Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli ongelmia niiden munarakkuloiden kypsymisessä tässä kierossa niin tästä kierosta tulee pitempi mitä yleensä aina ollut.Yleensä normi kierto on 28-33kp nyt menty sen yli ja luteli vaihe on yleensä ollut 14pvää.Nyt menossa ne lugesteronit ja tämä koko kierto ei niin mene normaalin kaavan mukaan Toisin sanoen vaikea arvioida tilannetta.
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille. Täällä selkäkipu mitä oli eilen on tänään pysynyt poissa. Lisäksi lämmöt oli aamulla tosi korkealla. Saapa nähdä mitä ne on huomenna ja aukeaako hanat torstaina. Yritän malttaa olla testaamatta ennen sunnuntaita.... Saapa nähdä miten käy. Huomenna kuitenkin reissun päälle mummilaan.
 
Tsemppiä ja plussatuulia piinailijoille! Oottelen jo malttamattomana kuvia teidän testeistä :woot:

Mä sain tänään iltapissasta apteekin ultra testillä jonkun ihan onnettoman viivanpaikan:hilarious: miten voikin semmosesta tulla iloiseks! :happy: Mutta ekaa kertaa ikinä, aiemmin koko yritysaikana on ollu ihan täysin kirkkaat negat!

Tässä vielä kuva tihrustettavaksi, ei sitä kyllä ees nää ilman tosi hyviä viivalaseja :grin

Elisenda kp23/25-27, dpo10
 

Liitteet

  • IMG_2057.JPG
    IMG_2057.JPG
    452.6 KB · Katsottu: 182
Elisenda, mä oon näkevinäni puhelimella jotain punertavaa hailua tossa :o tee pc seuraavaks, noi ultrat on ihan kakkoja, mulla tuli ennen km tollaseen pelkkää hailua ja melkein leffaviivat toiseen testiin. Apteekkarin testit on kans hyviä! :)
 
Edelleen lämmöt ylhäällä :eek: joko nyt saa alkaa jänskättään ja miten ihmeessä mie maltan olla testaamatta?! Ei siinä kuitenkaan mitään vielä näy.... Ehkä... Kp24/24 dpo12 Lämmöt normaalisti mulla 35.5 - 35.9 Nyt kahtena aamuna 36.4
 
Edelleen lämmöt ylhäällä :eek: joko nyt saa alkaa jänskättään ja miten ihmeessä mie maltan olla testaamatta?! Ei siinä kuitenkaan mitään vielä näy.... Ehkä... Kp24/24 dpo12 Lämmöt normaalisti mulla 35.5 - 35.9 Nyt kahtena aamuna 36.4

Hei jee!! Kyllä nyt voit alkaa jännittää! :)

Jos sul tänään pitäs menkojen alkaa niin eikös tänään periaatteessa pitäs jo jotain näkyä?
 
Huomenna pitäisi alkaa... Yritän nyt kuitenkin malttaa sen testin kanssa. Esikosta napsahti todella selkeä plussa 4+4, mutta sillon kierto 28pvää, nyt edellinen kierto 24pvää. Eli saapa nähdä. Tänään ollaan lähdössä mummilaan ja siellä en kyllä ajatellut testailla eli kunhan tien päälle päästään niin sitten on "pakko odottaa" sunnuntaille että päästään kotiin. Ja jos sitten ei ole vielä menkat alkanu niin luulis testissäkin jotain näkyvän.
 
Huomenna pitäisi alkaa... Yritän nyt kuitenkin malttaa sen testin kanssa. Esikosta napsahti todella selkeä plussa 4+4, mutta sillon kierto 28pvää, nyt edellinen kierto 24pvää. Eli saapa nähdä. Tänään ollaan lähdössä mummilaan ja siellä en kyllä ajatellut testailla eli kunhan tien päälle päästään niin sitten on "pakko odottaa" sunnuntaille että päästään kotiin. Ja jos sitten ei ole vielä menkat alkanu niin luulis testissäkin jotain näkyvän.

Ihailen itsehillintääsi :) :) mä oisin jo jossain puskassa pissimässä salaa tikkuun!
 
Heitsu mitenkäs irrotus piikki, vaikuttaako se r-testissä? Jos ei, niin voihan sitä testiä tehdä, jos haluaa :) kun vaan muistaa, että voi olla nega varhaisen testaamisen takia.

Herukka lupaavalta kuulostaa! Jännää :nailbiting:

Elisenda jotain näin minäkin tuossa sinun testikuvassa :nailbiting: tulisipa plussa :happy:

Duracell saahan sitä jo testata, jos haluaa :rolleyes: lupaavia oireita! Kunpa... :happy:

Tekeekös Mrs.Smith testin milloin? :rolleyes: onko oireita?
 
LaraS: mulla tiputtelee jo eli uskon että tänään räpsähtää menkat. Jos nyt joku ihme kävis ja ne ei alkaiskaan, teen perjantaina vielä yhden ainoan testin ja jos se on nega niin sitten "pitäkööt tunkkinsa!". Tää tyttö lähtee bailaamaan!
 
Heitsu mitenkäs irrotus piikki, vaikuttaako se r-testissä? Jos ei, niin voihan sitä testiä tehdä, jos haluaa :) kun vaan muistaa, että voi olla nega varhaisen testaamisen takia.

Herukka lupaavalta kuulostaa! Jännää :nailbiting:

Elisenda jotain näin minäkin tuossa sinun testikuvassa :nailbiting: tulisipa plussa :happy:

Duracell saahan sitä jo testata, jos haluaa :rolleyes: lupaavia oireita! Kunpa... :happy:

Tekeekös Mrs.Smith testin milloin? :rolleyes: onko oireita?
Luin tuolta erilaisilta sivuilta milloin irrotuspiikin teho lähteee elimistöstä niin siellä sanottiin että 6-14pvän kuluessä irrotuspiikkistä.En ole koskaan aikaisin testaillut niin taida suosiolla odotella.
 
Takaisin
Top