Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meillä olisi pe kaverin juhlat,ja nyt mietin et jos oonkin raskaana. Testihän ei varmasti näytä vielä dpo 6 mitään. Onko haittaa jos otan juhlissa jonkun verran? Joku joskus kirjoitti,että elä normaalisti niin pitkään kun tiedät raskaudesta,mut sit taas mietin ,et jos saankin plussan testiin ens to ja oon ottanu alkoholia.
 
äippä2015 niinhän se on, että ei voi elää aina silleen, kuin ois raskaana. Toisaalta on sitten se puoli, että raskaus alkaakin mut ei jatku, niin tuleeko itsesyytökset alkoholista :confused: ei kyllä yks kerta varmasti tervettä raskautta estä / keskeytä, mutta oma päätös on jokaisen tehtävä. Ite en oo nollalinjalla yritysaikana, enkä oviksen jälkeenkään "ihan varuilta". Sitten kun plussa tulee, niin asia on vesiselvä :grin
 
Ja monihan ottaa punaviiniä kiinnittymisaikoihin lasillisen iltasin, jotta kiinnittymistä edistäisi :rolleyes: tiiä liekö apuakaan, mut jokainen tyylillään :)
 
Ite kans sillä meiningillä, etten voi elää kokoajan niin, että oisin raskaana. En sen jälkeen ku on 2,5v yritetty saada lasta. Alkoholia siis juon ennen oletettujen menkkojen alkua, ellei kierto veny yllättäen hyvin pitkäks, mut sillon teen kyllä testiäki sit. Niin kauan uskallan juoda kun ei testi plussaa, yleensä dpo6 eteenpäin teen niinä aamuina varuiks testin ku tiedän että oisin menossa juomaan illalla :hilarious:
 
Tässä kierrossa sovelluksen ennusteet on elänyt paljon! Enkä toisaalta ihmettele onhan nuo aamulämmöt poukkoilleet miten sattuu ja reissussakin on oltu.

Alkuperäisen ennusteen mukaan tänään pitäis alkaa menkat. Lämmöt on nyt kuitenkin kolmatta päivää yli 36 ja sovellus heitti ennusteen menkkojen alkamisesta tiistaille. Viikko sitten oli kärty ja juili selkää. Nyt ehkä hivenen juilii taas selkää.

En oikein ole uskonut tämän kierron mahdollisuuksiin juurikin nuiden reissujen yms takia, mutta kummasti nuo toiveet kuitenkin nousee pintaan kun lämmöt pysyy tässä vaiheessa ylhäällä.

Vieläköhän tuota malttaa olla testaamatta? Vai oiskohan tuo lämpöjen romahtaminen tiedossa huomenna... :( En millään haluaisi tehdä sitä negatiivista testiä...
 
Mullakin menossa piinapäivät, nyt siis joko dpo 10 tai 9. Vaikea laskea kun ei mitään hajua ovulaatiosta. Hedelmöitysajankohta sinällään on tiedossa kun ei ehditty kuin kerran vällyjen väliin.

Mä oon ihan hullu kuvittelemaan kaikkea ja välillä innostunut, välillä oon ihan et ei vaan oo mahdollista yk1 ja yhdellä kerralla pamahtaa raskaaksi. Etenkin kun pcos taustalla. No mut se siitä. Testailut oon tehnyt aamusin ,toistaiseksi negaa näyttää. Hätähousuilen kyllä, mut ei vaan voi mitään. :nailbiting:
 
dpo 9, ja tällästä
 

Liitteet

  • WP_20170821_08_28_36_Pro (3).jpg
    WP_20170821_08_28_36_Pro (3).jpg
    314 KB · Katsottu: 244
äippä2015 vau, mahtavaa! :happy: Varovasti onnea!

Täällä armoton närästys tänään. Renniestä lyhyt apu. Aiemmin kemiallisen aikaan oli samanlaista, alkoi dpo6 tienoolla; nyt kai dpo6, niin toiveet herää :rolleyes: :nailbiting:
 
Duracell voi harmi :sorry: joko täti kurvasi paikalle?

Mitä muille piinailijoille kuuluu? :rolleyes:

Täällä eletään dpo7; kaveriksi ilmestynyt jatkuva närästys ja alavatsalla kiristelee, tuikkii ja tekee kaikenlaista. Ehkä vaan kupla harhailee eksyksissä :wacky:
Sylkitesti oli tänään yllättävän runsaskuvioinen :eek: toki ei lupaa raskautta, mutta voi ilmeisesti enteillä plussaa :nailbiting: Pitkät on piinapäivät :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_220817_kp24_dpo7.jpg
    IMG_220817_kp24_dpo7.jpg
    318.4 KB · Katsottu: 170
Duracell voi harmi :sorry: joko täti kurvasi paikalle?

