Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Siinä on tosi haalea viiva joka vissii punertaa mutta en tiedä uskaltaako siihen luottaa. Kyllä ainakin minun ja ystäväni puhelimissa näkyy mutta niin...
 
Naksutiili, minä olen kyllä näkevinäni viivaa sieltä häämöttämässä. Ehkä jopa vähän punertaa, mutta vaikea sanoa.
Toivottavasti sieltä viiva vahvistuisi :)
 
Kyllä se vaan oli hiukan vahvistunut
:cat: nuo viivat ovat kyllä täysin erilaisia mitä olen saanut tolla Rfsu testillä! Ovat selkeästi hailuja vaaleanpunaisia, kuivuessa samansävyisiä kuin toinen viiva eivätkä teräviä. Lisäksi saa helposti kameraan eikä tarvi kikkailla joten vähän uskon että joku super myöhäinen ovis on ollut. Nyt kp 36 jo!
 
Tuossa se on :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20170924_105540.jpg
    IMG_20170924_105540.jpg
    774.7 KB · Katsottu: 221
Naksutiili... Kantsii varmaan kuitenkin käydä lääkärissä/verikokeessa, jotta selviää raskaushormonin määrä? Ettei vaan ole missään väärässä paikassa tms. Kierto aika pitkällä, ja niin haalea viiva. Peukut pystyssä, että kaikki ois hyvin. Itse lähden just tyhjentämään kauppaa raskaustesteistä.
 
No uskon kyllä et on oikeessa paikassa koska silloin maanantaina oli niin matala hcg että juuri oli ilmeisesti kiinnittymässä tms kun terkka sanoi että on niin matala että on varmaan vaan hipassu ja menkat alkais ihan just. Siitä nyt viikko ja testi selkeä plussa. Mulla tämä kierto hyvin epämääräinen varmasti ihan vaan sen takia kun lähti se kierukka just menkkojen alun jälkeen. Joten ei oo mitään haisua oviksesta muuta ku oireita ollut mut niitäkin useimpina päivinä. Eli eiköhän tuo ns oikea raskaus ole. Ovis vaan ollu kp 25 tai 26. Kp 22 vielä normaali ovis kuulemma. Mulla on viimeiset 6 vuotta ollut koko ajan joku ehkäisy. Paitsi tietenkin kun esikoinen sai alun mut sen jälkeen kierrot ollu aivan sekasin kolme vuotta. Nyt ekaa kertaa siis kolmeen vuoteen ilman ehkäisyä ja ehkäisynä ollut kaiken lisäksi keltarauhashormooni valmisteet. Yks kierukka kiertokin oli 41pvä. Muut 29-31. Joten usko on korkealla.
 
Lisätään vielä että seksiä oli viimeksi viime viikon alussa josta tämä raskaus on pakolla saanut alkunsa koska sitä edellisen kerran oli 3.9... Joten uskon myöhäiseen ovikseen. Tarkemmin kun katselee vanhoja testejä niin viivanpaikat niissä komeilee mutta tää aamuinen on selvä plussa omalla kokemuksella. :)
 
Pienoisen tauon jälkeen taas täällä :greet025

On ollut kyllä aikamoista elämää viimeiset pari kuukautta. Tullut pohdittua kaikkea muuta kuin vauvajuttuja.
Saimme miehen kanssa keskusteltua kunnolla asioista ja tulin tulokseen, että mun on annettava tälle suhteelle vielä mahdollisuus.

Koko tämän "episodin" aikana meillä on ollut seksiä ehkä kaksi kertaa enkä tosiaan ole tikuttanut mitään oviksia tms.
Mutta kohtalo päätti puuttua peliin ja tein eilen elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin :Heartred Eikä ollut edes mikään haalea vaan aivan selkeä punainen viiva. Ja samalta se näytti myös tänä aamuna.

Mä olen aivan shokissa enkä voi uskoa, että tää on totta. Nyt mun täytyy alkaa googlettamaan, että mitä mun pitää tehdä seuraavaksi :think005:laughing021


Ihan älyttömän paljon plussatuulia jokaiselle teistä ja kiitos tuesta ja ymmärryksestä mitä olen täältä saanut :Heartred
 
Pienoisen tauon jälkeen taas täällä :greet025

On ollut kyllä aikamoista elämää viimeiset pari kuukautta. Tullut pohdittua kaikkea muuta kuin vauvajuttuja.
Saimme miehen kanssa keskusteltua kunnolla asioista ja tulin tulokseen, että mun on annettava tälle suhteelle vielä mahdollisuus.

