Elisenda
Puuhakas puhuja
Heitsu, pahoittelut negasta! Toivotaan että muuttuu plussaksi!
Täällä taas negaa dpo 13. Menkkoja ootan alkavaksi tänään, mulla on aina dpo13 alkanut menkat. Joku viivanpaikka mahdollisesti tuli, mut eikun uutta yritystä vaan :) en saa kuvaa liitettyä kun herjaa et liian iso
Plussatuulia piinailijoille!
Täällä taas negaa dpo 13. Menkkoja ootan alkavaksi tänään, mulla on aina dpo13 alkanut menkat. Joku viivanpaikka mahdollisesti tuli, mut eikun uutta yritystä vaan :) en saa kuvaa liitettyä kun herjaa et liian iso

Plussatuulia piinailijoille!
täällä myös (tänään dpo12?) negoja vaan ja oireet varmaan sitten ihan jotain virusmahatautia olleet 

Itekin yritän tsempata pettymyksien kohdalla just sillä ajatuksella että seuraava kierto on aina uusi mahdollisuus. Välillä vaan tuntuu niiin hankalalta 
Ymmärrän kyllä ton turhautumisen noihin pitkiin kiertoihin ja juuri ton että siinä aina menee mahdollisuuksia hukkaan. On tää naisena eläminen vaan välillä niin raskasta ja raivostuttavaa! :banghead:
tosin hieman outoa mullakin on, että "vuoto" oli tosiaan valkovuotoa, mutta kyllä mun toiveet plussasta alkaa rajusti laskemaan. Tissitkin alkaa olla jo niin kipeet että duunista fillaroidessa pomppusella tiellä meinas itku tulla :arghh:

nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin. Paljon plussatuulia myös kaikille niitä tarvitseville!