Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Osaisikohan joku muuten sanoa, että kumpi on parempi, RFSU:n herkkä testi vai Apteekin Ultra? Molemmat siis noita 10 mIU/ml testejä. Nämä on meidän lähiostarin herkimmät vaihtoehdot ja mietin kumpi on selkeämpi. Jos siis jompikumpi näyttää usein viivanpaikkoja, niin mieluummin otan sen toisen jossa nega on selvä nega.
 
Osaisikohan joku muuten sanoa, että kumpi on parempi, RFSU:n herkkä testi vai Apteekin Ultra? Molemmat siis noita 10 mIU/ml testejä. Nämä on meidän lähiostarin herkimmät vaihtoehdot ja mietin kumpi on selkeämpi. Jos siis jompikumpi näyttää usein viivanpaikkoja, niin mieluummin otan sen toisen jossa nega on selvä nega.

Mulla itsellä ei oo ollenkaa kokemusta noista herkistä testeistä, mutta mitä oon tältä foorumilta lueskellut, niin aika moni on saanut parempia viivoja 20-25mlU/ml testeihin kuin noihin 10. Ja siis ihan samasta pissasta. Mutta noita RFSU:n testejä oon huomannu useammin moitittavan.
 
Mun kokemuksen mukaan noi herkät ei toimi. Saanu negan niillä vaikka joku muu testi näyttänyt plussaa. Kokeile säkin noita Clear blue testejä :D
 
Mulla tosiaan noi rfsu:n testit on toimineet ihan erinomaisesti. Testi on ollut selkeä nega silloin, kun en ole ollut raskaana ja haalea viiva silloin, kun on tärpännyt. Mulla tosin rfsu:n lisäksi kokemusta vain clear bluesta ja raskauskeijun kaupanpäällisliuskoista, eikä niissäkään koskaan mitään turhia viivan paikkoja ole näkynyt. Ei vaikka oon ihan tosissani tihrustanut.
 
Kuuma. Siis töissäkin missä normaalisti ilmastoinnin takia palelee niin on vain kuuma. Aamulämmöt on ollu oviksesta asti ollu koholla. Aikaisemmissa kierrossa ovikseen jälkeen on lämmöt pomppinu ylös alas. Normaalin kierron mukaan menkat pitäs alkaa lauantaina, mutta nyt kun ovis oli vasta kp15 niin Flo ennustaa että menkat alkais vasta ens keskiviikkona.

Saako nyt toivoa liikoja ihan vaan sen takia että on kuuma?

Kp 22 / 25 dpo7
 
Tässä vähän huono kuva mutta kuitenkin
 

Liitteet

  • IMG_20170912_174732.jpg
    IMG_20170912_174732.jpg
    794.8 KB · Katsottu: 235
Naksutiili, eikös digissä ole korkeampi se hCG-raja? Jos on vielä noin hailu viiva niin en huolestuisi diginegasta. Tee parin päivän päästä uusiksi?

Mä kävin ostamassa vielä yhden testin ja odottelen tässä pissahätää. Jos se ei näytä mitään, niin eiköhän ne aiemmat olleet viivanpaikkoja tai sitten kyseessä kemiallinen. Oon kyllä pissinyt kaapista pari Sofin liuskaa ja ne oli negoja, mutta ne ei käsittääkseni ole kovin herkkiä joten en ihan vielä luovu toivosta täysin vaikka huonolle alkaakin näyttää.
 
Naksutiili, eikös digissä ole korkeampi se hCG-raja? Jos on vielä noin hailu viiva niin en huolestuisi diginegasta. Tee parin päivän päästä uusiksi?

Mä kävin ostamassa vielä yhden testin ja odottelen tässä pissahätää. Jos se ei näytä mitään, niin eiköhän ne aiemmat olleet viivanpaikkoja tai sitten kyseessä kemiallinen. Oon kyllä pissinyt kaapista pari Sofin liuskaa ja ne oli negoja, mutta ne ei käsittääkseni ole kovin herkkiä joten en ihan vielä luovu toivosta täysin vaikka huonolle alkaakin näyttää.
Molempien pitäisi olla sen 25ml herkkyydeltä. Kaipa sitä pitäis yrittää malttaa vaa olla.
 
Mäkään en ole testannut, mulla on CB fertiliteettimonitori eikä sillä voi testata kuin tiettyinä päivinä.