Koko tämän "episodin" aikana meillä on ollut seksiä ehkä kaksi kertaa enkä tosiaan ole tikuttanut mitään oviksia tms.
Mutta kohtalo päätti puuttua peliin ja tein eilen elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin :Heartred Eikä ollut edes mikään haalea vaan aivan selkeä punainen viiva. Ja samalta se näytti myös tänä aamuna.

Mä olen aivan shokissa enkä voi uskoa, että tää on totta. Nyt mun täytyy alkaa googlettamaan, että mitä mun pitää tehdä seuraavaksi :think005:laughing021


Ihan älyttömän paljon plussatuulia jokaiselle teistä ja kiitos tuesta ja ymmärryksestä mitä olen täältä saanut :Heartred
Onnea :Heartred Soitat huomenna neuvolaan ja varailet ekaa aikaa :) Ennakkoon voit lukea esim kielletyistä ruoka-aineista ja hakea apteekista mama vitamiinin ja foolihappoa :)
 
Mulla täällä piinapäivät aluillaan, nyt dpo 5 ja kovin malttamaton olo että pääsisi testaamaan. :p Kovasti haluisin uskoa että ois tärpännyt, ainakin ihanteellisina päivinä pupuiltiin ja varuilta nyt vielä terolut kuuri menossa. Lisäksi oon kipeenä (dpo 1 alkaen) lähes neljän seinän sisällä mikä osaltaan lisää malttamattomuutta, ei oo paljoo tekemistä. Syysflunssa vaivaa mut onneksi ei oo kuumetta. Aamulämpö tänään 36,8 mut tiedä sit miten tää tauti siihen vaikuttaa..:confused:
 
RanaRidibunda,Mitkä dpo päivät sulla on inssistä jo?
dpo 12. Lupasin lääkärille, etten testaa ennen ma/ti, mutta p*skanmarjat, melkoinen rivi jo tehtyjä testejä. Hailuhaamua olen näkevinäni, mutta viime kerran pettymyksestä viisastuneena uskottelen itselleni, että kyseessä on irrotuspiikkihormonin jäämät. Enkä laita vielä kuvaa tänne, haluan ens itse olla varma... Ei kestä turhia onnitteluja, jos taas sitten keskeytyykin. Ootan ainakin pari pv, ellei sit huomenna tuu joku selkeä haamunen, ennen kuin tulen tänne hihkumaan.
 
Mulla kans huomenna dpo 12 ja aattelin tehdä testin! On kyl ihan olo ettei oo tärpänny, niinkun on joka kierrossa. Jotenkin en vaan nää, että tää onnistuis ilman hoitoja. Vaikka joka kerta on fiilis et ei oo tärpännyt niin silti pettymys on kerta kerralta isompi ku nega pärähtää tikkuun. No, huomenna näkee.

Kp 31/33-39, yk 7, dpo 11
 
dpo 12. Lupasin lääkärille, etten testaa ennen ma/ti, mutta p*skanmarjat, melkoinen rivi jo tehtyjä testejä. Hailuhaamua olen näkevinäni, mutta viime kerran pettymyksestä viisastuneena uskottelen itselleni, että kyseessä on irrotuspiikkihormonin jäämät. Enkä laita vielä kuvaa tänne, haluan ens itse olla varma... Ei kestä turhia onnitteluja, jos taas sitten keskeytyykin. Ootan ainakin pari pv, ellei sit huomenna tuu joku selkeä haamunen, ennen kuin tulen tänne hihkumaan.
Toivotaan nyt parasta :) tsemppiä
 
Kaunis ilma ollut tänään! Minäkin vähän rauhoittunut viime viestistä. Odotan että pääsen testaamaan ensi viikolla. Jos testi on negatiivinen, niin täytyy alkaa selvittämään mistä tuntemukset kohtuu tulevat. Siitä vähän huolissaan.
Olen juuri käynyt papat, verikokeet ja ultraukset 3 viikkoa sitten koska minun oli tarkoitus luovuttaa munasoluja.
Jos olen tullut raskaaksi, niin tämä tietenkin siirtyy...
Onko muilla aikalailla jatkuva painon tunne tai repäisykivut kohdussa?
 
Oot hullu jos vielä tikuttelet :D Paljon sulla on menkat myöhässä? Mulla vielä noin tummia oo vaan just erotettava. Terkan mukaan normaalia mut pääsen taas labraan kun menkat valmiiks jo myöhässä
 
Takaisin
Top