Mitä muille piinailijoille kuuluu? :rolleyes:

Täällä eletään dpo7; kaveriksi ilmestynyt jatkuva närästys ja alavatsalla kiristelee, tuikkii ja tekee kaikenlaista. Ehkä vaan kupla harhailee eksyksissä :wacky:
Sylkitesti oli tänään yllättävän runsaskuvioinen :eek: toki ei lupaa raskautta, mutta voi ilmeisesti enteillä plussaa :nailbiting: Pitkät on piinapäivät :rolleyes:

Menikö ovulaation jälkeen välillä negaks?
 
Täti kurvasi joo oikein renkaat ulvoen paikalle. Kyllä on ollu pitkin päivää selkä niin tulessa että ei oo jääny epäselväksi että mikä tuli ja kuinka lujaa. :( Huoh... Ei muuta kuin takas sinne siideri hyllylle... Josko sieltä bongailis pitkästä aikaa jotain itselle uusia sidukoita...
 
Mrs.Smith en oo varma :confused: koska jäi vkl parina päivänä testaamatta reissussa ollessa. Mut pe oli tosi vähäinen, eiliseen verraten kuvio lisääntynyt tosi paljon tähän aamuun. Mielenkiintoista :rolleyes:
Toivottavasti sulla nyt on normikierto ja tärppi tulee :happy:
 

Liitteet

  • IMG_180817_kp20.jpg
    IMG_180817_kp20.jpg
    305.1 KB · Katsottu: 142
  • IMG_210817_kp23_dpo6.jpg
    IMG_210817_kp23_dpo6.jpg
    260.2 KB · Katsottu: 147
Mrs.Smith en oo varma :confused: koska jäi vkl parina päivänä testaamatta reissussa ollessa. Mut pe oli tosi vähäinen, eiliseen verraten kuvio lisääntynyt tosi paljon tähän aamuun. Mielenkiintoista :rolleyes:
Toivottavasti sulla nyt on normikierto ja tärppi tulee :happy:

Jos kuvio katos oviksen jälkeen ja on nyt tullut takaisin niin sehän kuulostaa tosi hyvältä! Niin sen pitäisi mennä jos kiinnittyminen on tapahtunut :) toivotaan!!
Jos kuukautiset lähestyy, estrogeenin pitäisi romahtaa taas negatiiviseksi. Toivotaan siis "pakkaskelin" jatkuvan :D
 
Mrs.Smith yöllä näin unta, että menkat alkoi ja onkohan tuokin kuvio eilisestä vähentynyt :confused: (tokihan se vähän vaihdellut muutenkin, kun ei se sylki aina samalla tavalla lasille levähdä) No, ei auta kuin katsella, mitä tapahtuu; tänään r-testit negaa, tosin vasta dpo8.
Vieläkö siellä näyttää negaa vai joko alkaa kuviota kehittämään? :rolleyes:
 
Mrs.Smith yöllä näin unta, että menkat alkoi ja onkohan tuokin kuvio eilisestä vähentynyt :confused: (tokihan se vähän vaihdellut muutenkin, kun ei se sylki aina samalla tavalla lasille levähdä) No, ei auta kuin katsella, mitä tapahtuu; tänään r-testit negaa, tosin vasta dpo8.
Vieläkö siellä näyttää negaa vai joko alkaa kuviota kehittämään? :rolleyes:

Mä katon aina töistä tullessa mikroskoopin kun en aamulla ehdi jäädä odottamaan kuivumista. Siis näytteen laitan lasille jo aamulla.

Mulla on vielä menkat joten en usko että on kuviota. Tai ainakin todella toivon että ei ole. Sais ruveta kierto jo järkiintymään :)

Dpo8 on tosi aikanen.. nythän se vasta olis kiinnittyny. Luulen että sitten dpo 13 alkaen negatiivinen tulos lupaa huonoa...
 
Meillä on nyt menossa yk 1 ja tänään dpo 8. Olin jo ajatellut, ettei mulla ole mitään oireita, mutta nyt tänään huomasin, että valkovuotoa on todella runsaasti, varmaan enemmän kuin ikinä. Menkkojen pitäis alkaa vasta maanantaina. Tekis ihan hirveesti mieli kipaista apteekkiin ja ostaa joku testi jo huomisaamuksi. Tai no todennäköisesti päätyisin kyllä tekemään sen jo illalla:wacky:
 
Takaisin
Top