Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu: Ei mun auta muuta kun odottaa, kun sairaalalla eivät suostu tekemään verikoetta vielä. Kuulemma vasta rv 8 saattaa näkyä raskaus.. just joo :D Me lähdetään sunnuntaina reissuun niin menee sitten ainakin 15.8 asti :)

Mä plussasin kuopuksesta 7+5!!!!!!!!!
Tosin hän olisi ehkä näkynyt hieman aiemminkin koska luovuin toivosta ja lopetin testaamisen negaan 5+0
 
1kp täällä.Soitin meidän hoitopaikkaa Naistenklinikkalle ultraa maanantaina olisi sekin ultra.Keittosuolaliuoksella tehtävä ultra tuossa hoitokierossa limakalvot ei oikein paksuuntunut kunnolla niin katsotaan olisiko kaavinta tehnyt jotain limakalvolle.
 
Mä tuun tännekin piinailemaan, tokaa yritetään ja yk 1 menossa. Jotenkin vaan jännittää ihan hurjana enkä yhtään kärsis odottaa että pääsee testaamaan. Tsemppiä muillekin piinailuun.

Felicity kp 19/27-29, dpo 4
 
Mulla kans dpo 4, ainakin olettaisin. Vielä jos nyt jaksais odotella.. mut itseni tuntien oon jo viikon päästä hätähousuna tekemässä. Täällä menossa yk 13 jo, ja jotenkin sellanen fiilis ollut nyt muutaman päivän, että tää vois olla se tärppäys kerta :)
 
Mulla olis tyttöjen ilta tiedossa viikon päästä joten aion kyllä sillon testata vaikka onkin vähän aikaista. Tai enhän mä varmaan kuitenkaan uskalla juoda vaikka nega oliskin kun eihän se sit varma ole..
 
Moikka, täällä piinaillaan myös... vasta yk1 ja viikonloppuna pitäisi kuukautisten alkaa; kärsimättömänä en malttanut odottaa vaan testasin jo ja tietenkään ei tullut kuin yksi viiva näkyviin :rolleyes: noh, josko nyt malttaisin kiltisti odottaa vielä muutaman päivän :D
 
Miltäs täällä näyttää, onko testailijoita lähiaikoina? :rolleyes: oireita, tiirailtavia testejä? :nailbiting:

Täällä menossa kp11/27(?) ja oviksen metsästys! En oo kertaakaan vielä saanut o+ niin toiveet nyt korkealla :shy: Viime kierrossa olis voinut olla o+ mutta festarireissulla en pystynyt testaamaan ja lh-huippu oli kai mennyt ohi kotiin tultua. Kyl mulla oviksia tapahtuu, kun on ollut pari kemiallista.

Tsemppiä kaikille piinailuun! Ja plussia kehiin :p Liityn (toivottavasti) joukkoon taas parin viikon kuluttua :nailbiting:
 
Täällä kp 24, dpo todnäk 7 tai 8. Tunnistin viimeksi raskauden siitä et tissit tuntui oudoilta jo näillä main, joten nyt sit puristelen niitä turhankin innokkaasti :D Ja kuvittelen tuntuvan oudoilta.. Kahdessa aiemmassa raskaudessa tullut tiputteluvuotoa dpo11 tienoilla, joten sitä toivoessa! Testailen sitten vasta ensi viikon lopulla, jos sinne päästään. Uskoisin tietäväni raskaudesta ennen sitä ilman testejäkin, jos niin olisi ollakseen.
 
Voi murrrrr! Että raivostuttaa tuo Flo sovellus! Tai siis hyvähän se on, mutta tämä oli nyt toinen kaikista näistä kolmesta kierrosta kun tuo ovis aamulämpöjen perusteella aikaistuu ja nimenomaan vasta sen oviksen jälkeen. Alunperin siis ovis piti oleman kp12, mutta kp14 se hivauttikin sen kp11. Näin jälkikäteen katsottuna tuota lämpökäyrää niin joo ihan loogista, mutta enpä tuota sillon tajunnu. Noh, talletteluja on ainakin jossain siellä main, mutta en nyt hirveästi jaksa uskoa raskauteen.

