Naksutiili
Asioista perillä oleva
Siinä on tosi haalea viiva joka vissii punertaa mutta en tiedä uskaltaako siihen luottaa. Kyllä ainakin minun ja ystäväni puhelimissa näkyy mutta niin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suuresta kuvasta näkyy todella hailakka hailura? Saa kyllä olla aika hyvät lasit, mut mä näen.Näättekö saman kuin mä?
Onnea Soitat huomenna neuvolaan ja varailet ekaa aikaa :) Ennakkoon voit lukea esim kielletyistä ruoka-aineista ja hakea apteekista mama vitamiinin ja foolihappoa :)Pienoisen tauon jälkeen taas täällä
On ollut kyllä aikamoista elämää viimeiset pari kuukautta. Tullut pohdittua kaikkea muuta kuin vauvajuttuja.
Saimme miehen kanssa keskusteltua kunnolla asioista ja tulin tulokseen, että mun on annettava tälle suhteelle vielä mahdollisuus.
Koko tämän "episodin" aikana meillä on ollut seksiä ehkä kaksi kertaa enkä tosiaan ole tikuttanut mitään oviksia tms.
Mutta kohtalo päätti puuttua peliin ja tein eilen elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin Eikä ollut edes mikään haalea vaan aivan selkeä punainen viiva. Ja samalta se näytti myös tänä aamuna.
Mä olen aivan shokissa enkä voi uskoa, että tää on totta. Nyt mun täytyy alkaa googlettamaan, että mitä mun pitää tehdä seuraavaksi
Ihan älyttömän paljon plussatuulia jokaiselle teistä ja kiitos tuesta ja ymmärryksestä mitä olen täältä saanut
dpo 12. Lupasin lääkärille, etten testaa ennen ma/ti, mutta p*skanmarjat, melkoinen rivi jo tehtyjä testejä. Hailuhaamua olen näkevinäni, mutta viime kerran pettymyksestä viisastuneena uskottelen itselleni, että kyseessä on irrotuspiikkihormonin jäämät. Enkä laita vielä kuvaa tänne, haluan ens itse olla varma... Ei kestä turhia onnitteluja, jos taas sitten keskeytyykin. Ootan ainakin pari pv, ellei sit huomenna tuu joku selkeä haamunen, ennen kuin tulen tänne hihkumaan.RanaRidibunda,Mitkä dpo päivät sulla on inssistä jo?
Toivotaan nyt parasta :) tsemppiädpo 12. Lupasin lääkärille, etten testaa ennen ma/ti, mutta p*skanmarjat, melkoinen rivi jo tehtyjä testejä. Hailuhaamua olen näkevinäni, mutta viime kerran pettymyksestä viisastuneena uskottelen itselleni, että kyseessä on irrotuspiikkihormonin jäämät. Enkä laita vielä kuvaa tänne, haluan ens itse olla varma... Ei kestä turhia onnitteluja, jos taas sitten keskeytyykin. Ootan ainakin pari pv, ellei sit huomenna tuu joku selkeä haamunen, ennen kuin tulen tänne hihkumaan.
Onnea Lum_! Laita toki kuvaa testistä :)