Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu, pahoittelut negasta! Toivotaan että muuttuu plussaksi!

Täällä taas negaa dpo 13. Menkkoja ootan alkavaksi tänään, mulla on aina dpo13 alkanut menkat. Joku viivanpaikka mahdollisesti tuli, mut eikun uutta yritystä vaan :) en saa kuvaa liitettyä kun herjaa et liian iso :wtf:

Plussatuulia piinailijoille!
 
Pahoittelut negoista :sorry: täällä myös (tänään dpo12?) negoja vaan ja oireet varmaan sitten ihan jotain virusmahatautia olleet :oops:
Tosin pieni kipinä vielä kytee, että tää pari pv sitten tullut yökkäily ja ajoittainen huimaus onkin sitten ihan muuta oiretta... :rolleyes:
 
Pahoittelut täältäkin kaikille negoista :sad001

Mulla alkoi rintoja aristaa toissapäivänä, mutta tiputteluvuoto on toistaiseksi pysynyt poissa! :wideyed:
Tästä tulee kyllä pisin kierto tänä vuonna jos menkat vielä ilmestyy! Testata ajattelin huomenna aamulla :nailbiting:
Oireita ei kyllä hirveästi ole, hieman nippaillut alavatsasta ja nivuset on välillä tosi kipeät, voi mennä ihan lihasjumienkin piikkiin :hilarious:

Jännittää ja pelottaa että nega sieltä tulee kuitenkin! :banghead:
 
Duracell pahoittelut vielä :sorry: Mutta tosiaan uusi kierto, uusi mahdollisuus!
Itsekin toivon, että mikäli nyt nega ei plussaksi muutu, niin vaihtuisi kierto nopeaan. Edellisen kaltaista 70kp kiertoa en toivo kellekään lasta yrittävälle :confused: siinä menee niin monet mahdollisuudet hukkaan yhdellä kertaa :banghead:
 
Pahoittelut negoista myöskin :( täällä uutena oireena valkovuoto, ei yleensä ennen menkkoja oo sellasta tullut vaan suoraan vaan alkanut. :confused: Huomenna ajattelin testata. Miehelle en oo viitsinyt vielä puhua kun en halua turhaan pettymystä hänellekkään..
 
DuraCellPupu, niinkuin sanoit, uutta matoa koukkuun! :happy: Itekin yritän tsempata pettymyksien kohdalla just sillä ajatuksella että seuraava kierto on aina uusi mahdollisuus. Välillä vaan tuntuu niiin hankalalta :shifty:

LaraS, toivottavasti tulisi vielä plussa! :Heartred Ymmärrän kyllä ton turhautumisen noihin pitkiin kiertoihin ja juuri ton että siinä aina menee mahdollisuuksia hukkaan. On tää naisena eläminen vaan välillä niin raskasta ja raivostuttavaa! :banghead:

Äidiksipian, toivottavasti tuo valkkari olisi merkki plussasta!

Mä kävin ostamassa olutta ja jäätelöä! Taisin innostua tuhruvuodon poissaolosta hieman liikaa. Työpäivän aikana valkkarin seassa hieman rusehtavaa :smiley-angry017 tosin hieman outoa mullakin on, että "vuoto" oli tosiaan valkovuotoa, mutta kyllä mun toiveet plussasta alkaa rajusti laskemaan. Tissitkin alkaa olla jo niin kipeet että duunista fillaroidessa pomppusella tiellä meinas itku tulla :arghh:
 
Lum_ ei vielä oo sullakaan toivo menetetty :rolleyes: sitä tuhruttelua voi olla alkuraskaudessakin. Tsempit plussan puolesta myös sinne :happy093.
 
Lum_ älähän vielä heitä kirvestä kaivoon. Ainoa "oire" mitä mulla oli esikosta oli ihan hiivatin kipeät ja arat rinnat. Ei kestänyt ees rintsikoissa olla niitä muotosaumoja nännien kohdalla, puhumattakaan mistään pitseistä.
 
Kiitos LaraS ja DuraCellPupu! :signs001

Mulla vaan menkat viime aikoina alkanut aina kolmen päivän tuhruttelulla ja rinnat kipeytyy about viikkoa ennen menkkoja :sad001
Mutta meinaan kyllä edelleen testata huomenna jos hanat ei oo enempää auennut :smiley-angelic001
 
Heitsu, pahoittelut negasta! Toivotaan että muuttuu plussaksi!

Täällä taas negaa dpo 13. Menkkoja ootan alkavaksi tänään, mulla on aina dpo13 alkanut menkat. Joku viivanpaikka mahdollisesti tuli, mut eikun uutta yritystä vaan :) en saa kuvaa liitettyä kun herjaa et liian iso :wtf:

Plussatuulia piinailijoille!
Tuo testaaminen olikin aika aikaisin ja testi päivään viikko aikaa vasta ja pissassa oli niitä lugesteronin jäämiä.
 
Täällä tänään myös nega siis 13dpo(irrotuspiikistä 14pvää) väsymystä ja muita oireita vieläkin löytyy.Ens viikkolla vasta ois se testipäivä ja sunnuntaina loppuu lugesteroni.Liian aikaisin testasin ja vältämättä se ei olisi 100%näkynyt tulos.Lämmöt on nuossut joka päivä on nuossut enemmän ja enemmän :)
 
Tänä aamuna aivan selkeä nega, "ylläri" :banghead: nyt siis dpo12 ja menkat alkaa varmaan parin päivän päästä.

Heitsu1996, toivottavasti sulla vielä plussaksi muuttuu kun oireitakin on :happy:
 
Huomenna viimeinen lugesteron päivä ja ens viikolla testiä kehiin.Tänään kaupassa kaikki hajut oli vahvempia kuin ennen ja paljon erilaiset.Tänään myös ihan ilman syytä pääsi itku plus nämä muut oireet(turvotus,rintojen turpoaminen+muut rinta muutokset,etova olo ja väsy) Toivoo vain että aika kuuluu nopeaa mutta taas hetken päästä pelkää että testipäivä tulee liian nopeaa.
 
Mulla tänään tuli testiin haalea mutta silmin eroteltava viiru ja mulla dpo on 19. Ei yhtään mitään oiretta ole ollut muuta kun vatsassa menkkainen olo.

Äidiksipian: Onnea hurjasti <3

Heitsu: Odottele vielä hetki, kyllä se vielä plussaksi muuttuu :)

LaraS: Noi sun oireet on kyl lupaavia. Ehkä sullakin näkyy viivat sitten kun on oottan muutaman päivän enemmän :)

Lume_: Tuu sit heti kertomaan miten kävi <3
 
Takaisin
Top