Kp 14 / 24-25 / dpo3? / yk3
 
Ja mitähän v****a! (Anteeksi voimasana) mutta nyt tuo sovellus on taas sitä mieltä että tuo ovis oliskin ollu sillon kp11 (niin kuin alunperin oli ennuste) Mie en enää ymmärrä. Ja muutenkin kierroksi ennustaa nyt 23pvää vaikka edelliset on ollu 24 ja 25 päivää. Seilaako teillä tuon sovelluksen "ennusteet" samalla tavalla? Vai onko tämä vain sitä että tuo sovellus vain edelleen opettelee minun kiertoja kun tämä nyt kuitenkin on vasta kolmas kierto....?? Pitäiskö tässä vain suosiolla ostaa niitä ovis tikkuja ja ruveta testailemaan niillä...??

Kp 14 /24-25 /dpo?? / yk3
 
Ja mitähän v****a! (Anteeksi voimasana) mutta nyt tuo sovellus on taas sitä mieltä että tuo ovis oliskin ollu sillon kp11 (niin kuin alunperin oli ennuste) Mie en enää ymmärrä. Ja muutenkin kierroksi ennustaa nyt 23pvää vaikka edelliset on ollu 24 ja 25 päivää. Seilaako teillä tuon sovelluksen "ennusteet" samalla tavalla? Vai onko tämä vain sitä että tuo sovellus vain edelleen opettelee minun kiertoja kun tämä nyt kuitenkin on vasta kolmas kierto....?? Pitäiskö tässä vain suosiolla ostaa niitä ovis tikkuja ja ruveta testailemaan niillä...??

Kp 14 /24-25 /dpo?? / yk3

Joo osta tikkuja. En usko et joku appi pystyy mitenkään pysymään monimutkaisen ja arvaamattoman naiskehon matkassa :) ite käytän flota lähinnä muistiinpanojen tekemiseen.
 
Jestas mikä kärty! Aivan siis semmonen fiilis että nyt ois joku nyrkkeilysäkki tarpeen. Ja alaselkää juilii hyvin menkkamaisesti. :/ Outoa. Nyt kuitenkin vasta kp17 / 24-25. Dpo7, ehkä. Ei kai tässä vielä pitäisi olla edes mitään kuumeiltavaa. Varsinkaan tässä kierrossa kun tuntuu että kaikki on menny metsään.
 
Täällä samoin. Eeppiset pms-oireet tai raskaushormonit käynnissä, kaikki kiukuttaa ja harmittaa ja väännän itkua joka toinen minuutti. Menkkojen pitäisi alkaa kait huomenna.
 
Täällä samoin. Eeppiset pms-oireet tai raskaushormonit käynnissä, kaikki kiukuttaa ja harmittaa ja väännän itkua joka toinen minuutti. Menkkojen pitäisi alkaa kait huomenna.

Toivotaan ettei ala ;) Itsellä lähinnä ihmetyttää kun menkkojen alkuun pitäis olla vielä viikko.
 
Täällä tänään kp 30/28-40+ - oletettu dpo 12, mutta eihän mulla sit ollukaan testiä kaapinpohjalla - no huomenna siis, jos saan itseni tänään isompaan kauppaan asti, et sais jonkun marketti testin. Mitään fiiliksiä ei oo ollut lähiaikoina, joka on vähän kumma, ei edes mitään alkavaa menkka oloilua ja tissikipua, mitä on ollut tässä muutaman kierron ajan enemmän tai vähemmän jos menkat on ollu tulossa. Saapi nähdä.
 
Jestas mikä kärty! Aivan siis semmonen fiilis että nyt ois joku nyrkkeilysäkki tarpeen. Ja alaselkää juilii hyvin menkkamaisesti. :/ Outoa. Nyt kuitenkin vasta kp17 / 24-25. Dpo7, ehkä. Ei kai tässä vielä pitäisi olla edes mitään kuumeiltavaa. Varsinkaan tässä kierrossa kun tuntuu että kaikki on menny metsään.

Muualta huutelen, et mulla oli tärppikierrossa just sama. Viikko oviksesta ja kauhee pms-ketutus ja menkkakipuja. Ihmettelin sitä, mut olin ihan varma ettei oo tärpännyt. Siitä sit parin päivän sisään alkoi raskausoireet ja plussaa ilmestymään testiin. :) peukut pystyssä, et olis sielläkin tästä kyse!
 
Täällä edelleen ootan o+ Luulin sen jo ollaan, mutta tänään sylki testissä niin vahvat kuviot, että ei sitten varmaan ollutkaan. Lh-liuskoihin en edelleenkään oo plussaa saanut :confused: Eli voi olla dpo1 tai sitten ei :banghead: :bag: pääsispä jo piinailemaan :hilarious:
 
Takaisin
Top