Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo 8 - miten tää aika matelee :arghh: luulis et kun yritystä takana kohta puoltoistavuotta että tähän tottuis...

Mulla dpo9, eilen kävin kaverin kanssa kaupungissa ja erehdyin menemään mäkkiin: se haju oli jotain järkyttävää! Yllätyin iteki ku meinasin laatata siitä, mutta toisaalta onhan se rasvankäry aika karseeta. Alavatsassa nippailuja välillä ja huimausta löytyy kans, pissalla käyn ehkä vähän normaalia enemmän. Toivottavasti olis nyt tärpänny :smiley-angelic001

Tosiaan tossa alkukesästä olin jo hetken raskaana, mutta se meni kesken :sad001 jospa nyt ois uus pienokainen tarrannu kiinni?

Deb kp22/29-32, dpo9

Minäkin tulen tänne jännäilemään. Meillä takana keskeytynyt keskenmeno heinäkuulla ja nyt ensimmäinen yritys sen jälkeen päällä. Ovis ollut joko 3.9. tai 10.9. sillä sain kumpanakin päivänä ovisplussan. Laskennallisesti olisi tuo 3.9. ollut ovulaatio. 8.9. oli pieni tiputteluvuoto. Nyt on kp 25.

Mihinkään ei uskalla luottaa, kun raskaus olisi unelmien täyttymys ja sekin jo saa oireita kuvittelemaan. Kuitenkin ollut paljon samaa kuin viime raskauden alussa/aikana: nopeaa alkanut jatkuva vessahätä, jalkapöydän kipu, migreenejä todella usein, ärtyneisyys, sänkyyn kaatava väsymys, jatkuva tunne alavatsassa, kävellessä tuntuu kuin olisi ongenkoho kohdussa sekä nippailua. Eilen tanssin ja alavatsassa tuntui koko ajan outo tunne. Lisäksi valkovuoto, jota minulla ei normaalisti ole juuri ollenkaan. Yritän malttaa odotella testien kanssa, ensi viikon lopulle. Pari olen tehnyt kyllä, mutta näyttävät tietenkin vielä negaa.

Testeistä puheen ollen, minulla ei ole näkynyt One stepeissä minkäänlaista viivanpaikkaa :) ovistesteissä kyllä muttei raskaustesteissä.

Plussatuulia kaikille!

Niin joo ja viime raskauden testasin ensin ovulaatiotestillä ja siitä jo näki, että oli tärpännyt, kun testi viiva oli todella paljon punaisempi kuin kontrolliviiva :joyful:

Niin joo ja viime raskauden testasin ensin ovulaatiotestillä ja siitä jo näki, että oli tärpännyt, kun testi viiva oli todella paljon punaisempi kuin kontrolliviiva :joyful:

Täällä melkoiset piinapäivät menossa. Normaalisti kierto 24-25 pvää. Nyt menossa kp 27. Lämmöt on ollu koholla 12 pvää eli oletetusta oviksesta asti. Koskaan ei oo ollu näin pitkään lämmöt koholla. Lisäksi vähän flunssanen olo, toki onhan tuota flunssaa liikkeellä.

Torstaina (kp24) testasin negan. Flo ennustaa jostain syystä menkkoja alkavaksi vasta keskiviikkona. Tässä nyt yritän maltaa odottaa loppuviikkoon testaamisen kanssa... Tai edes siihen keskiviikkoon...

Dpo 5. Onneksi on kiireinen viikko tulossa, se jäljellä oleva 9 päivää mennee nopeasti... (tai sitten ei)
Inha flunssa ollut 3 päivää. Ei kuitenkaan ihan sellainen sänkyyn kaatava koomaflunssa. Järkky tukkoisuus vaan. Valkkarit vähän ehkä normaalia enempi ja jotain häivähdyksiä vatsan nipistelyistä. Voi olla mielikuvituksen tuotettakin. Parhaiten selvinnee piinailussa eteenpäin, kun koittaa unohtaa koko asian. Pregnylin jälkeen ei ole mitään järkeä heti alkaa testailemaankaan, ettei tule turhia vääriä tuloksia. Sinänsä kiitollinen tilanne. :P

Täällä melkoiset piinapäivät menossa. Normaalisti kierto 24-25 pvää. Nyt menossa kp 27. Lämmöt on ollu koholla 12 pvää eli oletetusta oviksesta asti. Koskaan ei oo ollu näin pitkään lämmöt koholla. Lisäksi vähän flunssanen olo, toki onhan tuota flunssaa liikkeellä.
Torstaina (kp24) testasin negan. Flo ennustaa jostain syystä menkkoja alkavaksi vasta keskiviikkona. Tässä nyt yritän maltaa odottaa loppuviikkoon testaamisen kanssa... Tai edes siihen keskiviikkoon...
Mulla kans Flow käytössä jos siis puhutaan siitä sovelluksesta? Se yht äkkiä sekosi mulla että ovis oiskin ollu vasta 8.9 vaikka 2.9 tais olla ja sitä mukaa menkat alkais vasta nyt lauantaina.

