koska oli vain yksi talletus oviksen aikaan, mutta katsotaan :)
 
Mulla ainakin haamu on osoittautunut kaksi kertaa negaksi. Siitä oppineena en enää jaksa tuhlata hermoja sekä rahoja testeihin. Testaa vasta sitte kun on myöhässä :)

Jooh tästä nyt oppineena testaan vasta kun menkat on selkeästi esim. Viikon myöhässä. Nyt oli vain 3 päivää. Enkä usko ellei oo leffaviivoja. :cool: Harmittaa kovasti mut nyt taas hyvillä mielin kohti uusia yrityksiä.
 
Täällä dpo:sta ei mitään hajua, varmaan dpo2-4. Mulla kans toi jatkuva halu, mitä eikä yleensä oo ollu oviksen jälkeen :hilarious: sit vaikkei oo mitään tunnetta että ois tärpänny, niin saatan nukkua yöllä helposti 13h ja väsyttää silti :singing::shy: tai ehkä just sen takia, jos nukun vaan liikaa?

Kp18
 
Täällä en malttanut enää odotella. Nega. Typeryyttä, menkat ei oo vielä edes myöhässä.. Katsellaanpa sitten viikonloppuna uudestaan...
 
Takaisin
Top