Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans Flow käytössä jos siis puhutaan siitä sovelluksesta? Se yht äkkiä sekosi mulla että ovis oiskin ollu vasta 8.9 vaikka 2.9 tais olla ja sitä mukaa menkat alkais vasta nyt lauantaina.Täällä melkoiset piinapäivät menossa. Normaalisti kierto 24-25 pvää. Nyt menossa kp 27. Lämmöt on ollu koholla 12 pvää eli oletetusta oviksesta asti. Koskaan ei oo ollu näin pitkään lämmöt koholla. Lisäksi vähän flunssanen olo, toki onhan tuota flunssaa liikkeellä.
Torstaina (kp24) testasin negan. Flo ennustaa jostain syystä menkkoja alkavaksi vasta keskiviikkona. Tässä nyt yritän maltaa odottaa loppuviikkoon testaamisen kanssa... Tai edes siihen keskiviikkoon...
Dpo 5. Onneksi on kiireinen viikko tulossa, se jäljellä oleva 9 päivää mennee nopeasti... (tai sitten ei)
Mulla kanssa tänään dpo5, joten melkein samoilla piinapäivillä mennään :D Mietin kans eilen et onneks työt pitää kiireisenä niin ei kerkee niin paljon miettiin.. Aattelin et jos testais sit dpo 12 :)
Kiitos Niinpä, ihmettelen kyllä että missä viipyy kun piti jo alkaaPahoittelut Naksutiili
Tulisipa täti pian, niin pääset uuteen kiertoon..
Jos haluaa positiiivisesti ajatella, niin ainakin yritystä on ollut. Jospa ensi kierrosta tarttuisikin kunnolla kyytiin. Tsemppiä!