Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu sulla menee ehkä matka pilalle, jos testaatkin negatiivista liian aikaisin, sit vaan v*tuttaa... Jätä testit kotiin ja koita nauttia matkasta? Kun ei ole testejä käsillä, ei pysty vimmaisesti testailemaan. :D Tosi helppo sanoo, heh. Mut eihän siinä voi näkyä mitään vielä, oota nyt ees 10 dpo:n asti. Voithan sä testata perjantaina, mut jos on negaa, niin tiedät et mahkut plussaan myöhemmin voi olla.. ja ehkä tosiaan voisit loman ajaksi saada asian pois mielestä, mutta epäilen... Ite ainakaan ei pysty mitään muuta ajattelemaan vaik mitä kaikkea tekemistä on koittanut keksiä.
Olen miettinyt todella paljon tuota että voiko oikeasti olla ilman pettynyksiä jos testi onkin nega.Reissu ainakin menisi ehkä pilalle testin takia.
 
Nyt on pakko liittyä tänne, kun alkaa kans jännäks käymään. KP24/26-28, tänää rfsu testi negaaki negampi (en malttanu olla testaamatta).. Laskennallinen ovis ollu 22.8, en kyllä tuntenu mitään ovisoireita, toisin kuin viime kierrolla, mutta jo 21.8 aamulla herätessäni oli niblet tautisen kipeet ja siitä asti ollu rinnat ala puolelta "menkkakipeet" ja siitä hiljalleen tasasesti paisunu. Nyt alkuviikosta ukko ihmetteli "jestas minkä kokoset puskurit sulla, nibletki törröttää ja on sinertävät?" en kyllä osannu vastata kysymykseen, yleensä mulla on niblet törröllää vaa kylmässä, nyt koko ajan.. Normisti mulla mosahtaa yhessä yössä päivää ennen tätiä tisut koviks ilmapalloiks kipuineen. Mitään normaalista poikkeevii alavattatuntemuksia en oo huomannu, mutta suolisto toimii jotenki hitaalla.. Aamukahvia kerkii normaalisti juomaa loppuu ku tulee kiire veskii, ettei löysät valahda housuun. Nyt tilanne on se että suoli toimii vaan iltasin kerran turhanki kiinteenä. Ei me päät märkänä olla yritetty vauvaa, mutta tervetullut ois, nyt on vaa niin eri olo ku muissa kierroissa (liekö sit vaa kuitenki toiveajattelu oireita):schocked028
 
Hajoaa pää!!!
Alkoi vuoto (kp 28/26-28), ei näytä menkkavuodolta mutta sen verran, ettei tiiä selviikö pelkällä pikkuhousunsuojalla. Testi näyttää edelleen haamuhaamua, mut pelkään et minä päivänä/hetkenä tahansa viiva onkin kadonnut.. Terveysneuvonnassa sanoivat, että kiinnittymisvuoto voisi tulla vasta 2 viikon kuluttua hedelmöittymisestä, pieni toivo elää, mut... :nailbiting: :arghh: Käskivät soittaa neuvolaan, sinne jonossa nyt ja onpahan pitkät minuutit. :smiley-angry016

...Ja edit: Eipä kuulemma auta kuin odotella, jos tulee kipuja niin päivystykseen, mutta tässä voipi olla niinkin, että olisi kaksi hedelmöittynyttä munasolua ja toinen tulee ulos... Käskettiin vain odottaa viikko ja testata sitten uudelleen. Millä minä jaksan odottaa... Ja jos menee kesken, niin sitäkään ei kuulemma heti näe testissä. Eli yksi piinaviikko lisää. Onpahan perseestä. Nyt ois 4+1.
 
Muokattu viimeksi:
Hajoaa pää!!!
Alkoi vuoto (kp 28/26-28), ei näytä menkkavuodolta mutta sen verran, ettei tiiä selviikö pelkällä pikkuhousunsuojalla. Testi näyttää edelleen haamuhaamua, mut pelkään et minä päivänä/hetkenä tahansa viiva onkin kadonnut.. Terveysneuvonnassa sanoivat, että kiinnittymisvuoto voisi tulla vasta 2 viikon kuluttua hedelmöittymisestä, pieni toivo elää, mut... :nailbiting: :arghh: Käskivät soittaa neuvolaan, sinne jonossa nyt ja onpahan pitkät minuutit. :smiley-angry016

...Ja edit: Eipä kuulemma auta kuin odotella, jos tulee kipuja niin päivystykseen, mutta tässä voipi olla niinkin, että olisi kaksi hedelmöittynyttä munasolua ja toinen tulee ulos... Käskettiin vain odottaa viikko ja testata sitten uudelleen. Millä minä jaksan odottaa... Ja jos menee kesken, niin sitäkään ei kuulemma heti näe testissä. Eli yksi piinaviikko lisää. Onpahan perseestä. Nyt ois 4+1.

