Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo9 ja vatsaa vihloo :D alkaa olla jo odotukset korkeella! Ja sanon vaan että JOS oon raskaana niin tulee tyttö tai kaksoset ;D "oireet" on niin selkeät ja olleet ovulaatiosta lähtien! Mutta ehkä todennäköisintä on kuitenkin plasebo-vaikutus :)
 
Hei vain tähänkin ketjuun. Täällä kans yks kuumeilija. Esikoinen syntyi 5/15 ja nyt toinen haaveissa. Esikoista ei juurikaan yritetty. Jätettiin ehkäisy pois ja todettiin että tulee kun on tullakseen. Tulikin sitten yllättävän nopeasti jo toisesta kierrosta. Nyt sitten toinen kierto pillereiden lopettamisesta menossa dpo8. Mitään tuntemuksia ei oo, ei ollu kyllä esikostakaan. Silloin heräsin aamuyöstä uneen missä näin ovaalin renkaan sisällä kaks pinkkiä viivaa. No eihän se uni enää tullut ja ei muuta kuin r-testiä tekemään joka oli heti vahva +, vaikka menkat ei sillon ollutkaan kuin 4pvää myöhässä.
Nyt siis maanisesti olemattomia oireita ja merkkejä yritän kuulostella, mutta ei niin mitään. :D Sen verran nyt kuitenkin yritystä että aamulämpöjä oon seuraillut pillereiden lopettamisesta lähtien. Ovistikkuja tai mitään muutakaan en ole hommannut kun tämä taloustilanne kun ei hirveästi anna myöden mihinkään ylimääräiseen ja kun aika hintaviakin ovat. Josko tässä ei ennen syksyä plussaa tule ja josko töitä löytys niin ehkäpä sitä sitten voi lopettaa tämän pihistelyn. Toki uskon että kun tämä taloustilanteen stressi helpottaa niin se plussakin tulee helpommin. Näinhän ainakin voi toiveikkaasti ajatella ;)
 
ebaysta saa halvalla testejä :rolleyes: eivät tule hetkessä, mutta postilaatikkoon ja monet ilman toimituskulujakin, ehkä liuskoissa 12-20 senttiä kipale. Oon ehkä "muutaman kerran" tilannut ja ihan isoja määriä kerralla :laughing002
 
Täällä yks piinaviikkoilija ilmoittautuu!

Dpo 7/12 meneillään. Tikutin oviksen viikko sitten perjantaina, ja lauantaina oli ovikseen sopivia kipuja. Dpo 3 alkaen menkkajomotusta ja vihlontaa alavatsassa, niitä on ollut aiemmissakin negakierroissa, mutta välillä toiveet herää olisko viimein tärpännyt.

Onkos muilla ollut luteaalivaiheessa jomotusta tai vihlontaa? Siis kierroissa joissa ei tärpännyt.
 
Täällä yks piinaviikkoilija ilmoittautuu!

Dpo 7/12 meneillään. Tikutin oviksen viikko sitten perjantaina, ja lauantaina oli ovikseen sopivia kipuja. Dpo 3 alkaen menkkajomotusta ja vihlontaa alavatsassa, niitä on ollut aiemmissakin negakierroissa, mutta välillä toiveet herää olisko viimein tärpännyt.

Onkos muilla ollut luteaalivaiheessa jomotusta tai vihlontaa? Siis kierroissa joissa ei tärpännyt.

Mulla oli siinä ekassa kierrossa ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Olin 99,7% varma et oon raskaana.
Muissa kierroissa ei oo ollu mitään erikoista.
 
Pitääpä itekin lähteä tutkimaan Ebayn valikoimaa. Itse tilasin Raskauskeijulta nuo mun edelliset ovistestit, kyllähän niihin saa menemään rahaa, varsinkin jos on tälläinen hieman epäsäännöllinen kierto niinkuin mulla :grin

"Onkos muilla ollut luteaalivaiheessa jomotusta tai vihlontaa? Siis kierroissa joissa ei tärpännyt."
Mulla on välillä ollut menkkamaista jomotusta ja vihlontaa luteaalivaiheessa. Meillä menossa nyt siis yk4. Mutta nuo oireet mulla voi hyvinkin johtua ihan vaan siitä kun kuulostelen kroppaa niin tarkasti :hilarious:

Mä muuten kaivoin vielä laatikosta yhden ovistestin ja sain kunnon plussan siihen myöhään maanantai-iltana! Tiistai-iltana ehdittiin vielä petipuuhiin ja mulla on nyt niin super hyvä fiilis tästä kierrosta! :smiley-bounce012
"Oireitakin" olis jo - join eilen illalla yhden oluen joka humahti päähän ja tänä aamuna heräsin ihan krapulaisissa oloissa. Ja äskettäin kun nousin sohvalta nopeasti ylös vihlaisi vasemmalle puolelle alavatsaa kovasti! Nyt on siis dpo 5/27-32.
Tää on niin jännää! :happy090

Ja Mrs. Smith:lle ja Elisendalle paljon plussatuulia täältäkin! :happy:
 
Lum_ hyvältä kuullostaa sunkin oireet :) toivottavasti enteilee plussaa! Minäkin kyllä pistän merkille kaikki mahdolliset nipistykset, yritän kyllä olla liikaa kuullostelematta :woot: viime kierrossa mies ei suostunut petipuuhiin ollenkaan oviksen aikaan, niin menipä koko kierto ihmeen nopeesti ja "oireettomasti" :grin nyt taas tuntuu ettei nää piinapäivät kulu ollenkaan!
 
