Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ylempi on to aamu ja alempi pe aamu
 

Liitteet

  • IMG-20170814-WA0002 (2).jpg
    IMG-20170814-WA0002 (2).jpg
    65.4 KB · Katsottu: 169
  • IMG-20170814-WA0003 (2).jpg
    IMG-20170814-WA0003 (2).jpg
    47.4 KB · Katsottu: 173
äippä2015 mun silmään näyttää pe o+ ja to vielä vähän vajaa. En tosiaan oo paras arvioimaan, kun oma o+ vielä saamatta liuskaan :shy:

Mrs.Smith siis onko sulla puhjennut kysta vai? :eek:
 
äippä2015 mun silmään näyttää pe o+ ja to vielä vähän vajaa. En tosiaan oo paras arvioimaan, kun oma o+ vielä saamatta liuskaan :shy:

Mrs.Smith siis onko sulla puhjennut kysta vai? :eek:

Joo :( olin maanantaina lääkärissä :( :( kun menkat on taas jääny ja kierto venyy.

Lääkäri ultras ja sano että kolme päivää sitten ilmeisesti puhjennut kysta. On pieni mahdollisuus että se oli ovulaatio mutta lääkäristä enemmän kysta. Ja se on tod näk aiheuttanut kaikki nämä mun raskaustuntemukset ja oireet.
(Kysta saattaa erittää hormooneja)

Olin ihan että v*tun kiva juttu :D
 
No voihan kysta :facepalm: toivottavasti nyt kuitenkin tilanne korjaantuu ja pääset uuteen kiertoon ja yritykseen pikaisesti! Tsemppiä!
Mullakin kuulemma oli toukokuussa hemorraginen kysta vasemmalla, mut ei pitäis vaikuttaa mihinkään. Toki vaikee tietää, tuleeko sen puolen "ovisoireet" siitä kystasta ja vieläkö se siellä roikkuu mukana.
 
No voihan kysta :facepalm: toivottavasti nyt kuitenkin tilanne korjaantuu ja pääset uuteen kiertoon ja yritykseen pikaisesti! Tsemppiä!
Mullakin kuulemma oli toukokuussa hemorraginen kysta vasemmalla, mut ei pitäis vaikuttaa mihinkään. Toki vaikee tietää, tuleeko sen puolen "ovisoireet" siitä kystasta ja vieläkö se siellä roikkuu mukana.

Siis todella!! Ihan hanurista nää tämmöset! Mullakin kuulemma noin 5cm! YÖKKK!! Ja tosi kiva ku ite jo uskot olevas raskaana... niin kaiken aikaa... hoivaat ja hellit.... kystaa :( :(
 
Kp 29/28, ainakaan vielä päivällä ei ollut vaihtunut kp1:ksi.. Piti mukamas odotella rauhassa ja jos menkat uupuu vielä, niin testata vkoloppuna, mut katsotaan miten käy.. Ihan satavarma olen joku ilta Prismassa 22.55 ostamassa viime hetken raskaustestiä :D
 
Minähän yltiö optimistisena ostin sen testin jo valmiiksi. Että joskus vaikka sitten tarvis. Samassa korissa oli sitten kaks sidukkaa :eek: pikkusen hävetti kassalla kun tajusin asian. :D
 
Duracell mulla sama kanssa, et joskus tullut ostettua r-testejä ja lonkeroa tms. ja oon ajatellut, et kassalla ne miettii, jotta nyt on varauduttu kumpaankin tulokseen :laughing021

Täällä testivarastot tyhjänä kanssa. Miten hitossa onkin pystynyt kirjaimellisesti kusemaan kymmeniä r-testejä kuukausien aikana :smiley-bounce022 ovistestitkin alkaa olla finito. Taitaa huomenna olla tilipäivän kunniaksi ebay-tilaukset paikallaan :rolleyes: vaan eivät kerkiä tähän kiertoon (tänään o+??). Toivottavasti seuraava ei tulekaan ihan hetkeen :love017
 
täällä vasta dpo 3, aika matelee,huoh. Viime yönä heräsin ihan järkkyyn maha kipuun,vihlo ihan älyttömästi,mutta ei kai ny vielä voi mitään kiinnittymistä tms olla.
 
äippä2015 olisko vielä oviksen jälkeistä, tai sitten ihan suolistoperäistä. Kiinnittymistä ei kyllä voi vielä dpo3 olla. Mutta onko mahdollista, et ovis ollut luultua aiemmin? :rolleyes:

Duracell ja suvitus Tänne rantautui tänään suunnaton v*tutus, on levoton olo ja ei oikeen osaa keskittyä mihinkään. Tänään siis ehkä dpo0, joten taitaa vaan alkaa pms-oireet jo hyvissä ajoin :bored: voi mies parkaa :shy: On kyllä omalla käytöksellään osin tän ärsyynnyksen saanut aikaan, niin oikein, jos vähän saakin näpeilleen :shifty: murr!! :smiley-angry019
 
Kystat on kyllä syvältä. Kerran kun ei ollut edes raskautumisen mahdollisuutta useampi vuosi sitten kierto huiteli jossain 60++ ja oli kaikki raskaus oireet. Ehtihän sitä diagnosoida ittelleen jo vaihdevuodet, syövät ja tulevat jeesus lapset :dead: lopulta gynelle ja teroluteilla kierto alkuun muistaakseni kp 74? Ihan hirveetä on muutenkin, mut jos on yritys päällä niin varmasti kahta kauheempi!


Omaa napaa: kp 33/28-40+, oletettavasti dpo 15, tänään rsfu:n testillä nega, jossa kiiltävä väritön viivapaikka - en muista oisko ollu samassa testissä moinen ennenkin. Ei mitään menkka fiiliksiä saatika raskaus fiiliksiä. Tätiä vissiin odotellessa :/
 
Takaisin
Top