Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja niinhän siinä sitten kävi, että tosiaan kävin ostamassa pari raskaustestiä ja sorruin testaamaan nyt illalla. Ja tietysti negahan se oli. MUTTA testiajan jälkeen avasin muovisen puikon vielä katsoakseni sisällä olevaa liuskaa tarkemmin ja näin siinä jonkun haaleen haaleen hailahduksen. Se oli musta "ihan selvä". Innostuin ja juoksin hakemaan kännykkää ottaakseni siitä kuvan, mutta kun tulin takaisin vessaan, en enää erottanut sitä vaikka kuinka tiirailin.

Onko jollekin muulle käynyt näin vai tekikö mun silmät tai kylppärin valaistus vaan tepposet??? Kyseessä siis marketista ostettu herkkä rfsu:n testi.
 
Ja niinhän siinä sitten kävi, että tosiaan kävin ostamassa pari raskaustestiä ja sorruin testaamaan nyt illalla. Ja tietysti negahan se oli. MUTTA testiajan jälkeen avasin muovisen puikon vielä katsoakseni sisällä olevaa liuskaa tarkemmin ja näin siinä jonkun haaleen haaleen hailahduksen. Se oli musta "ihan selvä". Innostuin ja juoksin hakemaan kännykkää ottaakseni siitä kuvan, mutta kun tulin takaisin vessaan, en enää erottanut sitä vaikka kuinka tiirailin.

Onko jollekin muulle käynyt näin vai tekikö mun silmät tai kylppärin valaistus vaan tepposet??? Kyseessä siis marketista ostettu herkkä rfsu:n testi.

Mulle kävi samalla testillä lauantaina juuri noin ja siis itse asiassa siihen tuli heti kastuttua 2 viivaa, joista toinen hävisi kuivuttua.

Jotain ilmeisesti yritti tapahtua , kun eilisessä testissä oli myös roskishaamu
 
Ah, kiitos Nessi! Ehkä mun silmissä ei sit tosiaan ollut vikaa:whacky059 Sen verran hailakka haamu siinä kuitenkin, että sen muovikuvun läpi sitä ei kyllä erottanut ja noitahan ei ilmeisimmin ole tarkoitettu avattaviksi:shy:

Mies "kielsi" mua testaamasta ennen sunnuntaita. Ei kuulemma tee mielenterveydelle hyvää arpoa tollasten haamujen merkityksiä ja olemassa oloao_O
 
Täällä ilmoitautuu piinailija.En nyt muista kerroinko tänne ei plussaa tullut viime kierossa.Nyt tehty inseminaatio tiistaina ja keltarauhashormooni tukilääkitys alkoi tänään.Testailen tässä lääkityksen loputtua.
 
Ah, kiitos Nessi! Ehkä mun silmissä ei sit tosiaan ollut vikaa:whacky059 Sen verran hailakka haamu siinä kuitenkin, että sen muovikuvun läpi sitä ei kyllä erottanut ja noitahan ei ilmeisimmin ole tarkoitettu avattaviksi:shy:

Mies "kielsi" mua testaamasta ennen sunnuntaita. Ei kuulemma tee mielenterveydelle hyvää arpoa tollasten haamujen merkityksiä ja olemassa oloao_O

Mielenkiinnolla kyllä odotan, että vahvistuuko sulla plussaksi :)
 
En viitsinyt edes testata tänä aamuna, kun lämmöt oli jo laskusuunnassa:sad001 Rinnat on kipeytyny ja mahassa kiertää vähän omituisesti, mutta todennäköisesti nää oireet enteilee menkkojen alkua parin päivän päästä. Tänään dpo 10 ja toivottavasti toi luteaalivaihe nyt venyis edes sen 12 päivän mittaiseksi.
 
Miten oot lämpöjä mitannut? Merkkaatko jonnekin niitä?
Käytän Natural Cycles -sovellusta ja saman yrityksen kuumemittaria. Mittaan aamulla ennen sängystä nousemista aina mahdollisimman samaan aikaan. Oon mittaillu lämpöjä jo toukokuusta ja aika hyvin lämpöjen perusteella pystyy toteamaan menkkojen alkamisen.
 
Täällä viime yönä näin unta että teen raskaustestin missä on leffaviivat.Ollaan anopin luona en tiedä onko mies kertonut tällä kertaa meidän hoidoista ennen kohtukuolemaa anoppi tiesi nyt en tiedä tietääkö.Kerroin miehelle mies sanoi että hyvä ja aivan ihana uni.Toivotaan nyt parasta että oikeassa elämässä nyt käy niin.
 
Heitsu nuo unet on ihania ja toivottavasti ennustaa hyviä uutisia tulevaksi :happy:

Mulla nyt kai dpo11 ja sylkitestissä oli eilen lähes olemattomat saniaiset, tänään taas paljon runsaammat :eek: on ollut lievää lenssumaista oloa ja eilen ihmeellisesti emättimen suulle tuikkivaa tuntemusta oli pitkin päivää (menkkojen aikaan alakerrassa arkuus normaalia, ei ennen. Mietin tosin, onko nuo, sekä muutkin alavatsan tuikkimiset selkäperäistä, kun on taas jumissa alaselkä). Lämpö kainalosta oli just äsken 37°, normaalisti max. 36,8°. Olin jo luopunut toivosta tän kierron suhteen, mut nyt kyllä pidetään jännityksessä taas ihan viimeiseen asti :nailbiting:
Niin ja raskaustestit olleet tietty negaa.
 
