Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä oireita kauheesti mutta tänään testi nega. Olin jo näkevinäni toissapäivänä haamuakin haamumman viivan... Ärsyttävää kun en ole varma oviksesta ! Kaiketi sen piti olla 2.9 mutta mulla on fiilis että olikin jo 28.9... noo menkkojen pitäisi alkaa reilun viikon päästä joten kaipa se raskaus sitten joskus selviää jos olen. Eilen oli kauheita menkka jomotuksia päivällä ja rinnat olleet pari viikkoa ihan turvonneet ja hieman arat.
 
Täällä tuli pyyhkieässä punaista siis tänään on tulossa 1kp.Kierron uudelleen aloitus merkitsee sitä että tässä kierossa on viimeinen inseminaatio meille.
 
Töissä äsken pamahti kauhea raudan maku suuhun. Meinas oikein oksennus tulla. Oli pakko käydä veskissä katsoo et tuleeko verta jostain mut ei. Todella omituista kun testi oli aamulla tosiaan nega.
 
Näättekö noissa mitään?
 

Liitteet

  • IMG_20170910_102245.png
    IMG_20170910_102245.png
    756 KB · Katsottu: 218
  • IMG_20170910_102227.png
    IMG_20170910_102227.png
    298.6 KB · Katsottu: 225
Mä en ymmärrä miksi kaikki testit näyttää jotain viivanpaikka. Oon kolmea eri merkkiä käyttänyt ja kaikkiin tulee joku vaikuta jota ei saa kuvaan ainakaan kunnolla. Vähän pelottaa kun yhden kohdun ulkoisen on kokenut...
 
Mulla myös Pregcheck toissapäivänä ja eilen viivanpaikka ja Sofi tänään myös viivanpaikka. Ärsyttää kun heräsi toiveet silloin toissapäivänä mutta ei se nyt sitten näytä vahvistuvan. :arghh: Nyt dpo 10 joten pieni sauma on vielä muuttua plussaksi, mutta meni fiilis nyt kokonaan näistä tyhmistä tikuista. Pitäis alkaa käyttämään pelkkää digiä niin ei tarvitsisi repiä hermojaan näiden viivanpaikkojen/haamujen kanssa.
 
Viivanpaikkahan on nimensä mukaisesti se paikka, mihin sen testiviivan pitäisi ilmestyä kun on raskaana. Se on siis kaikissa testeissä, tulee kosteena helpommin esille ja näkyy kuin tihrustaa. Itellä tullu vaan paha mieli kun niitä on haravoinu kissojen ja koirien kanssa testeistä ja kuvitellu haamuks, mikä onkin ollut sit nega. Nyt oon päättäny että kyllä mä sit nään ku menkat myöhästyy/jää pois ja se positiivinen tulos tulee testiin toisena punasena viivana :)
 
Mulla myös Pregcheck toissapäivänä ja eilen viivanpaikka ja Sofi tänään myös viivanpaikka. Ärsyttää kun heräsi toiveet silloin toissapäivänä mutta ei se nyt sitten näytä vahvistuvan. :arghh: Nyt dpo 10 joten pieni sauma on vielä muuttua plussaksi, mutta meni fiilis nyt kokonaan näistä tyhmistä tikuista. Pitäis alkaa käyttämään pelkkää digiä niin ei tarvitsisi repiä hermojaan näiden viivanpaikkojen/haamujen kanssa.