Lum, täällä kanssa toi alkoholijuoman kihahtaminen nuppiin herätti suurta ihmetystä alkuviikosta.. olin sukulaisten mökillä, join kaksi siideriä ja en meinanmut uskaltaa nousta saunan lauteilta kun tuli niin outo olo! Silloin ajattelin sen olevan vaan "harjoituksen puutetta" kun aikoihin ei ole ottanut..
Toinen varhaisoire, jota en olisi ilman tätä foorumia edes tiennyt epäillä, oli hengästyminen rappusissa tai yläpäätään enemmän touhutessa.

Torstaina siis sain plussan r-testiin, ja pakko oli vielä tänään varmistaa niin kyllä siinä kaksi viivaa tökötti.
 
Täällä kanssa piinapäivät menossa. Oireita ollut nipullinen, mutta saattavat olla muutakin. Alavatsalla omituisia tuntemuksia, sekä vatsa ollut sekaisin. Lämpöä, vilun väristyksiä ja etovaa oloakin ollut. Nyt varmaan dpo8. Ehkä vähempi tai mahdollisesti enemmänkin.
Vatsaoireet voi mennä myös suolistovaivojen piikkiin (divertikkelit) pahoinvointeineen ja lämpöilyineen. Nähtäväksi jää!
Tsemppiä ja plussia pinnaileville!
 
Nyt mielipiteitä, kaikki vastaukset tervetulleita!

Dpo 12 mulla oli ihan hirvee olo! Vatsaa särki ihan hulluna vasemmalta puolelta, olo kuin rekalla lyöty, kurkku kipeä ja kuumeinen. Väsytti, oksetti. Ihan peiton alle veti.

Seuraavana päivänä ihan ok. Ja nyt dpo 14 heikkoa rusehtavaa "vanhan näköistä" vuotoa pari pisaraa. Raskaustesti herkkä nega.

Kysymys: onko ylipäätään mahdollista että kiinnittyminen olisi tapahtunutkin vasta dpo12!!?!

Kuopuksen kanssa kävi myös jotain outoa. Hän näkyi testeissä vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä ja sitä olen ihmetellyt siitä lähtien.
 
Eilisten puheiden jälkeen alkoi täälläkin hieman jomottelemaan alavatsaan :hilarious: Kertoo hyvin juuri tästä mun oman kropan tarkkailusta, näinköhän olisi edes tullut jos ei siitä olisi ollut puhetta :laughing021

Mulla on melkein aina ollut huono viinapää ja muutamat saattaa helpostikin humahtaa päähän mutta ei kyllä yhdestä oluesta jota nytkin lipitin varmaan kaksi tuntia :grin Eikä pitäisi harjoituksen puutettakaan olla kun tossa kolmen viikon loman aikana kului viinilasillinen jos toinenkin eikä niistä tollaista oloa tullut! :rolleyes:

Mutta on tää kyllä vähän pelottavaakin olla näin intona! Kyllä tullaan taas korkeelta ja kovaa jos menkat alkaa :banghead:

LISÄYS:
"Kysymys: onko ylipäätään mahdollista että kiinnittyminen olisi tapahtunutkin vasta dpo12!!?!"
Mä en valitettavasti osaa tosta myöhäisestä kiinnitymisestä sanoa oikein mitään, mutta mulla menkat alkaa nykyisin muutamaa päivää ennen alkavalla rusehtavalla vuodolla.
Toivottavasti Mrs. Smith, sulla olisikin ollut tuo myöhäisempi kiinnittyminen, jos kerta aiemminkin ollut "omituisuuksia" :smiley-angelic001
 
Muokattu viimeksi:
Mrs.Smith muistelen, että "myöhäiset" kiinnittymiset on verrattain yleisiäkin. En nyt muista millä dpolla vielä mahdollista. Toivottavasti oli kyse siitä :happy:
 
Hih... Nyt kun olen aktiivisemmin täällä lueskellut piinailuja ja testailemisia niin ehköhän mie sitte oo nähny viime yön unia raskaustesteistä ja niistä tupla viivoista :D:D:D
 
Mrs. Smith mulla oli tässä kierrossa aikalailla samanlaista, kun sulla! Mulla tuli ruskeaa tuhrua kolme päivää ja myöskin kolmena päivänä sain haalean viivan. Sit alko menkat. Itekin mietin, että olisko kiinnittyminen voinut olla myöhemmin, koska ruskeaa tuhrua ei yleensä ennen menkkoja mulla tule. Jäin sit lopulta ajatukseen, että olikohan kemiallinen, kerta menkat sit alko jopa etuajassa!

Toivottavasti sulla jääkukat kertoo oikeeta tarinaa! :) Ellei sit tosiaan voi olla kyseessä ovulaatio? Aattelitko vielä tehdä raskaustestiä vai odotella?
 
Takaisin
Top