Moikka kaikki, pitkästä aikaa!

On tullut taukoa niin täältä foorumilta kuin noista vauvantekohommistakin. Syystä, etten oiken enää tiedä haluanko jatkaa tätä suhdetta mieheni kanssa. Olen alkanut miettimään, että olenko tuon kanssa vain sen takia, että mä haluan lapsen niin kovasti. Meillä ei ole hirveästi mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita eikä me keskustella juurikaan muusta kuin ihan arkipäiväisistä asioista. Olen alkanut kaipaamaan niitä "syvällisempiä" keskusteluja toisen kanssa ihan kamalasti ja musta tuntuu etten niitä tästä suhteesta tule koskaan saamaan. Rakastan kyllä tuota toista ihan oikeasti mutta meillä (niinkuin tietysti kaikilla pareilla) on omat ongelmansa.
Nyt siis joudun tekemään päätöksen, että luovunko lapsihaaveista ja aloitan kaiken alusta. Musta tuntuu, että oon niin yksin koko mun elämässä että ahdistaa miten osaisinkaan aloittaa kaiken alusta yksin.

Anteeksi tälläinen avautuminen tänne palstalle ja ihan todella paljon plussatuulia kaikille piinailijoille! :Heartred
Mä yritän selvittää ajatuksiani ja tehdä oikeita päätöksiä.
 
Lum_ voi että, voimia tilanteeseen ja päätöksiin :Heartpink Kyllä ne aallonpohjatkin kuuluu parisuhteeseen. Toki pitää miettiä, että onko taustalla joku perustavanlaatuinen asia, josta ei pääse yli. Aikalisä varmaan paikallaan, jotta ajatukset selkiytyy. Tsemppiä!
 
Tänään sain elämäni ensimmäisen haamuviivan:Heartred Mulla kans ollu tänään tuikkivaa kipua kohdun seutuvilla, vähän eri kohdissa. Ajattelin listata tähän viime päivien oireita, jos niistä olis myöhemmin hyötyä mulle itselleni tai jollekin muulle.

Dpo 8: ei mitään, paitsi vähän normaalimpaa enemmän valkovuotoa. Illalla testattu nega rfsu:n herkällä testillä. Illalla vähän kuumeinen, mutta ei kipeä olo ja lämpö 37,05 (paljon korkeempi kuin mulla yleensä)

Dpo 9: rinnat vähän kipeytyneet aamulla. Lisäksi ehkä aavistuksen kuumeinen olo.

Dpo 10: aamulämpö laskenut 0,1 astetta. Vatsassa kiersi heti aamusta vähän samalla tavalla kuin joskus menkkojen 1. päivänä, mutta menkkakipua ei ollut. Kierto vatsassa jatkui koko päivän. Vähän kuumeinen olo. Iltapäivästä alkaen vessassa oli pakko ravata n. 1-2 h välein, vaikka en edes juonut paljoa (tästä syystä en myöskään saanut tehtyä testiä illalla:grin) Illasta alkaen kohdun seudulla välillä pientä tuikkimista/vihlontaa.

Dpo 11: Vatsassa kiertää vähemmän kuin eilen. Aamulämpö oli vähän kuuden jälkeen aamulla n. 5 tunnin yöunien jälkeen 0,02 astetta korkeampi kuin eilen. Testin tekemisen ja parin tunnin sängyssä pyörimisen jälkeen jo 36,8. Kohdun seudulla tuikkii/pistelee edelleen. Jännittynyt olo ja toive haamun vahvistumisesta:Heartred
 
Heitsu nuo unet on ihania ja toivottavasti ennustaa hyviä uutisia tulevaksi :happy:

Mulla nyt kai dpo11 ja sylkitestissä oli eilen lähes olemattomat saniaiset, tänään taas paljon runsaammat :eek:

Anteeksi, mutta mitä ihmeen saniaisia te suustanne etsitte? Mihin se vaikuttaa? :) Sori, mutta olen uusi, ja jotain sentään ymmärrän, mutta tämä män ohi... ymmärtääkseni saniainen on sellainen puska, joka kasvaa metikössä. :D :D
 
Anteeksi, mutta mitä ihmeen saniaisia te suustanne etsitte? Mihin se vaikuttaa? :) Sori, mutta olen uusi, ja jotain sentään ymmärrän, mutta tämä män ohi... ymmärtääkseni saniainen on sellainen puska, joka kasvaa metikössä. :D :D

:D eli kyseessä on ovulaatiomikroskooppi ja kun estrogeenitaso nousee, syljen suolat kiteytyvät kuivuessaan ja mikroskoopissa näkyy saniaiskuvioita/jääkukkia :)
 
ea3b3b4228469e289dd26baf63d0910c
 
Takaisin
Top