Mulla on kauhean runsasta valkovuotoa ja nippailuja välillä. Tänään menen sinne labraan... Testit edelleen hailuja joten en usko että oon raskaana koska uskoisin et näyttäis jo vaikka hcg taulukkojen mukaan voi hormoni olla viel vaikka kuinka matala. Esikoisesta tuli niin aikasin plussa että siksikin ihmettelen. Eilen olisi pitänyt alkaa menkat mut ei alkaneet eikä mitää merkkejä et alkais. Flo kyllä tosiaan muuttui ja väittää että vasta lauantaina pitäisi alkaa mutten usko siihenkään

Tämä himotestailija taas leikkii liuskoilla... Eikös tässä joku hailu näy negatiivina? Vai oiskohan sittenkin viivanpaikka yllättäen...

Liitteet

• Negative Image_1505710460926.jpg
    Negative Image_1505710460926.jpg
    804.5 KB · Katsottu: 231
Flo on kyllä tosi hyvä sovellus, kun vaan laittaa sinne oireet ja tarvittaessa korjaa ovisplussan oikeelle päivälle! Mulla on nyt seittemäs kierto menossa ja se osaa ennustaa kyllä aika nappiin mun kierrot :)

Dpo 5. Onneksi on kiireinen viikko tulossa, se jäljellä oleva 9 päivää mennee nopeasti... (tai sitten ei)

Mulla kanssa tänään dpo5, joten melkein samoilla piinapäivillä mennään :D Mietin kans eilen et onneks työt pitää kiireisenä niin ei kerkee niin paljon miettiin.. Aattelin et jos testais sit dpo 12 :)

Moikka!

Yk2, kp 27/29-32. Oletettu dpo 12. Kauheeta piinailua, äsken tein nega testin ja toivon niiiin paljon että olis vaan väärä tulos Pitäis malttaa odottaa nyt tuonne loppu viikkoon ennen kuin testaa uudelleen. Eka tuli pari vuotta sitten ekasta yrityksestä joten jotenkin ajattelin että kyllä se kakkonenkin nopeasti tulee... Kiva lueskella muidenkin sekoamisesta, tuntuu että mun päähän ei mahdu mitään muuta kuin vauva.

Mulla kanssa tänään dpo5, joten melkein samoilla piinapäivillä mennään :D Mietin kans eilen et onneks työt pitää kiireisenä niin ei kerkee niin paljon miettiin.. Aattelin et jos testais sit dpo 12 :)

Jos ei ole hormonit alla, niin miksikäs ei, mutta toisaalta hyötyykö siitä mitään, päivä tai pari... Mulla kun on hortsut (mikä sana..? :D :D ) alla, niin en kyl nyt ilkee siihen testirumbaan liian ajoissa lähteä, jos se sen stressailun takia ei sitten viimeksi halunnut pysyä mukana. Lääkäri sanoi kyllä, et jos on ihan pakko, niin voi jo dpo 13 testata, mutta parempi vain odottaa. Vaikea kuulostella kroppaa, kun on flunssa. Ei haista mitään, ei maista mitään. Viikko nyt mennyt, ja tässä vaiheessa viimeksi aloin aivastella, mutta nyt toi flunssa aivastuttaa, et ota nyt si selvä. Valkkarit lorahteli näihin aikoihin runsaina ja oli mielikin jo herkempi, mutta toistaiseksi ei mitään oiretta tunnu tai näy missään. Päätin, että tällä kertaa onnistuu, mutta nyt taas sellainen olo, että aika kaukana "päätöksen" toteutuminen.

Tirlitan, ei voi mitään - kun päässä on vauva, sinne ei muilla asioilla ole sijaa. Yksinkertaista. Ongelma on siinä, miten siirtää se vauva päästä mahaan. Perkkeles. :p

Joo kannattaa ehdottomasti koittaa olla stressaamatta ja miettimättä asiaa :) Ihan vaan jo senkin takia, että aikaa menee nopeemmin! Meillä nyt käynnissä seittemäs yrityskerta ja on paljon rennompi ote kuin alussa oli. En tee enää kuin about kaks raskaustestiä ja niistäkin kyllä pystyis sen ekan karsiin pois. Mä testaan dpo 12 sen takia, että jos se olis kemiallinen niin sekin tieto lohduttais mua, koska antais osviittaa, että jotain edes tapahtuu!

Ekassa kierrossa raskauduttiin, mutta se oli kohdunulkoinen ja se näkyi haaleana, mutta selkeenä plussana dpo 13.

Täällä haamut jäi vain haamuksi.. Verikoe paljasti että pieni hipaisu on tapahtunut muttei sen kummempaa eli hcg hyvin matala mutta ns raskaana. Nyt kp 31/30 eikä merkkejäkään menkoista...

Pahoittelut Naksutiili<3
Tulisipa täti pian, niin pääset uuteen kiertoon..
Jos haluaa positiiivisesti ajatella, niin ainakin yritystä on ollut. Jospa ensi kierrosta tarttuisikin kunnolla kyytiin. Tsemppiä!

Pahoittelut Naksutiili<3
Tulisipa täti pian, niin pääset uuteen kiertoon..
Jos haluaa positiiivisesti ajatella, niin ainakin yritystä on ollut. Jospa ensi kierrosta tarttuisikin kunnolla kyytiin. Tsemppiä!
Kiitos <3 Niinpä, ihmettelen kyllä että missä viipyy kun piti jo alkaa

Mitä täällä sanotte tästä? Mä en tiedä mitä mä tässä nään, periaatteessa siinä vois joku hailura olla.. :nailbiting:

IMG_20170919_123653~2.jpg

Testaan seuraavan kerran vasta vklp tai maanantaina, jos menkat on jääny pois. Pitäis kai pe-la alkaa, tai jotain sinnepäin.

Takaisin