Pakko tähän tulla kommentoimaan, että mulla oli vielä dpo 11 ihan haalea haamu. Ja siis oikeesti niin haalea, että mies ei edes sitä nähnyt. Käytössä oli rfsu:n herkkä testi. Dpo 10 olis todennäköisesti ollut puhdas nega tai korkeintaan viivan paikka. Pari päivää myöhemmin muuttui sit ihan selkeäksi plussaksi ja nyt menossa todennäköisesti rv 5+6. Eli jos sulla on nyt tänään dpo 10, niin älä vielä revi pelihousuja:)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei koskaan aikaisemmin ole tullut viivanpaikkoja vaikka samoja testejä olen käyttänyt siksi olen niin närkästynyt... Esikoisesta plussasin dpo 10 vissiinkin ja oli selkeä plussa. Nyt olen kyllä hätähousuillut ihan kunnolla kun testailen monta kertaa viikossa ja aivan liian aikaisin luultavasti mutta kun en ole varma milloin ovulaatio on ollut vai onko ollut ja milloin menkkojen pitäisi alkaa. Nyt hain Clear blue testejä niin aamulla sitten katsellaan että onko vaiko ei. Tein itselleni lupauksen etten nyt sitten testaile aamun jälkeen kuin vasta parin viikon päästä
 
Juu ei tässä vielä tarvitse heittää kirvestä kaivoon. :) Ärsyttää vaan kun näkee jonkun mitättömän ja viivan ja herää toiveet, ja sitten pitää odottaa monta päivää tajutakseen ettei se ollutkaan mitään. Mitä ilmeisimmin nää viivatestit ei sovi mulle. :rolleyes:
 
Juu ei tässä vielä tarvitse heittää kirvestä kaivoon. :) Ärsyttää vaan kun näkee jonkun mitättömän ja viivan ja herää toiveet, ja sitten pitää odottaa monta päivää tajutakseen ettei se ollutkaan mitään. Mitä ilmeisimmin nää viivatestit ei sovi mulle. :rolleyes:
Samaa mieltä. Ja digiin en luota kun esikoisesta tein sillä negan mut ilta pissasta aivan selkeä plussa apteekin omalla
 
Naksutiili, niin ne digit taitaa usein olla epäherkempiä, mullakin on näyttänyt viivatestit jo selvää plussaa kun digi vasta kääntyy plussaksi. Ei ole kärsimättömän testaajan ystäviä. Mutta nyt alkaa tuntua, ettei ne viivatestit taas ole hysteerisen testaajan ystäviä. Mitä jos on sekä kärsimätön että hysteerinen? :wideyed:
 
Naksutiili, niin ne digit taitaa usein olla epäherkempiä, mullakin on näyttänyt viivatestit jo selvää plussaa kun digi vasta kääntyy plussaksi. Ei ole kärsimättömän testaajan ystäviä. Mutta nyt alkaa tuntua, ettei ne viivatestit taas ole hysteerisen testaajan ystäviä. Mitä jos on sekä kärsimätön että hysteerinen? :wideyed:
Jep! Oisko keksitty sellanen oikeesti hyvä testi pienellä virhe marginaalilla
 
Mä tuijottelin vielä eilisiä testejä ja kyllä se aamupäivän viiva on musta todellinen vaikkei kuvassa näykään. Illan testi kumminkin nega tai korkeintaan täysin väritön viivanpaikka. Kemiallinen? Ehkä ne ekat viivanpaikatkaan ei sitten olleet viivanpaikkoja vaan haamuja, ja se ettei vahvistuneet johtui siitä että tyyppi tipahti kyydistä. :sorry:

Ja nyt alkoi menkkamaiset kivutkin. Menkkojen pitäisi kyllä alkaa vasta loppuviikosta... Tietty joillain on vastaavia raskaanakin, mutta mulla on aiemmin alkuraskauden nipistelyt olleet täysin erilaisia kuin menkkajomotukset, ja nämä tuntemukset on selvästi jälkimmäistä.

Plääh. Tämä on varmaan tämmöinen testailun välipäivä. Tai pissin varmaan ajankuluksi noihin Sofin 25 mIU/ml testeihin, mutta eihän ne mitään näytä kun ei kympin testikään näytä oikein mitään. Tilasin huomiseksi netistä lisää herkkiä testejä, ja yritän kynsin ja hampain vastustaa himoa hakea kaupasta/apteekista lisää ökykalliita herkkiä testejä. Luultavasti epäonnistun. :rolleyes:
 
Takaisin
Top