Onko kenelläkään kemiallisen kokeneella ollut menkkamaisia kipuja ennen menkkoja? Mulla viivanpaikka/haamu haalistuu enkä kyllä usko olevani raskaana. Menkkakipuja ollut vuorokauden, mutta pisaraakaan verta ei näy. Normaalisti menkat alkaa heti ensimmäisen kivun jälkeen tai jopa ennen. Kierron puolesta menkkojen pitäisi kyllä alkaa vasta loppuviikosta tai viikonloppuna, mutta ihmettelen mitä tämä jomotus voi sitten olla. Voiko itse kiinnittymisyritys aiheuttaa kipua? :wideyed:
 
Jotkut sanoo että ovat tunteneet menkkajomotuksia kiinnittymisessä ja itsellä oli aika paljon niitä kun esikoista odotin ja kohtu kasvoi. Toki kohdun ulkopuolinen raskaus on myös mahdollinen jota omalla kohdalla pelkään.
 
Mulla taas on aiemmin raskauskivut olleet täysin toisenlaisia ja nämä on selvästi menkkatyyppisiä. :wideyed: Jos se maanantain testi oli oikea haamu, niin kiinnittyminen olisi ollut jo viikonloppuna, ja mietin voiko kipu johtua sen kiinnittymistä yrittäneen munasolun irtoamisesta (?), mutta käsittääkseni se yleensä poistuu menkkojen mukana eikä pisaraakaan tosiaan vuoda. Toisaalta väliäkö tuolla, tänään oli One Stepin 10 mIU testi täysin vitivalkea nega eli ei tässä raskaana olla kuitenkaan. Täti saapunee lähipäivinä. Aiemmissa raskauksissa oli tässä vaiheessa jo 50 mIU testikin positiivinen.

Noh, kohti uusia pettymyksiä. :meh:

Toivottavasti sullakin ratkeaisi mahdollisimman pian. Mieluiten selvänä plussana, mutta parempi tietty negakin kuin kohdunulkoinen tai tuulimuna.
 
Mun on pakko sanoo noista CB-plus testeistä, että mulla näytti ihan selkeetä plussaa enkä ollu raskaana. Se piirtyy tosi vahvasti se harmaa viivanpaikkakin tuohon, ite en uskois itellä positiiviseks ennen ku ois yhtä vahva pysty- ja vaakaviiva.

Toivotaan että sulla olis toisin Naksutiili!!
 
Mun on pakko sanoo noista CB-plus testeistä, että mulla näytti ihan selkeetä plussaa enkä ollu raskaana. Se piirtyy tosi vahvasti se harmaa viivanpaikkakin tuohon, ite en uskois itellä positiiviseks ennen ku ois yhtä vahva pysty- ja vaakaviiva.

Toivotaan että sulla olis toisin Naksutiili!!
Vitsi että ärsyttää kun vaivalla soitin clearbluelle ja he sanoivat että ei tule viivanpaikkaa... Ja kun toi mun testi ei oo harmaa vaan selkeästi sininen plussa mutta toki haaleampi kuin se miinus merkki. Varasin ihan labraan ajan kun mies sai hepulin tajutessaan että oon käyttänyt 70e testeihin rahaa :D
 
Onko kellään ollut todella vetistä kirkasta / vaaleaa valkovuotoa alkuraskaudessa? Mulla oli tommosta kun odotin esikoista ja nyt taas. Tuo alkoi joskus viikko sitten.
 
Onko kellään ollut todella vetistä kirkasta / vaaleaa valkovuotoa alkuraskaudessa? Mulla oli tommosta kun odotin esikoista ja nyt taas. Tuo alkoi joskus viikko sitten.
Edellisen inssin jälkeen oli, noin viikko inssistä alkoi ja kesti viikon. Runsasta ja notkeaa. Joo.
 
Edellisen inssin jälkeen oli, noin viikko inssistä alkoi ja kesti viikon. Runsasta ja notkeaa. Joo.
Hiukka ällöä jos vois sanoa. Tuntuu oikee kun sitä valuu pöksyihin ja paniikissa veskii kattoo ettei menkat alkaneet. Nyt aamulla testi näytti ehkä haamuplussalta. Eli testi ajalla 5min ilmestyi toinenkin viiva josta ei nyt ota selvää että onko se viiva vai viivanpaikka... No, maanantaina labraan kuitenkin
 
Takaisin
Top