Eikun tsemppiä!!! Toi on todella perseestä! Koita harhauttaa ittes jollain.. viikonloppureissu?
 
Eikun tsemppiä!!! Toi on todella perseestä! Koita harhauttaa ittes jollain.. viikonloppureissu?
Taitaa olla viikonloppusiivousurakka....
Ensi viikon alussa pitäisi aloittaa letrozolit, jos nää on menkat/km, mut sit jos ei olekaan, niin emmä uskalla niitä letroja ottaa - sit jos en ota niitä, niin seuraava inssi siirtyy lokakuulle. Voihan raivo. :schoked025
 
Taitaa olla viikonloppusiivousurakka....
Ensi viikon alussa pitäisi aloittaa letrozolit, jos nää on menkat/km, mut sit jos ei olekaan, niin emmä uskalla niitä letroja ottaa - sit jos en ota niitä, niin seuraava inssi siirtyy lokakuulle. Voihan raivo. :schoked025

Onko sulla jotkut hoidot käynnissä, anteeksi en yhtään muista ootko kirjoitellut niistä jo jotain.

Siis... mä haluaisin KOTIIN OMAN ULTRAÄÄNILAITTEEN!! En varmaan oo ainut! :D ja sit vielä sen mimmin joka osaa tulkita sitä bizarrokuvaa :D :D oispa IHANAA ku vois tän ikuisen jossittelun sijaan vaan tsekata kerran/kaks päivässä tilanteen! :)
 
Onko sulla jotkut hoidot käynnissä, anteeksi en yhtään muista ootko kirjoitellut niistä jo jotain.

Siis... mä haluaisin KOTIIN OMAN ULTRAÄÄNILAITTEEN!! En varmaan oo ainut! :D ja sit vielä sen mimmin joka osaa tulkita sitä bizarrokuvaa :D :D oispa IHANAA ku vois tän ikuisen jossittelun sijaan vaan tsekata kerran/kaks päivässä tilanteen! :)

Samaa mieltä, oma ultraäänilaite tai sit joku foorumin yhteinen oltava... :) Joo on hoidot, kun olen tätä lasta yksin hankkimassa. Mulla oli inseminaatio 15.8. Ekasta tärppäsi mut nyt jos se on menossa kesken, niin... älämenekeskenälämenekesken :smiley-angelic001 . Selostelin tuolla inseminaatio 2017 -osiossa ja jossain lapsettomuus/IVF -palstalla kans, kun Suomessa yritetään rahastaa ja huijata ja muualla (rapakon takana) hoidetaan itse ihmistä & asiat eteenpäin.
 
Kuinka mieltä ylentävää testata aamulla haalea mutta vihdoin selkeä plussa... ja muutama tunti myöhemmin katsoa plussan lorisevan verenä viemäriin.
 
Juu eli toiveajattelun oireita oli mun osalta.. Juuri samana iltana lakanoiden tuuletuksen jälkeen huomasin sperman värjäytyneen pinkiks ja siitä se sit ylty, normia niukemmat, mutta normia pidemmät tuntuu olevan ku vieläki paperi värjäytyy pyyhittäes. Tissitki palautu normaaleiks heti jo perjantaina. Uuteen kiertoon hymyssä suin :D
 
Täällä eilen loppui lugesteronit ja huomenna meinaan testailla siis kovaa piinausta siis.Tällä viikolla pitäisi kuukautisten alkaa jos on alkaneena toivotaan ettei ala. Toivotaan että kaksi viivaa ilmestyisi onhan ne isommat dpo päivätkin mitä viime viikon tekemän testin aikaan.12.9.ois oikea testipäivä mutta tuo testipäivä hieman ihmetyttää kun noin pitkälle inseminaatiosta menee.Jos.vuoto alkaa se merkitsee meidän viimeistä inseminaatio kertaa.
 
Täällä eilen loppui lugesteronit ja huomenna meinaan testailla siis kovaa piinausta siis.Tällä viikolla pitäisi kuukautisten alkaa jos on alkaneena toivotaan ettei ala. Toivotaan että kaksi viivaa ilmestyisi onhan ne isommat dpo päivätkin mitä viime viikon tekemän testin aikaan.12.9.ois oikea testipäivä mutta tuo testipäivä hieman ihmetyttää kun noin pitkälle inseminaatiosta menee.Jos.vuoto alkaa se merkitsee meidän viimeistä inseminaatio kertaa.

Siis milloin sulla on ollut inseminaatio? Kyllähän siinä se pari-kolme viikkoa pitää odotella, että on luotettava testata. Itse seuraavassa meinaan oikeasti odottaa, luulen, että stressailu ja jännitys teki sen, että keskeytyi.
Voisitko kertoa noista lugesteroneista vähän lisää, mulla varmaan otetaan ne nyt käyttöön. Okei, lääkäri varmaan kertoo, mutta silti. Ens tiistaina uusi yritys siis.
 
Täällä yksi uusi kuumeilija ! Yritystä ei varsinaisesti edes takana vaan yksi epämääräinen kierto kun kierukka otettu pois.

Eli kierukka poistettu 21.8. Kuukautiset olivat 20-25.8. Seksiä oli parina päivänä sillä viikolla.

Seuraavalla viikolla oli 4 päivänä ja sunnuntaina luulin että olisi ovis koska oli sen tyyppiä oireita muttei limaa. Näin jälkikäteen mietin että entäs jos ei ollutkaan koska edellis vklp oli liman tyyppistä vuotoa... Mutta voiko ovis olla suoraan menkkojen jälkeen ?

Nyt sitten jännityksellä ootellaan nyt viikonloppua että näyttäisikö se testi plussaa vai ei ja sitten tietenkin seuraavaa viikkoa jos ei että alkaako menkat.
 
Siis milloin sulla on ollut inseminaatio? Kyllähän siinä se pari-kolme viikkoa pitää odotella, että on luotettava testata. Itse seuraavassa meinaan oikeasti odottaa, luulen, että stressailu ja jännitys teki sen, että keskeytyi.
Voisitko kertoa noista lugesteroneista vähän lisää, mulla varmaan otetaan ne nyt käyttöön. Okei, lääkäri varmaan kertoo, mutta silti. Ens tiistaina uusi yritys siis.
Inseminaatiosta on jo yli kolme viikkoa aikaa.Mitä kaikkea haluat tietää Lugesteronista?Lugesteroneja voidaan käyttää suun tai emättimen kautta.Joillekkin käytetään 10rv asti lugesteronia.Itellä on emättimeen aamuin illoin 200mg×2.Tuota lääkettä käytetään aika usein näissä lapsettomuushoidoissa.Lääke voi aiheittaa raskausoireita sen kaltaisia sivuvaikutuksia tulee lääkkeestä.
 
En päässy tänään testailemaan piti käydä aamuyöllä wc ei ois ollut pidättäytymistä paljon ollenkaan niin huomenna uusi yritys :) Polikin hyväksyy ainoastaan aamulla otetun tuloksen no toivotaan parasta huomis aamulle :)
 
Inseminaatiosta on jo yli kolme viikkoa aikaa.Mitä kaikkea haluat tietää Lugesteronista?Lugesteroneja voidaan käyttää suun tai emättimen kautta.Joillekkin käytetään 10rv asti lugesteronia.Itellä on emättimeen aamuin illoin 200mg×2.Tuota lääkettä käytetään aika usein näissä lapsettomuushoidoissa.Lääke voi aiheittaa raskausoireita sen kaltaisia sivuvaikutuksia tulee lääkkeestä.

En oikein tiiä, mitä haluisin tietää. Lähinnä vaan et tuleeko niistä jotenkin karmea olo ja onko oikeasti hyötyä. :) Mut sitpä sen näkee. :P
 
En oikein tiiä, mitä haluisin tietää. Lähinnä vaan et tuleeko niistä jotenkin karmea olo ja onko oikeasti hyötyä. :) Mut sitpä sen näkee. :p
No riippuu paljon varmasti ihmisestä miten vaikuttaa lääke.Itellä ainakin raskausoireen kaltaisia oireita tulee niistä ja apteekkissa sanoivat kans ettö sivuoireet on juuri samalaisia kuin raskausoireet.Ainakin yhden raskauden missä inseminaatio ja lugesteroni oli mukana sai alkunsa että kai niillä jotain pientä hyötyä kai on.
 
Takaisin
Top